Elämäni aikana (62v) olen tuhonnut 3 avioliittoa.
Eka oli pitkästyksissäni annettu muutaman kerran 20v vanhemmalle pomolle. Jäätiin kiinni, kun pomo ei pystynyt pysymään erossa minusta ja vaimo seurasi paikan päälle.
Toka oli, kun tapasin duunikaverin hotellissa muutaman kerran. Viimein vaimo ilmestyi parkkipaikalle, kun aamulla oltiin lähdössä.
Kolmas oli, kun työkaverin vaimo oli paksuna, ja me taas tehtiin sitä joka paikassa. Vaimo keksi hädissään valehdella, että hänellä oli tippuri - vain siksi, että yritti estää minua panemasta miestään työmatkalla Ruotsiin. No, ei onnistunut.
Minusta elämä on tehty elettäväksi. Olen rakastellut, kun on tuntunut siltä, enkä tosiaankaan ole ottanut huomioon muita kuin minut.
Olen hyvin säilynyt, luullaan usein 40 v ikäiseksi. Ehdin tuhota vielä 2-3 avioliittoa. Ja teen sen jännityksellä ja mielelläni.
Kommentit (29)
Olihan sekava tarina. Luulin että puhuit omasta vaimostasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja halusit kertoa tämän koska?
On mukavaa jakaa juttuja omasta elämästään muiden kanssa. Siksi.
Olin naimisissa mutta vaimo halusi erota 8 kk jälkeen. Ei ollut avioehtoa ja vaimoni oli rikas. Se ehdotti että antaa 200000 euroa jos saa eron. Suostuin heti. Ollisin saanut paljon enemmän jos olisi oikeudessa eroa selvitetty. mutta en ole riidanhaastaja.
Olet saastainen ihmisen irvikuva, mutta ehkä nämä vaimot ovat hyötyneet ällöttävyydestäsi ja löytäneet paremmat miehet noiden lortonpanijoiden tilalle.
Mulla saldo on vain yksi. Korona-aikana oli vähän sutinaa lähiesimiehen kanssa. No hänen vaimonsa sai tietää ja erosi. Seuraavaksi mies itse lähti yt-neuvotteluissa ja on tietääkseni vieläkin ilman työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mukavaa jakaa juttuja omasta elämästään muiden kanssa. Siksi.
Mutta nämä jutut eivät kuitenkaan olleet omasta elämästäsi.
Juuri toisessa ketjussa puolustetaan toisia naisia. Tätäkö he todella puolustelevat?
Jaa. No onneksi et ole yksin syyllinen. Vikaa on niidenkin päässä, jotka sinuun haksahtavat. Mitä tuohon muuta sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No onneksi et ole yksin syyllinen. Vikaa on niidenkin päässä, jotka sinuun haksahtavat. Mitä tuohon muuta sanoisi.
No tämä. Ainoastaan se harmittaa, jos rikottujen perheiden lasten elämä on muuttunut hankalaksi reppureissaamiseksi. Mutta toivottavasti petetyt vaimot ovat olleet lopulta ihan tyytyväisiä, kun itsekontrollittomat mieslapset lähti pois nurkista feikkaamasta.
Ei tuosta tartte olla pahoillaan. Saavatpahan ilkeät vettä myllyynsä! On mäkin yhden avoliiton rikkonut. Ja oli lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on sisältä tyhjä, ja hänen elämänsä tuntuu elämisen arvoiselta vain, kun hän herättää muissa tuskaisia tunteita. Narsistinen persoonallisuushäiriö liipannee läheltä, koska ihan itse kertoi että muiden tunteet tai kipu eivät hetkauta. Ap kärsii jatkuvaa sisäistä kipua ja turruttaa sitä tällaisella.
Ei kukaan petä jos suhde on kunnossa. Jos pettää, se tarkoittaa, että oli paha olla ja etsi jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta tartte olla pahoillaan. Saavatpahan ilkeät vettä myllyynsä! On mäkin yhden avoliiton rikkonut. Ja oli lapsia.
Sinä olet ilkeä, ap on ilkeä. Eivät teitä ja julmuuttanne kauhistelevat normaalit ihmiset.
Te olette myös sekaisin oman päänne kanssa ikuisesti. Tyhjät, sieluttomat raukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on sisältä tyhjä, ja hänen elämänsä tuntuu elämisen arvoiselta vain, kun hän herättää muissa tuskaisia tunteita. Narsistinen persoonallisuushäiriö liipannee läheltä, koska ihan itse kertoi että muiden tunteet tai kipu eivät hetkauta. Ap kärsii jatkuvaa sisäistä kipua ja turruttaa sitä tällaisella.
Arvoisa Kyökkipsykologi En kärsi. En ole sisältä tyhjä. Sori siitä.
Ei, sinä et ole tuhonnut yhtään avioliittoa. Ihan itse ne työkaverisi ja pomosi ovat avioliittonsa tuhonneet. Jos sinä et olisi ollut siinä toisena osapuolena niin joku toinen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sinä et ole tuhonnut yhtään avioliittoa. Ihan itse ne työkaverisi ja pomosi ovat avioliittonsa tuhonneet. Jos sinä et olisi ollut siinä toisena osapuolena niin joku toinen olisi.
Tämä. Näin ajattelen itsekin. Jos en minä niin joku muu. Sain hyvää kohtelua, upeaa seksiä ja kalliita lahjoja. Miksi olisin antanut ne jonkun toisen otettaviksi!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan selität, musta aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan selität, musta aukko.
Onko kurjaa, kun en suostukaan matelemaan edessäsi!? Olet selvästikin kiusaajaluonne.
Miksi se elämän eläminen vaatii avioliittolupauksia? Eikö se oo sama huorailla menemään ilman lupauksia vai saatko lupauksilla kotipiian, vai mitä oot vailla?