Minkälainen ikäero naisen ja miehen välillä on sopivin?
12 vuoden ikäero. Onko paha? En halua olla, en tulla nimetyksi puumaksi mutta mies on 12 vuotta nuorempi.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen ikä ero. Nainen tarvitsee miestä yhtäpaljon kuin kala polkupyörää.
Hermafrodiitti.?
Kunhan nainen on nuorempi.
Nainen, jolla on nuorempi mies on pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65.v ja mulla on postipaketissa tullu thai vaimo 17,v, melko tiukka peli sanoisin.Pitää parin vuoden päästä vaihtaa nuorempaan näin sovin perheen kanssa.
Sama, mutta mulla virolainen. 🤣
Nainen saa olla 20-40 vuotta vanhempi. Pidän kypsistä naisista.
Mies 25 v.
Mulla on 32-vuotias GF ja mä olen 56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt jollain muullakin on väliä kuin iällä?
On mutta puheenaihe on sopiva ikäero.
Sanoisin että kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä, niin semmoista yleiskäsitettä kuin sopiva ikäero ei ole olemassakaan.
Riippuu niin täysin pariskunnasta. Edellisellä Presidenttiparillamme oli 29v ikäeroa, eikä se tuntunut merkittävästi ketään kiinnostavan. Jonkun Tauskin tapauksessa taas ihmisillä on lähtökohtaisesti erilaisia oletuksia miksi hän hengailee 30v nuorempien naisten kanssa, ja ne suhteet ovat täysin erilaisilla mielikuvilla latautuneita suhteen motiiveista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 63 vuotias ja mieheni on 46, hyvin on toiminut tämä suhde.
meilläkin tuollainen ikäero just noinpäin. hyvin menee, hauskaa ja vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
respect
Vierailija kirjoitti:
nainen voi olla 10-30 vuotta nuorempi.
tai vanhempi
Minulla ja miehellä on ikäeroa 8v, minä olen vanhempi. Aluksi ikäero oli minusta todella iso ja hävetti että minua pidetään jälkeenjäänenä tms, että "piti" ottaa parikymppinen.
Nyt 11v yhdessäolon jälkeen ikäeroa ei huomaa, kun olemme molemmat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
respect
No ei tossa ole kuin muutama vuosi niin eroavat viimeistään, sitten seuraava onkin 26v.
Kyllä se audimiehen miehen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän on hyvin lähellä optimia lähes kaikissa elämäntilanteissa. Ainoa haaste tulee siitä että jos kaavaa haluaa noudattaa koko ajan, se vaatii emännän vaihtoa muutaman vuoden välein. Höh. Itse olen kuitenkin ollut melko lähellä tuota jo monta vuotta saman vaimon kanssa ja tämän kanssa aion pysyäkin vaikka se hieman kaavaa rikkookin vanhemmalla iällä.
nainen voi olla 10-30 vuotta nuorempi.