Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook on täysin boomeroitunut nykyään.

Vierailija
20.02.2026 |

Kävin vilkaisemassa pitkästä aikaa ja eihän siellä ole käytännössä enää ketään alle 40-vuotiasta. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vtuttaa se, että feediin tulee jostain syystä aivan random ihmisten juttuja. Ei näy omien ryhmien eikä omien kavereiden postauksia. Vain mainoksia ja aivan outojen ihmisten postauksia.

Minä klikkaan syötteet ja sitten kaverit. Ei näy random ihmisten juttuja. 

Vierailija
22/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa todellakin tekstistä että siellä on ihan vanhuksia, ei edes boomereita vaan n.70 vuotiaita, jotka muistelevat kaiholla jotain 50 ja 60 lukua. Laittavat kuvia 50 luvun kaupungistaan ja muistelevat kuinka ostivat tikkunekkuja tuosta ja tuosta. Itse en voi kommentoida mitään, koska en ollut edes syntynyt. Se ei ole boomereiden paikka, vaan vanhusten. Tympii välillä. Enkä ole edes nuori enää.

Boomerit eli baby boomers eli sotien jälkeen syntyneet ikäluokat ovat nimenomaan nyt 70 - 80-vuotiaita! Mistä luulit, että tuo sana tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään muiden postaukset. Evvk mitä joku söi lounaaksi vai kävikö salilla tai sit Balilla. Mä käytän facea vain niiden pelien takia. Mulla on pari kivaa virtuaali farmia ja Bubble pelit on myös hauskoja. t. 40+

Vierailija
24/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? Ollut viimeiset 10 vuotta. Työkaverini jaksaa silti edelleen kysellä milloin palaan Faceen

En usko. Ei ketään kiinnosta oliko siellä vai ei. 

Vierailija
25/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne keski-ikäisten selfiet, niin noloa.

Vierailija
26/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? Ollut viimeiset 10 vuotta. Työkaverini jaksaa silti edelleen kysellä milloin palaan Faceen

Miten sulla on ollut työkaveri Facebookkaverina? 

Vierailija
27/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa todellakin tekstistä että siellä on ihan vanhuksia, ei edes boomereita vaan n.70 vuotiaita, jotka muistelevat kaiholla jotain 50 ja 60 lukua. Laittavat kuvia 50 luvun kaupungistaan ja muistelevat kuinka ostivat tikkunekkuja tuosta ja tuosta. Itse en voi kommentoida mitään, koska en ollut edes syntynyt. Se ei ole boomereiden paikka, vaan vanhusten. Tympii välillä. Enkä ole edes nuori enää.

Tympii koska olet tietämätön. Suuriksi ikäluokiksi lasketaan yleensä vuosina 1945 1949 syntyneet. 

Vierailija
28/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin fb tilini jo n. 10 vuotta sitten enkä montaa vuotta sitä auki pitänytkään enkä jakanut mitään informaatiota itsestäni siellä. X-sukupolveen kuuluvana en suhtaudu myönteisesti itsestä ja omista asioista huutelemiseen julkisuudessa. 

Vierailija
29/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerit eli baby boomers eli sotien jälkeen syntyneet ikäluokat ovat nimenomaan nyt 70 - 80-vuotiaita! Mistä luulit, että tuo sana tulee?

Tuo kuvastanee nykyisten nuorten aikuisten järjenjuoksua. Kehuvat olevansa kielitaitoisia ja käyttävät puheessaan mielellään finglismejä eikä ymmärretä tuollaista boomer-sanaa ollenkaan.

Vierailija
30/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljin fb tilini jo n. 10 vuotta sitten enkä montaa vuotta sitä auki pitänytkään enkä jakanut mitään informaatiota itsestäni siellä. X-sukupolveen kuuluvana en suhtaudu myönteisesti itsestä ja omista asioista huutelemiseen julkisuudessa. 

Julkisuudessa? Mun jutut näkyy vain kavereille.

Vierailija
31/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit on x-sukupolvea edeltävä sukupolvi. Äksät on vähintään viisikymppisiä.

Tarkkana, nuorimies!

Vierailija
32/32 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten eri juttu Facebook on niille jotka ovat eläneet suurimman osan elämästään ilman nettiä ja tietokoneita, ja nyt he pääsevät jakamaan lämpimiä muistojaan ja kokemuksiaan ikäistensä kanssa ympäri Suomea. Toivoo 31v lapsi.