Naiseni lähtee taas tyttöjen iltaan viikonloppuna! Nyt riitti, yksityisetsivä lähtee naiseni perään katsomaan, mitä siellä oikein touhutaan!
Naiseni on viime aikoina jo monta viikonloppua putkeen viettänyt toisten naisten kanssa tyttöjen iltaa. Valitettavasti minulla on herännyt omat epäilykseni naistani kohtaan. Valitan, mutta en voinut muuta, kuin tilata yksityisetsivän tarkkailemaan naistani, kun aikoo taas viikonloppuna lähteä viettämään tyttöjen iltaa. Nyt otetaan selvää, että mitä naiseni siellä tyttöjen illoissa oikein puuhaa!
En olisi halunnut mennä tuohon. Mutta kun te naiset omalla käytöksellänne aiheutatte sen, ettei jää muita vaihtoehtoja!
Kommentit (59)
Juu, myönnettäköön ap, olin osasyyllinen naisesi villiintymiseen. Tosin en edes tunne häntä. T: me nainet
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Säästä rahaa ja vaklaa ite. Mallia voi ottaa Clouseausta tai Asko Raappanasta - perukki päähän, irtonenä ja baarin kyyläämään akkaa. Leikkaa sanomalehteen silmäreiät, niin voit huomaamatta tarkkailla kohdetta, sulautuen luontevasti ympäristöön.
😆😅😜 voi että tuu kertoo sit tänne mitä sit tapahtu. Pettikö?
Vai niin . Minäkin olen lähdössä tyttöporukan kanssa risteilylle. Ei kiinnosta miestä, kun ei siellä tanssimista kummempaa tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla et on vaan kyllästynyt elämäänsä. Ei siihen aina muita miehiä kuulu. Omani painelee myös jonkin verran nykyään. Mitään merkkejä en ole kertakaikkiaan saanut et jos peittelee niin tekee sen todella taidolla. Lihonnutkin on ja karvat antaa kasvaa..
Niin, sinä olet tappio. Nainen lihoaa kun on onnellinen ja osa miehistä nyt vain tykkäävät puskista. Eli ei todista mitään... Tiedät sen itsekin. Mitä jos toinen mies on toivonut, että antaisi karvat kasvaa?
Kaikki on mahdollista, mutta minulla on tietoa jota sinulla ei ole, joten pystyn päättelemään asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Oma muija paljastui viihdekäyttäjäksi. Oispa vaan pettynyt. Nolompaa olla piriveivari.
Kieltämättä kurja tilanne. :( onneksi asia tuli sinulle kuitenkin julki.
Vierailija kirjoitti:
Raportoithan sitten lopputuleman tänne ap?
Ei mitään lopputulemaa! REAALIAIKAISTA RAPORTTIA!
Mikropopparit kaapista ja viinipullo jäähtymään.
"te naiset"
Kuinka monta naista sulla on kierroksessa yhtäaikaa? Kuinka monta yksityisetsivää olet palkannut?
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raportoithan sitten lopputuleman tänne ap?
Ei mitään lopputulemaa! REAALIAIKAISTA RAPORTTIA!
Mikropopparit kaapista ja viinipullo jäähtymään.
Sankari-yksityisetsivämme nukahtaa pöytään, kun akka kertoo kuudennen kerran, viidennen sinisen enkelin jälkeen Marjalle, kuinka Leena on passiivis-aggressiivinen työpaikalla ja Tiina saikuttaa. Ei twerkkausta, ei Yorghoksia, pelkkää kännijuoruilua lähikuppilassa.
Onhan se aina pieni epäilys jos alkaa menojalka vipataa ja varsinkin jos on öitä pois ja vielä useasti. Jos pettäisi yöreissuillansa niin se viittaisi enemmän humalapettämiseen ja yhden illan juttuihin kun taas pysyvä salasuhde tapahtuu useammin myös arkena, tulee ylitöitä ja yllättäviä työmatkoja yms.
On myös ihan mahdollista että naisesi elää elämäänsä ja et ehkä ole itse niin kova menemään niin et sit ole mukana menossa siksi.
se etsivähän voi muhinoida naisesi kanssa ja sinä maksat
Kuulostat exältäni, joka oli ylimustasukkainen ja jolle kaikki oli epäilyttävää.
Kun tyttökaverini tuli käymään, ei voinut millään tehdä omia juttujaan, vaikka oli joku homma keskenkin tai oli just puhunut, että lähtee kalaan tms.
Ei, piti liepeillä siinä jossain lähettyvillä koko ajan, kuuntelemassa mitä me puhuttiin. Meillähän olisi voinut olla vaikka jotain salaisia puheenaiheita....
Että se oli ärsyttävää. Olisi sitten tullut reilusti meidän kanssa juttelemaan. Mutta ei, häilyi ja heilui vaan siinä kuuloetäisyydellä korvat hörössä.
Tuskin selvästi korpee suunnattomasti, kun et tiedä mitä ne puhuu ja -hui kauheeta! - tekee!!!!
No laitahan nyt yksityisetsivä asialle.
Vierailija kirjoitti:
Ota oma viikko. Käy Tallinnassa ja vaikka Köpiksessä ym. lystiä.
Praha paljon mielenkiintoisempi paikak viikonloppureissulle, tekemistä ja nähtävää löytyy.
Jo tuo puistattava ilmaisu "naiseni" kertoo,että luulet naisen olevan omaisuuttani. Ei "tyttöystäväni " tai "muruni" vaan "mun nainen".
Jos tämä naisesi on fiksu,hän ottaa eron.
Naiset nuolee siellä toisiaan ei kannata olla huolissaan.
Voisitko vain ottaa sen asenteen, että siellä ei tapahdu yhtään mitään epäilyttävää?
Nimittäin parisuhteessa on aina lähdettävä siitä, että toiseen voi luottaa.
Jos olet sitä mieltä, että toiseen ei voi luottaa, miksi olet sen ihmisen kanssa, johon et luota?
Sitten, kun ilmenee, että jotain väärää on tapahtunut, sitten asia on toinen. Sitä ennen ei kannata päätään vaivata.
Vastaat tietysti mielestäsi, että eihän se epäluotettavuus ilmene, ellet ota selvää. Oletko aivan varma?
Entä jos juuri sillä kerralla, kun se etsivä siellä työtään tekee, ei mitään tapahdukaan? Rauhoittaako se mielesi? Entä ne muut kerrat? Kuinka pitkään aiot jatkaa etsivätouhuasi, jos mitään ei ilmene? Jonain kertanahan jotain voi tapahtuakin! Entä sitten?
Yleensä pettämistouhut (joita nyt selvästikin siinä pelkäät) tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Mutta niin kauan, kuin mitään aihetta ei ole, ei ole myöskään syytä epäillä eikä vakoilla. Siinä vain kuluttaa itseään. Sitten, jos jotain tapahtuukin, silloin on määriteltävä se parisuhde uudelleen. Mutta sitä ennen ei.
Lähtökohtaisesti puolisoiden on luotettava toisiinsa, jos mitään epäilyn aihetta ei alunperinkään ole. Neuvoisin sinua vain olemaan luottavainen. Tietysti voit aina keskustella sen puolisosi kanssa. Miksi et kysy, mitä he siellä tyttöjen illoissa tekevät? Minä ainakin itsestäni tiedän, että siellä jutellaan vain naisten omista asioista ja pidetään hauskaa ihan keskenään. Naiset kaipaa tällaista yhdessäoloa, ja varsinkin jos on onnistunut saamaan sellaisen hyvän ystäväpiirin, niin se on elämän yksi suuri rikkaus. Jotenkin inhottaa se, että miehet kuvittelee naisten olevan jotain miehiin meneviä huijareita ja huitukoita, jotka ajattelee vain vieraita miehiä ja niitten kanssa sekoilemista. Kuvitteletko, että sinne tilateaan miesstrippareita tai että siellä on jotain salaperäisiä "miehiä" jossain odottamassa, että se naisporukka tulee taas sinne heidän kanssaan kuksimaan?
Täysin tuulesta temmattuja ajatuksia. Mutta mustasukkainen mieli tietysti voi kehitellä mitä tahansa.
Lähtisikin. Miten se AP sulta on pois? Itse ainakin vain tykkäisin ku menis välillä, mutta ei mene. Luulen että positiivinen ajattelu asiaan toisi pelkästään hyvää suhteeseenne.
Miksi et itse mene tarkastamaan tilannetta, mihin tarvitset yksityisetsivää.
Miks et mee mukaan?