Tapailumiehestä ei loydy netistä yhtään mitään
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin vielä missään somessa, niin jotkut naiset oli pelkän etunimen ja ammatin perusteella löytänyt minut netistä, joten tiesivät minusta kaiken olennaisen jo ennen ensimmäistä tapaamista. Meni fiilikset sellaisesta heti.
Tähän lisäyksenä, että pakkomielteinen exä oli vielä eron jälkeenkin pitänyt somessa yhteisiä kuvia esillä, joissa olin tagattu, joten yksi deitti alkoi hiillostaa että olisin ukkomies ja pettäjä.
Netiin laitetut tiedot ei katoa ikinä. Ihan fiksua olla sinne mitään laittamatta.
Hullujenhuoneella selväjärkinen on epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies elää vain livenä.
Mutta jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan kuule siitä, puuta ei ole olemassa.
Eli jos kaadut ja kukaan ei ole paikalla, niin et kaatunut? Tai valehtelet itsellesi ja muille.
Outoa, jos ei yhtään mitään löydy. Jopa someton poliisipoikani löytyy nuoruudenaikaisen urheiluharrastuksensatakia, samoin opinnäytetyö on julkinen.
On epäilyttävä. En usko että tänä päivänä säilyy ilman yhtään tiedostoa - on tietoa jopa junioriaikojen joukkueista joissa on nuorena ollut, jos ei muuta. Olen vankien kanssa työskennellyt. Tiedän, että vankilan turvallisuusjohtaja yhteistyössä muiden viranomaisten kanssa valmisteli vangin vapautumista, jos tämä esim. tahtoi, ettei entinen jengi löydä häntä. Ja nimenvaihto oli aina osa sitä. (Usein paikkakunnan/ kotimaankin.) Pedofiilit ja raiskaajat usein vaihtoivat nimeään, samoin entiset jengiläiset sekä jengiläiset vasikoineet, hengenvaarassa loppuelämänsä elävät vangit. Nuo vaan esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, jos ei yhtään mitään löydy. Jopa someton poliisipoikani löytyy nuoruudenaikaisen urheiluharrastuksensatakia, samoin opinnäytetyö on julkinen.
Itse olen poistanut urheiluharrastustuloksia verkosta. En ole tehnyt opintotöitä, ja jos olisin, niin poistasin myös nämä linkit.
Kerro nimesi täällä julkisesti jos haluat että sinua googletetaan? Ai et halua? En minäkään.
Kirjoitan tätä kirjaston koneella, koska olen ns. verkostakieltäytyjä: Kotitietokoneeni on offline-kone ja puhelimenikin on älytön.
En ole koskaan ollut missään sosiaalisessa mediassa, koska aika pian niiden yleistymisen jälkeen oli nähtävissä mitä ne ihmisille tekevät. Hyviä esimerkkejä löytyy esim. feissarimokat.com sivustolta.
Niinpä minustakaan ei löydy mitään netistä, kokeilin juuri äsken tekemällä haun omalla nimelläni. Täyskaimojani kyllä löytyi, mutta minua ei. Asia on siis juuri niinkuin haluankin.
Olen silti sen verran kunniallinen kansalainen, että Supon tekemä perusmuotoinen turvallisuusselvitys meni helposti ja nopeasti läpi tuossa pari vuotta sitten, kun menin erääseen valtion virkaan määräaikaiseksi.
Aloittajalle tiedoksi: Kaikkia ei kiinnosta itsensäpaljastelu internetissä ja lisäksi piilaakson kaikenlaisia äppejä koodaava porukkakin on ruvennut luopumaan vapaa-ajallaan älypuhelimista eikä salli niitä minkään ikäisille lapsilleen. Tästä jo pitäisi ymmärtää että hommassa on aika paljon ongelmia ja jotkut ihan kunnialliset kansalaisetkin haluavat pysyä verkosta poissa.
Lisäbonus: Olen saanut tietää ketkä ovat OIKEITA ystäviäni, kun yhteydenotto minuun vaatii joko puhelun, tekstiviestin tai sähköpostin. Jos ei niihin vaivaudu, vaan vaatii jossain sosiaalisessa mediassa läsnäoloa minun kanssani kommunikoimiseen, ei silloin ansaitse olla minun seurassani ollenkaan.
En kirjoita mitään nettiin omalla nimelläni.
Kysy siltä suoraan naamatusten asioita, jos noin paljon kiinnostaa. Nettiin ei kirjoitella mitään omalla nimellä tai naamalla. Jos on tarpeeksi vanha, niin ei taatusti löydy mitään. Ei työjuttuja, opiskelutodistuksia saati graduja. Nuorison on tietysti vaikea ymmärtää tämmöstä yksityisyyttä.
Te jotka haluatte että teistä löytyy netistä tietoja, jirjoittakaaa nimenne tähän lankaan.
Laittakaa osoitteenne ja puhelinnumeronne myös. Miksei? Ne on vain google tuloksia.
Mutta jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan kuule siitä, puuta ei ole olemassa.