En pysty öisin nukkumaan, kun mun jalat on niin kylmät
Kommentit (43)
Sotketko levottomiin jalkoihin? Siinäkin tilassa saattaa tuntua, että seisoisit jollakin jääkylmällä lattialla. Tsekkaa Uniliiton sivuilta asia, siellä on hyviä täsmävinkkejä omahoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Sotketko levottomiin jalkoihin? Siinäkin tilassa saattaa tuntua, että seisoisit jollakin jääkylmällä lattialla. Tsekkaa Uniliiton sivuilta asia, siellä on hyviä täsmävinkkejä omahoitoon.
On ne ihan kylmät käsilläkin kokeillessa. Jääkylmät.
Ap
Laita 20 tai 40 den nilkka- tai polvisukat villasukkien alle. Ainakin itsellä tuo toimii, asuinkerroksen alla kylmä kellari eli talviaikaan aika kylmänsorttinen lattia. Lattialämmityksen laittoa täytyy odottaa muun remontin yhteyteen, eli ei vielä lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne ihan kylmät käsilläkin kokeillessa. Jääkylmät.
Ap
Ennen nukkumaanmenoa niin kuuma jalkakylpy kuin iho sietää. Itse lisään siihen jopa vedenkeittimestä hiukan tosi kuumaa vettä parin minuuton välein. Sitten huolellinen kuivaus ja kahdet villasukat päällekkäin jalkaan. Mulla toimii vain tämä, jalat ei lämpene jos vaan suoraan laittaa ne villasukat
Ei noihin oikeasti kylmiin jalkoihin auta mitkään villasukat. Kokemusta on. Vain joku "ulkoinen" lämmitys, eli lämpötyyny tms.
Vierailija kirjoitti:
Jokin lämpöpussi kauratyyny tms
Kauratyynyn minäkin otan mikron kautta jaloille iltaisin.
Laita jalkaan polviin asti yltävät villasukat.
Lopeta tupakanpoltto, kahdet villasukat, sähköhuopa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin oikeasti kylmiin jalkoihin auta mitkään villasukat. Kokemusta on. Vain joku "ulkoinen" lämmitys, eli lämpötyyny tms.
Niin se taitaa olla. Villasukat estää vaan lämpöä karkaamasta, ja jos jaloissa ei lähtökohtaisesti ole mitään lämpöä, niin ei sukista ole juuri hyötyä.
Ap
Muutto Espanjaan auttaisi, ainakin talven ajaksi.
- Verenkierto
- Hermosto
- Imusuonisto
- Hormonitoiminta
Jokin näistä todennäköisesti ei ole ihan 100% kunnossa. Jos huonelämpötila normaali.
Villasukat auttaa nukahtamisessa, tai muut paksut jos ei villasukkia ole. Muuten tietty kannattaisi pitää jalkalihaksiakin kunnossa punttisalilla säännöllisesti.
Siitä:
House BK1410 lämpöpeitto 145x100 cm, harmaa | Prisma.fi-verkkokauppa https://share.google/JaNv0lERW3vxTDGTB
Ovatko sukkasi 100 prosenttisesti villaa? Laitappa vielä kuumavesipullo jalkapohjia vasten.
Lämpötyyny on paras, voi säätä aina sopivaksi, se jalkoihin niin kyllä lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpöh taas!
Mulla on ensin tavis puuvillasukat ja niitten päälle vasta villasukat!
On lämpöiset jalat!
Syö tummaa suklaata.