Elämäni aikana (62v) olen tuhonnut 3 avioliittoa.
Eka oli pitkästyksissäni annettu muutaman kerran 20v vanhemmalle pomolle. Jäätiin kiinni, kun pomo ei pystynyt pysymään erossa minusta ja vaimo seurasi paikan päälle.
Toka oli, kun tapasin duunikaverin hotellissa muutaman kerran. Viimein vaimo ilmestyi parkkipaikalle, kun aamulla oltiin lähdössä.
Kolmas oli, kun työkaverin vaimo oli paksuna, ja me taas tehtiin sitä joka paikassa. Vaimo keksi hädissään valehdella, että hänellä oli tippuri - vain siksi, että yritti estää minua panemasta miestään työmatkalla Ruotsiin. No, ei onnistunut.
Minusta elämä on tehty elettäväksi. Olen rakastellut, kun on tuntunut siltä, enkä tosiaankaan ole ottanut huomioon muita kuin minut.
Olen hyvin säilynyt, luullaan usein 40 v ikäiseksi. Ehdin tuhota vielä 2-3 avioliittoa. Ja teen sen jännityksellä ja mielelläni.
Kommentit (29)
Kotonamme opetettiin viisaaksi harkitsevaksi naiseksi:
Ei koskaan syödä kuormasta,
vaikka kuinka huumaavan komea kollega
vokottelisi. Tätä neuvoa olen noudattanut.
Ajatella, mitä draamateatteria olisi työmaa
pahimmilláán ollut, jos Aapeen kaltaiset skenaariot olisivat tapahtuneet minulle.
'It takes two to tango.' 'Liha on heikkò'.
Molemmat ovat tietysti syyllisiä, ei
kukaan mies ilman omaa aietta vieraan
lumoajattaren petiin päädy. Itse mies on punkkaan kävellyt péttâmään. Tämä on syytä ottaa huomioon ennen naisten teilaamista.
Kollegaromanssi on pahempi kuin prøstituoidulla käynti. He kun eivät kiinny asiakkaisiin tai suhteile näiden kanssa. Cold business only. Tämä on vaimolle kenties parempi vaihtoehto: séksiakti > ilman emootioita. Maksullinen ei myöskään vahinkôraskaudu tai soittele miehen perään.
Mieluimmin tietysti uskollinen mies.
But it is what it is. Maailma on. Joskus
miehet sortuvat. Samoin naiset.
E
Voi, naisena, joka nauttii muiden perheiden hajottamisesta, miksi kohdistat hyökkäyksesi vain pomoon ja kollegoihin? Tämän psykologisen profiilin perusteella mielestäni sinun pitäisi olla kiinnostuneempi työasiakkaistasi?
Ensi kerralla, kun keksit tarinan, lisää siihen enemmän hauskuutta ja vähemmän toistoa, okei?
Lopuksi, muista: Pettääpä mies tai ei, oletpa vaimo tai toinen nainen, vain rakastamaton nainen on todella säälittävä.
Ap, odotan innolla lisää provokaatioitasi. Loppujen lopuksi elämä on koulu ilman valmistumista.
Toinen E
Olet oikeassa elämästä kuuluu nauttia. Pettämisessä ei ole myöskään mitään väärää.
Ap:lla on ainakin huonot arvot. Persoonallisuushäiriö ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kuolet vanhainkodissa yksin, hitaasti yksinäisyydessäsi märäntyen. Nyt hyvin säilyneisyys ei varsinaisesti merkkaa mitään. Hautaan olet kuitenkin menossa. Tililläsi tyhjä elämä ja suuret luulot siitä, että teoillasi oli tosiaan edes mitään merkitystä: nuo pukit olisivat perheensä rikkoneet tosiaan reiän kuin reiän kanssa. Suuri saavutuksesi oli lähinnä se, että heidän ei tarvinnut tehdä sitä maksullisissa, jäivät ehkä nopeammin luonteestaan kiinni, ja aikaa ja elämää säästyi viattomilla enemmän.
Eli oli sinulla hölmöaukolla kai jokin hyväkin puoli ja isompi tarkoitus sekoiluissasi, vaikka et vieläkään sitä näytä itse ymmärtävän.
Hmm. Taidat olla kateellinen, kun minusta tykätään ja sinusta ei - lopeta hapannaamailu, saattaisit saada kaverin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sinä et ole tuhonnut yhtään avioliittoa. Ihan itse ne työkaverisi ja pomosi ovat avioliittonsa tuhonneet. Jos sinä et olisi ollut siinä toisena osapuolena niin joku toinen olisi.
Tämä. Näin ajattelen itsekin. Jos en minä niin joku muu. Sain hyvää kohtelua, upeaa seksiä ja kalliita lahjoja. Miksi olisin antanut ne jonkun toisen otettaviksi!?
Vaikka avioliiton tuhoaminen on sen avioliitossa olevan vastuulla, niin tahallaan naimisissa oleviin sekaantuva on alinta pohjasakkaa.
#22 minulta + tämä.
'Toinen E' ei liity minuun.
Otan hiljaisen, vain harvoin
provøsoituvan observoijan roolin
kaikkialla.
Haluan jatkossakin
assinörttinä tehdä
kaiken etänä, ilman pákkolounaita
ja joka-aamuista tukanlaittoa/
kynsien ja naaman
puunaamista.
En nykyään koske
meikkipussiin kuin harvakseltaan.
Ihonhoito on tosi yes,
meikkaaminen sensijaan
tuntuu epäaidolta kuséttamiselta.
Tykkään luomupärstästäni.
Pesen kotona naaman kiirusti, jos
aamulla meikki laitettu.
En tykkää halailla miehen kanssa,
jollen ole kasvot puhtaana.
Bronzepuuterit ja huulikiillot
> miehen valkoisella hupparilla
ja tyynyliinassa. Silmämeikin
nesteliner ja maskara pukkaa
sottaamaan
sinnikkäästi tarraavaa mustaa.
#naistenongelmia 🙆🤷💋
x
Ja sitten kuolet vanhainkodissa yksin, hitaasti yksinäisyydessäsi märäntyen. Nyt hyvin säilyneisyys ei varsinaisesti merkkaa mitään. Hautaan olet kuitenkin menossa. Tililläsi tyhjä elämä ja suuret luulot siitä, että teoillasi oli tosiaan edes mitään merkitystä: nuo pukit olisivat perheensä rikkoneet tosiaan reiän kuin reiän kanssa. Suuri saavutuksesi oli lähinnä se, että heidän ei tarvinnut tehdä sitä maksullisissa, jäivät ehkä nopeammin luonteestaan kiinni, ja aikaa ja elämää säästyi viattomilla enemmän.
Eli oli sinulla hölmöaukolla kai jokin hyväkin puoli ja isompi tarkoitus sekoiluissasi, vaikka et vieläkään sitä näytä itse ymmärtävän.