Kun olet syönyt sipsipussin, mietitkö koskaan että olet syönyt runsaan desin sellaista ruskeaa uppopaistorasvaa?
Sellaista se on kun siinä on tuhat kiloa perunoita paistettu.
Kommentit (43)
Ei se ole ruskeaa uppopaistorasvaa vaan jo pitkään on käytetty terveellisiä kasviöljyjä. Rasvaa on kyllä tavallisissa perussipseissä paljon, mutta tyydyttynyttä on melko vähän, esim. taffel sipseissä sadassa grammassa 2,7 g.
En syö sipsejä, en myöskään juo limonadeja, en syö hampurilaisia, en ranskalaisia, en syö katkkia. Silti olen ylipainoinen.
En mieti. En noin muutenkaan mieti mitään mitä sinä haluaisit minun miettivän.
Olen lopettanut sipsien syönnin jo monta vuotta sitten (7-10 v.). Mutta haluaisin omaksua tällaisen tavan ajatella, että kaupassa kävelisi kaiken herkullisen ohi ajatellen: diabetes, kolesteroli- rasvaa- sokeria-roskaa jne. Kaupassa on niin helppo unohtaa sisältö, kun katselee herkullisia tuotteita vesi kielellä. Minulla on monta tuotetta, joita en syö, mutta bvalitettavasti yhtä monta tuotetta, joita syön. Olisiko jäätelölle hyviä myrkkymielikuvia? Kolesteroli on ainoa jonka kesin. Sehän "vain" maitoa ja sokeria muutoin.
En ole koskaan miettinyt. Syön perunalastuja sen verran harvoin, etten vaivaa tuollaisilla päätäni(tai kroppaani).
Mistä tämä tuli sinulle mieleen ap?
En mieti. Olen onnistunut pudottamaan painoa monta kiloa ja olen itse asiassa aiks lähellä - mutta jos johonkin haksahdan niin karkkiin. Sekään ei ole ongelma jos joskus haksahtelee kun ei tavaksi tule.
En, koska en ole kyyninen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut sipsien syönnin jo monta vuotta sitten (7-10 v.). Mutta haluaisin omaksua tällaisen tavan ajatella, että kaupassa kävelisi kaiken herkullisen ohi ajatellen: diabetes, kolesteroli- rasvaa- sokeria-roskaa jne. Kaupassa on niin helppo unohtaa sisältö, kun katselee herkullisia tuotteita vesi kielellä. Minulla on monta tuotetta, joita en syö, mutta bvalitettavasti yhtä monta tuotetta, joita syön. Olisiko jäätelölle hyviä myrkkymielikuvia? Kolesteroli on ainoa jonka kesin. Sehän "vain" maitoa ja sokeria muutoin.
Kuulostaa vähän syömishäiriöisen maailmalta... Älä ainakaan lapsillesi puhu herkuista tuohon sävyyn, jos sinulla lapsia on.
Härregyyyyd! Nyt myö sipsinsyäjät kuallaan kaikki!😱
Ajatteletko koskaan sitä kun syöt jotain ja se tulee paskana suolesta ulos?
Rasva on parasta! Mie aina paistinpannustakin kaavin rasvan pois ja syön!
Alkoi tekemään mieli sipsejä. Kerran tai kaksi söin viime vuonna, tuskin tällä tahdilla ainakaan niillä verisuoniaan saa tukkoon.
En ole syönyt sipsejä pariin vuoteen.
En syö sipsejä koskaan, joskus muinoin olen maistanut, ei ollut minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Eipähän ole sokeria sentään.
Se perunahöttö toimii aivan samoin kuin sokeri.
Kun olet syönyt mitä tahansa viljatuotetta, oletko miettinyt syöneesi hiiren- ja rotanpaskaa, mahdollisen jyrsijänraadon ja läjän hyönteisiä.
Näitä nimittäin saa olla tietty määrä jauhoissa...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ruskeaa uppopaistorasvaa vaan jo pitkään on käytetty terveellisiä kasviöljyjä. Rasvaa on kyllä tavallisissa perussipseissä paljon, mutta tyydyttynyttä on melko vähän, esim. taffel sipseissä sadassa grammassa 2,7 g.
Kun se sinun ns tErvEelLiNen kasviöljy lämmitetään tuntikausiksi 190 asteeseen ja siinä paistetaan tuhansia kiloja perunaa, lopputulos on ruskea mönjä.
Sipsi ei oo kaikkien kaveri. Ehkä surusi kumpuaa vaan siitä että teijän kaveri suhde ei toimi. Sipsi ei välitä sun tunteista. Se välittää sun rahoista jotka kulutat kun ostat sipsipussin. Eikä siitäkään. Eikä oikeen mistään. Mutta voi siitä saada hetken riemua joille se on parempi kaveri kuin sulle. Sorry mate.
Rouskuttele vain, kyllä se vielä helpottaa!