Ideoikaa meille häät: budjetti 1300e ja vieraita haluttais 70:)
osaamista ja halukkaita apulaisia. Ja missä päin asutte? Pk-seudulla tuolla budjetilla ei kovin kummoisia häitä saa. Entä hääpuku ja sulhasen asu? Tuon summan kun saisi helposti uppoamaan kokonaan tähän...
Kommentit (9)
Kyllähän sitä häät suunnittelis jos budjetti ei olis esteenä... Olen kyllä miettinyt, jätettäiskö häät suosiolla vielä pitämättä, kun ei kerta tuota säästöä ole vielä kertynyt kauheasti :(
tai sitten, jos vapaaehtoisia löytyy, niin kyllähän tuolla budjetilla ruokaakin tarjoilee, jos tilat ja ja muut ovat omasta takaa
Vaikkapa seurakunnan tiloissa, joita saa monesti ilmaiseksi.
Av:llahan on sellainen käsitys, että lahjan ei pidä kustantaa ruokia, joten mitä väliä sillä ruoan hinnalla sitten on... Tai onko sitä ollenkaan. Kakkukahvit riittävät minusta oikein hyvin.
tee itse, joku ihana keitto (vaikka lohi) ja leivo paljon sämpylöitä...
hakekaa halvat juomat tallinnasta ja tehkää booli,
kakut voi kans tehdä itse tai ostakaa pakastekakkuja =)
ainut ongelma on se, että bändi pitäis saada ja hyvää sellaista ei tolla rahalla irtoa, kerätkää vanhemmilta kolehti bändiin
vaikka noita vieraita olisikin tulossa aika rutkasti mun mittakaavalle. En halua valkoista hääpukua, vaan joku nätti muu mekko riittäisi. Saisikin varmaan halvemmalla. Ainoa, mihin suvun osaamista voisi käyttää olisi kampaus. Meikin voisin tehdä itse. Miehelle puku vuokrasta tai ostettais perus musta puku, ei mitään hirmu kallista. Sormus ois tietty kiva. Ruokapuoli lähinnä mietityttää, sillä sehän se eniten imasis rahaa, vaikka koko budjetin. Taitais jäädä voileipäkakkulinjalle tuolla rahalla... Blaah, ois niin ihana mennä naimisiin, mutta ei ole kiva jos kaikesta pitää tinkiä. Hirmuhienoja häitä en tarvitsekaan, mutta olisi kiva tarjota edes suvulle kunnon ruoka:) ap
Nätin mekon löydät alennusmyynnistä halvalla. Miehen puvun vuokraankin kyllä menee jo yli 100e. Kukkaset saat halvalla jos et vaadi varsinaista morsiuskimppua. Nätinkin sormuksen saa jo 200 eurolla jos et vaadi paljon timantteja. Ruoaksi just joku lohisoppa tms. Juomat Tallinnasta. Musiikki CD:ltä, jos ois joku tuttu kun vois toimia DJ:nä? Kakun voit tehdä itse.
tai sitten jokin ulkoilmapaikka ja pidätte grillijuhlat nakittaen pari ystävää grillihommiin