Lääkärit, ottakaa oppia!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmistä paapotaan ihan liikaa.
Ja usein tämä paapominen ja "auttaminen" vie vain huonompaan suuntaan. Maalaisjärki kunniaan.
Hyvinvointivaltio tuottaa oman tuhonsa siemenet.
Suomi ei ole enää pitkään aikaan ollut mielestäni hyvinvointivaltio. Muissa valtioissa menee paljon paremmin muun muassa Tanskassa ja niin edelleen.
Suomessa ollaan vieraskoreita. Omaa kansaa ja sen ominaispiirteitä ei arvosteta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ehkä kiinnostaisi klikata jotain videolinkkiä, jos kertoisit aloituksessa, mikä pointti ja mistä haluat keskustella.
Hernesniemi oli aidosti työlleen omistautunut ja nöyrä lääkäri. Hänellä oli palo työtään kohtaan. Hän ei tehnyt työtään mekaanisesti statuksen tai rahan takia. Hänen perintönsä jäi elämään lääketieteeseen. Hänestä jäi jälki maailmaan.
Terve
Sai kyllä v t u n kovaa palkkaa työstään. Että unohda tuo rahan takia. Ja kuoli nuorena, ja luulen, että työhulluus oli yksi syy siihen. Oli kyllä hyvä neurokirurgi, tein hänen kanssaan töitä, mutta enpä nyt viitsisi ilman raha tehdä tätä sairaanhoitajan duunia. Ja ihan riittää että tee oman työni riittävän hyvin annetussa työajassa. Ap voi itse lähteä lääkiksewn ja erikoislääkäriksi ja kokeilla, että mitäpä se vaatii tulla yhdeksi maailman huipuksi alallaan. Turha sitten on vinkua sitä, että ei ole vapaa-aikaa, ei aikaa perheelle yms. Tuommoinen ura vaatii sitä, että elämän tärkein asia on työ, työ ja vain työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ehkä kiinnostaisi klikata jotain videolinkkiä, jos kertoisit aloituksessa, mikä pointti ja mistä haluat keskustella.
Hernesniemi oli aidosti työlleen omistautunut ja nöyrä lääkäri. Hänellä oli palo työtään kohtaan. Hän ei tehnyt työtään mekaanisesti statuksen tai rahan takia. Hänen perintönsä jäi elämään lääketieteeseen. Hänestä jäi jälki maailmaan.
Terve
Sai kyllä v t u n kovaa palkkaa työstään. Että unohda tuo rahan takia. Ja kuoli nuorena, ja luulen, että työhulluus oli yksi syy siihen. Oli kyllä hyvä neurokirurgi, tein hänen kanssaan töitä, mutta enpä nyt viitsisi ilman raha tehdä tätä sairaanhoitajan duunia. Ja ihan riittää että tee oman työni riittävän hyvin annetussa työajassa. Ap voi itse lähteä lääkiksewn ja
Kuoli nuorena, mutta oli merkittävämpi kuin moni muu pitkään elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve
Sai kyllä v t u n kovaa palkkaa työstään. Että unohda tuo rahan takia. Ja kuoli nuorena, ja luulen, että työhulluus oli yksi syy siihen. Oli kyllä hyvä neurokirurgi, tein hänen kanssaan töitä, mutta enpä nyt viitsisi ilman raha tehdä tätä sairaanhoitajan duunia. Ja ihan riittää että tee oman työni riittävän hyvin annetussa työajassa. Ap voi itse lähteä lääkiksewn ja
Tänä päivänä on osittain menty toiseen äärilaitaan. Työ tehdään vasemmalla kädellä. Silti pyydetään lisää rahaa, vaikka laiskotellaan ensin julkisella klo 8.00 (tai 9.00)-14.00 tjs. ja sitten mennään tahkoamaan rahaa yksityiselle puolelle.
Jos saa korkeaa palkkaa, niin on oikein, että myös työtä on enemmän ja vastuuta. Jos haluaa enemmän vapaa-aikaa ja helppoa työtä, on väärä alanvalinta.
Suomi ei ole enää pitkään aikaan ollut mielestäni hyvinvointivaltio. Muissa valtioissa menee paljon paremmin muun muassa Tanskassa ja niin edelleen.