Naiseni lähtee taas tyttöjen iltaan viikonloppuna! Nyt riitti, yksityisetsivä lähtee naiseni perään katsomaan, mitä siellä oikein touhutaan!
Naiseni on viime aikoina jo monta viikonloppua putkeen viettänyt toisten naisten kanssa tyttöjen iltaa. Valitettavasti minulla on herännyt omat epäilykseni naistani kohtaan. Valitan, mutta en voinut muuta, kuin tilata yksityisetsivän tarkkailemaan naistani, kun aikoo taas viikonloppuna lähteä viettämään tyttöjen iltaa. Nyt otetaan selvää, että mitä naiseni siellä tyttöjen illoissa oikein puuhaa!
En olisi halunnut mennä tuohon. Mutta kun te naiset omalla käytöksellänne aiheutatte sen, ettei jää muita vaihtoehtoja!
Kommentit (32)
Juu, myönnettäköön ap, olin osasyyllinen naisesi villiintymiseen. Tosin en edes tunne häntä. T: me nainet
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Säästä rahaa ja vaklaa ite. Mallia voi ottaa Clouseausta tai Asko Raappanasta - perukki päähän, irtonenä ja baarin kyyläämään akkaa. Leikkaa sanomalehteen silmäreiät, niin voit huomaamatta tarkkailla kohdetta, sulautuen luontevasti ympäristöön.
😆😅😜 voi että tuu kertoo sit tänne mitä sit tapahtu. Pettikö?
Vai niin . Minäkin olen lähdössä tyttöporukan kanssa risteilylle. Ei kiinnosta miestä, kun ei siellä tanssimista kummempaa tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla et on vaan kyllästynyt elämäänsä. Ei siihen aina muita miehiä kuulu. Omani painelee myös jonkin verran nykyään. Mitään merkkejä en ole kertakaikkiaan saanut et jos peittelee niin tekee sen todella taidolla. Lihonnutkin on ja karvat antaa kasvaa..
Niin, sinä olet tappio. Nainen lihoaa kun on onnellinen ja osa miehistä nyt vain tykkäävät puskista. Eli ei todista mitään... Tiedät sen itsekin. Mitä jos toinen mies on toivonut, että antaisi karvat kasvaa?
Kaikki on mahdollista, mutta minulla on tietoa jota sinulla ei ole, joten pystyn päättelemään asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Oma muija paljastui viihdekäyttäjäksi. Oispa vaan pettynyt. Nolompaa olla piriveivari.
Kieltämättä kurja tilanne. :( onneksi asia tuli sinulle kuitenkin julki.
Vierailija kirjoitti:
Raportoithan sitten lopputuleman tänne ap?
Ei mitään lopputulemaa! REAALIAIKAISTA RAPORTTIA!
Mikropopparit kaapista ja viinipullo jäähtymään.
"te naiset"
Kuinka monta naista sulla on kierroksessa yhtäaikaa? Kuinka monta yksityisetsivää olet palkannut?
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raportoithan sitten lopputuleman tänne ap?
Ei mitään lopputulemaa! REAALIAIKAISTA RAPORTTIA!
Mikropopparit kaapista ja viinipullo jäähtymään.
Sankari-yksityisetsivämme nukahtaa pöytään, kun akka kertoo kuudennen kerran, viidennen sinisen enkelin jälkeen Marjalle, kuinka Leena on passiivis-aggressiivinen työpaikalla ja Tiina saikuttaa. Ei twerkkausta, ei Yorghoksia, pelkkää kännijuoruilua lähikuppilassa.
Onhan se aina pieni epäilys jos alkaa menojalka vipataa ja varsinkin jos on öitä pois ja vielä useasti. Jos pettäisi yöreissuillansa niin se viittaisi enemmän humalapettämiseen ja yhden illan juttuihin kun taas pysyvä salasuhde tapahtuu useammin myös arkena, tulee ylitöitä ja yllättäviä työmatkoja yms.
On myös ihan mahdollista että naisesi elää elämäänsä ja et ehkä ole itse niin kova menemään niin et sit ole mukana menossa siksi.
Miks et mee mukaan?