Miksi ihmiset käy lyhyilläkin lennoilla jatkuvasti vessassa?
Koneen lähtöä odotetaan lähtöaulassa, jossa on vessat. Eikö siellä voisi käydä? Kun noudun jälkeen turvavyön merkkivalo sammutetaan, jopa heti ponnahdetaan seisomaan ja ei kun vessaa kohti. Ja tämä jopa ihan lyhyillä tuskin parin tunnin lennoilla. En tajua!
Kommentit (59)
Lennän paljon työn vuoksi, istun taksissa, kokouksissa, bussissa, päätteellä. Mun on pakko jaloitella kun terveys mennyt istumisen vuoksi.
En mä ainakaan halua tietää tarkempia syitä ihmisten vessakäynteihin matkustaessani.
Vierailija kirjoitti:
Lennän paljon työn vuoksi, istun taksissa, kokouksissa, bussissa, päätteellä. Mun on pakko jaloitella kun terveys mennyt istumisen vuoksi.
Ja jaloitella ei tietenkään voi käymättä paskahuusissa? Ei mene sun selitys läpi.
Akat on saanut jostain päähänsä, että joka paikassa pitää olla vesipullo mukana ja juoda monta litraa ylimääräistä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Akat on saanut jostain päähänsä, että joka paikassa pitää olla vesipullo mukana ja juoda monta litraa ylimääräistä päivässä.
Ukot on jostain saaneet päähänsä, että elämän sisällöksi riittää se, että inisee akkojen tekemisestä internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jaloitella ei tietenkään voi käymättä paskahuusissa? Ei mene sun selitys läpi.
Enemmän kysymys on, miksi siellä käyminen haittaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En käsitä tuollaista, että kytätään toisten vessakäyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Ukot on saanut jostain päähänsä, että joka paikassa pitää olla viinapullo tai kaljatuoppi ja juoda monta litraa päivässä.
Itse pyrin siihen että yli 6h lennolla käyn kerran pissalla koska munuaisten takia ei ole hyvä pidättää.
Kentällä käyn ennen ja jälkeen lennon joten Euroopan lennoilla ei tarvitse koskaan käydä.
Juon hyvin vähän lennoilla, kahvia en koskaan.
N 10 lentoa vuodessa
Jos lentää esimerkiksi Finnarilla, joka ei saa koneitaan ajoissa määränpäähän, voi jäädä vaihtoaikaa 10 minuuttia. Silloin et käy vessassa kentällä tai neppaile jossain aulassa, vaan juokset seuraavan lennon portille ja koneeseen. Vihaan tuota yhtiötä ja ne neljä matkaa, jotka olen tuon yrityksen koneissa istunut jäävät kyllä viimeisiksi.
Toiset nappaa pamin, toiset alkoa, toiset kaverin mukaan lennolle. Minä nappaan liikaa nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En käsitä tuollaista, että kytätään toisten vessakäyntejä.
Ja syömisiä ja juomisia tietysti myös. "Nyt se otti mustikkamehun ja tapaslautasen, kohta se varmaan taas saatana menee vessaan". Tai luoja paratkoon jos ottaa oluen, voi paheksua sekä hillitöntä dokaamista että vessassa ramppaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kehtaa piikittää omalla paikalla.
Jos inskaa tarkoitat, pitkävaikutteinen laitetaan kerran päivässä. Sen voi ajoittaa niin, että voi laittaa sen ennen lentoa. Lyhyelle matkalle voi taas järjestää itselleen hiilaritonta syötävää, joten pikainskaa ei edes tarvita eli ei tarvitse piikittää ollenkaan. Huumepiikit ovat taas täysin oma häpeäsi ja hyvä syy vältellä lentoja kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ovat itse liikkeellä autolla, niin tuskin jatkuvasti pysähtelevät vessaan. Silloin voi olla vaikka 7 tuntia käymättä. "
Melkoinen kuhina kuitenkin vaikka ABC-asemien vessoissa käy koko ajan. Minsta ei vaikuta ollenkaan siltä että ihmiset pidättelisivät perille saakka.
Itse en tykkää pysähdellä turhaan, jaksan kyllä perille. Toisaalta mulle on ihan sama, jos muut pysähtyvät kahville (sekin on minusta turhaa) tai vessaan. Ehkö vaan on ihmisiä, joilla ei ole niin kiire, vaan haluavat tavallaan nauttia matkasta ja poiketa pullalle ja kahville ja käväistä vessassa. Mua se ei haittaa, ehkä toivoisin, että itsellenikin vielä joskus olisi mahdollista tehdä matkat astetta rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Junassa sama ilmiö. Vessan ovi käy, huuhtelu tykittää. Voi hirveä, jos istuu lähellä vessaa! Ja jopa linja-autossa, vessaan on päästävä.
Onsinulla kurja elämä kun ihmiset häiritsee pakollisella wc käynneillään. Pidättääkö pitäisi vai tehdä housuun. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon 5 litraa nestettä päivässä, joten käyn 20 päivässä vessassa.
Ja ihan pakko on juoda vaikka tietää että on lento edessä? Kuoletko jos et juo?
Jospa haistat 💩💩💩💩
Olen tehnyt saman havainnon. Kun turvavyön merkkivalo sammuu, alkaa hirmuinen jonotus vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon 5 litraa nestettä päivässä, joten käyn 20 päivässä vessassa.
Ja ihan pakko on juoda vaikka tietää että on lento edessä? Kuoletko jos et juo?
En kuole mutta voin pyörtyä tai tulla aivosumua.
En ole tollaisesta viiden litran suosituksesta koskaan kuullutkaan, sehän on liian suuri määrä (osa nesteestä tulee ruoistakin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan moukka sulle ei mene läpi että ihmiset kusee ja paikantaa tasan silloin kun on tarvis. 👹
Kuolee tietysti. Ei lemtäminen ole mikään paastotilaisuus. Saa siellä lentokoneessa käydä vessassa.