Nyt se sanottiin ääneen, seuraava hallitus joutuu LEIKKAAMAAN 11 miljardia, 3 kertaa enemmän kuin nykyinen!
https://www.verkkouutiset.fi/a/yle-vasemmistoliitto-ulos-velkajarrusovu…
Mitä sieltä on tulossa, luultavasti ainakin rahallinen tuki työttömille joudutaan lopettamaan ja ruokaa ja yhteismajoitukset saadakseen siihen vapaaehtoiseen työhön on työttömien osallistuttava.
Varmaan joudutaan suurin osa mustista ja ruskeista palauttamaan ja selittämään heille että nyt ei ole rahaa heitä pitää suomalaisilla.
Mitä muita säästö kohteita palstalla kyettäisiin keksimään tulevalle hallitukselle?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku summa ja hetkessä leikattu, jos leikkaa esim. varakkaiden omaisuudesta jollakin näppärällä verolla. Ei tuota mitään ongelmaa.
Joo, tileillä lojuu 115 miljardia euroa. Pelkästään talletuksia verottamalla lähtisi helposti, mutta parempi on verottaa ylisuurta kiinteää omaisuutta, sitä ei voi siirtää muualle.
Kiinteistövero on kaksinkertaistunut Helsingissä kymmennessä vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Lindmanin vappusatasesta vaalivoittoon ja sitten Sanna palaa takaisin pääministeriksi?
Kumpa se olisi totta!
Ja lääkäriin pääsee heti.
T. Antti
Minua itseäni kyllä huvittaa se että oppositio vastustaa leikkauksia mutta sitten kun hallitus leikkaa niin oppositio ulisee leikkauksista. Nykyinen oppositio valehtelee minkä kerkiää ja nykyinen hallitus on hyvä koska leikkauksia on pakko tehdä ja ilman leikkauksia suomi velkaantuisi entistä enemmän.
Perskokkareet aloittivat näivetyskierteen, jolle ei loppua näy. Ei tästä enää ylös nousta.
Eikö tuota hallitusta saada millään nurin.Oppositio myötäilee liikaa. Nyt jo köyhät aivan kauheassa asemassa. Vieläkin kurjistetan. Miksei oteta rikkailta Että tuo hallitus.kehtaa. Juuso jäi pois kun omatunto alkoi kouluttamaan. Nyt mies jota ajaa vaan omaa kunnianhimo. Rikos taustaa niin ettei kyllä hallitukseen pitäisi huolia. KD hyväksyy kaiken. Olen uskova mummo Enkä äänestä heitä enää ikinä. Tekevät kaiken päinvastoin kun Raamattu sanoo. Rahan ahneita ja itsekkäitä ovat. Ei rahvaan hädän huuto heidän. korviin kantautaudu. Moraali mennyt Eikä omatunto soimaa
Nuo kolme muuta Hallitus puoluetta, ovat olleet aina tuollaisia köyhiltä riistäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti demarit joutuvat hallitukseen. Saavat siivota sotkunsa itse.
N58
Äänestetään demareita siihen asti että ne on saanut Suomen talouden kuntoon!!!!!
Juu demarithan ne on oikeita talousneroja. Ajatellaan vaikka Marinin piinkovaa neuvottelustrategiaa, jonka tuloksena annamme etelän maille 7,2 miljardia elvytysrahaa ja saamme itse 2 miljardia.
N58
Tämä!
Tilastokeskus on lopettanut maastamuutto tilastojen julkistamisen.
Höpsistä, jos Vasemmistoliitto pääsee valtaan, niin mistään ei tarvitse leikata, silloin noudatetaan eri taloustiedettä.
Nyt suunta on toinen. Korkeakoulutetut nuoret, kuten omat lapseni, jättävät uppoavan Suomilaivan.