Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kävisi jos miehiä ei enää olisi ?

Vierailija
20.02.2026 |

Koko yhteiskunta hajoaisi käsiin ?

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkohan maailmassa on olla joitakin naisia, jotka osaavat pitää voimalaitoksen toiminnassa, samoin kuin on miehiä, jotka osaavat toimia sairaanhoitajina.  Eiköhän ihmiskunta selviäisi, aluksi olisi vaikeaa. Siittiöitä on luultavasti helpompi pitää hengissä nestetypessä kuin munasoluja, jos toinen sukupuoli jotenkin tuhoutuisi maailmasta.

--

Tietysti heitä on. Yksi nainen siis hoitaa kymmenen henkilön työt (sovitaan että heitä on 10%) JA kouluttaa uusia seuraavat vuodet?

Ja jos nyt ne sähköt menisikin niin sitten vain kouluttauduttais muutama vuosi (ilman sähköä) ja laitettais laitokset päälle nappia painamalla.

Kun väkimäärä puoliintuu, on tehtävääkin vähemmän. Monet ammatit voi kouluttaa mestari-kisälli-tyyliin töitä tehden, ei siihen tarvitse istua oppitunneilla.

eli vaikka potilaiden hoito ei ole oikeasti mikään korkeakoulutusta vaativa tehtävä. Tekemällä oppii.

Vierailija
142/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä vihaavana spermaviemärinä sä päätit mitä mieltä minä olen, vaikka olen kaikissa viesteissä kirjoittanut aivan muuta.

No niin tulihan se sieltä. Odotinkin jo että koska napsahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun väkimäärä puoliintuu, on tehtävääkin vähemmän. Monet ammatit voi kouluttaa mestari-kisälli-tyyliin töitä tehden, ei siihen tarvitse istua oppitunneilla.

eli vaikka potilaiden hoito ei ole oikeasti mikään korkeakoulutusta vaativa tehtävä. Tekemällä oppii.

--

Just näin. Jos leikkaus ei onnistu, yritetään vain uudelleen.

Vierailija
144/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä vihaavana spermaviemärinä sä päätit mitä mieltä minä olen, vaikka olen kaikissa viesteissä kirjoittanut aivan muuta.

Siksikö rakentelet olkiukkoja?

Onanoitko samalla?

Vierailija
145/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta lakkaisi olemasta, kun ei se voi yksin naisista lisääntyä

Vierailija
146/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että olisin kiitollinen. Tänäänkin tuli kohdattu muutama ilkeä mies, vaikka vain käväisin asioilla. Eniten veetuttaa sellaiset keski-ikäiset kun näkevät nuoren naisen, alkavat heti pätemään jossain ihan turhanpäiväisessä asiassa, tuntemattomat siis! Tekee aina mieli huitasta mutta en viitsi kuin mielessäni. Rassukoita ovat.

Vierailija
147/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä. Sen aikaa kun sukupuutto pikkuhiljaa koittaa, naiset saavat autuaallisen mielenrauhan kun miehet ei ole pilaamassa kaikkea.

Vierailija
148/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse miettiä miten sähkönsiirto suoritetaan, koska viranomaiset ovat miettineet kaiken valmiiksi hätätilan varalta. Ne suunnitelmat eivät ole julkisia. 

Vierailija
149/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi sukupuutto jossain vaiheessa, kun ei olisi spermaa.

Sitä on tankissa riittämiin. 

Loppuisi rikostelu, väkivalta, planeetan paskominen ja sodat.

Resurssit riittävät siihen että muutaman miehen sallitaan tuottaa spermaa mutta toki heidät eristetään ihmisistä.

Vierailija
150/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä. Sen aikaa kun sukupuutto pikkuhiljaa koittaa, naiset saavat autuaallisen mielenrauhan kun miehet ei ole pilaamassa kaikkea.

Ei ne pienet pojat häviä, heistä kasvaa miehiä. Kunnollisia miehiä, kun toksinen maskuliinisuus tuhotaan.

Vierailija
151/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoriksella on taas viime päivinä keulinut.

Vierailija
152/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksikö rakentelet olkiukkoja?

Onanoitko samalla?

Mitä olkiukkoja? En ole kuten sinä, että joltain vauva-palstalta pitäisi seksuaalinen tyydytys hakea. Muutenhan et olisi onanoinnista kysynyt ellet olisi kokemusaiantuntija.

Vierailija
153/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Just näin. Jos leikkaus ei onnistu, yritetään vain uudelleen.

Miehillä voi harjoitella. Ei tule suurta vahinkoa.

Vierailija
154/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi sotia

Heh... hyvä vitsi.

Niin, olisi vain eri valtioita, jotka eivät kommunikoisi keskenään.

Kyvyttömyys kommunikointiin on Y-kromosomisidonnaista.

Vierailija
155/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran nolla ihmistä tulevaisuudesta, on se vaikea ilman kuulaa lyödä jankkaajille päähän että näin tulee tapahtumaan, runkut itkee autoista,sähköistä ym. sehän on se suurin huoli menkää nukkumaan.

Vierailija
156/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi syödä käristeet grillaamatta ja saisi katsella telkusta strömsöötä sekä kokkausta potkupallon, autolla-ajon ja lätkän sijaan. Eikä mölykään olisi niin vihaksipistävää.

Vierailija
157/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha.

Naisilla olisi turvallinen elämä.

Vierailija
158/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarttis meikata, laihduttaa tai pestä jatkuvasti pilluaan. Patterinvaihto dildoon sujuu kyllä itseltänikin.

Vierailija
159/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisivat hysteerisiä, tunteella käyviä kuin lapset. Kaikki puhuisivat pahaa toistensa selkien takana, mökötystä, jälkiviisastelua. Huumori olisi kiellettyä.

Vierailija
160/166 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olisivat hysteerisiä, tunteella käyviä kuin lapset. Kaikki puhuisivat pahaa toistensa selkien takana, mökötystä, jälkiviisastelua. Huumori olisi kiellettyä.

Miehet ne käy tunteella. Se käy selville, kun putkat, vankilat ja ensiapupolit on täynnä miehiä. Ja oikeuslaitos, miesten tekemiä rikoksia on 90 % kaikista tapauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän