'Naiset kysyy deittiäpeissä miehen ammattia, sillä haluavat tietää varallisuuden ja statuksen'
Millainen varallisuus ja status on tulkittavissa esim seuraavista ammateista:
Opettaja
Palomies
Muusikko
Sähkömies
Tutkija
Pappi
Toimittaja
Kommentit (67)
Putkimies eli rööri roope niitä naiset rakastaa, osaa hoonata kaikki röörit ja palkkakin kohtuu hyvä.😃😃
Ei sillä ole mitään merkitystä. Vaikka olen DI niin lähinnä se on vain että on ammatti ja työpaikka
Vierailija kirjoitti:
Onko heikkovirta-asentajalla mitään mahdollisuuksia?
Ei taidetattaisi kehdata paljastaa ystävättärille sitä ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja on noista ykkönen
Kyllä, jos on tarkoitus hankkia lapsia. Silloin ei ole koskaan ongelmaa miten lasten hoito järjestetään koulujen loma-aikoina.
Nykyaikana on tärkeää että mies tulee toimeen: mainitsemasi "heikkovirta-asentaja" ei olisi esim. 1600-luvulla tullut toimeen, koska hänellä ei ollut tointa mihin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja on noista ykkönen
Kyllä, jos on tarkoitus hankkia lapsia. Silloin ei ole koskaan ongelmaa miten lasten hoito järjestetään koulujen loma-aikoina.
Ja tulot riittävät, ja lisäksi monien ihailema ammatti.
Mä kysyn ihmisten ammattia vain, koska mua kiinnostaa mitä ne puuhailee päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on päivänselvää. Miksi muuten ammatti kiinnostaisi?
No onko aloituksen ammateista mikään riittävän statuksen ammatti?
Mä oon seurustellu noista kaikkien muiden paitsi pappien ja toimittajien kanssa. Naimisissa muusikon kanssa, joten valitaan se.
No kertoohan ammatti kiinnostuksen kohteista ja sivistystasostakin, tosin ei kaikkea. Jotkut opettajat ovat hirveitä niuhareita, joten se on ok ammatti, mutta pitää tarkistaa huumorintaju.
Oon itse akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa, mieheltä toivon vastaavaa ja näin on lähes aina ollut. Miesystäväjoukkoon on mahtunut sekä minua vähemmän että enemmän ansaitsevia, mutta aina on tainnut minulla olla suurempi omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Putkimies eli rööri roope niitä naiset rakastaa, osaa hoonata kaikki röörit ja palkkakin kohtuu hyvä.😃😃
Röörien hoonaaminen on homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on päivänselvää. Miksi muuten ammatti kiinnostaisi?
No onko aloituksen ammateista mikään riittävän statuksen ammatti?
hahahaha
ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla sellainen jolla voi saada ihailua kavereilta. Vain sillä on väliä.
Naisen oma koulutus saa ihailua kavereilta.
Kavereiden koulutuksen ja ammatin myös yleensä tietää ja muistaa. Kavereiden miehistä pari on samalla alalla kuin itse, muiden ammatit luulen tietäväni suurin piirtein. Omankin miehen työnkuva on vähän hämärässä.
Naisille kelpaa vain lääkäri, lakimies tai lentäjä ja heidän tilipussinsa
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain lääkäri, lakimies tai lentäjä ja heidän tilipussinsa
Mä olen johtaja, hyvin olen kelvannut.
Sähkäri olisi ihan loistava kumppani! Mä tunnen lähes ainoastaan teoreettisia ihmisiä. Sellaisesta miehestä, joka osaa jotain, saisi ehdottomasti myös ystäviltä statuspisteitä-
Eihän ammatti kerro varallisuudesta mitään. Kovapalkkainenkin voi olla tyhjätasku jos pistää menemään kaiken mitä tuleekin.
"Täähän on päivänselvää. Miksi muuten ammatti kiinnostaisi? "
Koska naisia kiinnostaa mies ja mitä hän tekee, tuntee ja ajattelee.
Miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö.
Juu