Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ikäero naisen ja miehen välillä on sopivin?

Vierailija
20.02.2026 |

12 vuoden ikäero. Onko paha? En halua olla, en tulla nimetyksi puumaksi mutta mies on 12 vuotta nuorempi. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, nyt jo toinen 9 v nuorempi mies avoliitossa, itselle luontevaa. N43

Vierailija
22/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus miinus 5 vuotta maks. 

Tämä saa yläpeukkuja joten kysyn että miksi?

Jos tapaan ihanan ihmisen mutta ikäeroa on 6 vuotta niin suhdetta ei saa aloittaa????

Anteeksi kun en ymmärrä. 

Vanhemmillani tuo reilut kuusi vuotta ikäeroa, naimisissa olleet jo 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin tilanteesta, mutta tyypillisesti sellainen 15-20 vuotta, missä nainen on nuorempi. Eli hyvä ikäero esimerkiksi olisi 20-vuotias nainen 40-vuotiaan miehen kanssa jne. Itse olen 35-vuotias mies ja tapailen 18-vuotiasta nuorta naista, ja tämä tuntuu sopivalta. 

Totta kai tuntuu, jos on jäänyt teinitytön kanssa samalle aivokehitysasteelle.

Vierailija
24/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miehen iästä

sopiva ikäero: miehen ikä - 10

Vierailija
25/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla alle 4-kymppinen. Ei rupsahtanutta naista voi rakastaa. Miehet tietävät kyllä tämän. Itselleni kelpaa vain parikymppiset naiset. Olen astetta vaativampi tapaus.

Vierailija
26/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65.v ja mulla on postipaketissa tullu thai vaimo 17,v, melko tiukka peli sanoisin.Pitää parin vuoden päästä vaihtaa nuorempaan näin sovin perheen kanssa.

Vierailija
27/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla alle 4-kymppinen. Ei rupsahtanutta naista voi rakastaa. Miehet tietävät kyllä tämän. Itselleni kelpaa vain parikymppiset naiset. Olen astetta vaativampi tapaus.

Ei tuommoisilla mitään naista ole. 

Vierailija
28/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hakevat aktiivisesti paljon nuorempaa puolisoa suhteeseen. Itse olen tulkinnut että tämä johtuu usein jostain seuraavista syistä

- vanhemmalla miehellä kovin pieni varustus tai heikot taidot sänkyhommissa tai heikko lipido. Tällöin paljon nuorempi nainen ei välttämättä osaa vaatia parempaa toisin kuin ikäisensä nainen. Siksi halutaan nuorta.

- narsistiset miehet taitaa usein haluta nuorempaa naista, helpompi hallita ym.

- nuori, hoikka ja kaunis on kuin urheiluauto. Sitä kelpaa esitellä kavereille. Sinällään sen naisen luonteella tai naisen toiveilla tai haluilla ei ole merkitystä koska nainen on tällaisessa suhteessa se miehen omistama näyttelyesine.

-jotkut sosiaalisesti taitamattomat ihmiset etsivät huomattavasti nuorempia puolisoita koska heillä ei vielä elämänkokemusta vaatia toiselta enempää.

Joskus taas saattaa isollakin ikäerolla löytyä pariskunta joka oikeasti vaan sopii henkisesti ja fyysisesti hyvin yhteen. Tällaisissa tilanteissa ei yleensä etsitä ison ikäeron suhdetta vaan aikaisemmat suhteet olleet pienen ikäeron suhteita. 

Vierailija
29/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii nusasta yli 15,v , törkeä teko kyllä on.

Vierailija
30/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65.v ja mulla on postipaketissa tullu thai vaimo 17,v, melko tiukka peli sanoisin.Pitää parin vuoden päästä vaihtaa nuorempaan näin sovin perheen kanssa.

Kauan kesti puhaltaa ilmaa tähän thai vaimoon?

Vierailija
31/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan kesti puhaltaa ilmaa tähän thai vaimoon?

1500 euroa ja kyllä hän on ihan lihaa ja verta.

Vierailija
32/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen miehistä, pitää olla alle 35. Yli sen ovat yleensä paatuneita pierutyynyjä. Mitä nuorempi niin sen helpompi myös pitää lelunaan. Jos on älykäs niin ehkä voisi harkita jopa oikeaa suhdetta, muutoin ihan turhia semmoiseen. 

Vierailija
33/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein samanikäisten avioliitot kestävät parhaiten (ikäryhmävertailussa vähiten eroja) ja keskimääräinen ikäero pariskunnilla on luokkaa 1-2 vuotta (mies vamhempi). Yli 5 vuoden ikäero on harvinainen. Eli pieni ikäero on tilastollisesti toimivin. Yksilötason poikkeuksia toki on.

Vierailija
34/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton vastata, riippuu niin tilanteesta ja ihmisistä. Ehkä 20-vuotiaana 12 vuotta nuorempi on nou-nou, 40-vuotiaana iso ehkä, 60-vuotiaana ihan sama.

Vierailija
35/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jollain muullakin on väliä kuin iällä?

On mutta puheenaihe on sopiva ikäero.

Vierailija
36/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiv naisen ikä on miehen ikä /3 + 10v.

Eli viiskymppiselle miehelle sopiva nainen on noin 26v.

Vierailija
37/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero joustaa vanhemman lompakon mukaan.

Vierailija
38/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max -/+ 5 vuotta.

Vierailija
39/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdoton vastata, riippuu niin tilanteesta ja ihmisistä. Ehkä 20-vuotiaana 12 vuotta nuorempi on nou-nou, 40-vuotiaana iso ehkä, 60-vuotiaana ihan sama.

Mies 25v ja nainen 37v.

Vierailija
40/53 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Ryydryydryydmannilta ja prinssi Andreewilta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi