Kannatatko eutanasiaa?
Kommentit (104)
Eutanasia eli armokuolema tarkoittaa parantumattomasti sairaan, kärsivän potilaan vapaaehtoiseen pyyntöön perustuvaa, lääkärin suorittamaa elämän tarkoituksellista lopettamista.
Ei tarkoita kirvestä, giljotiinia tai ampumista.
Jos ei vanhana pysty niin ainahan sen voi ennakoida kun vielä pystyy
En. Siellä missä sitä tehdään niin lopetetaan ihmisiä jo paljon ja kyseenalaisin perustein.
Jos että tajua niin tässä on kysymys säästöstä. Turhat syöjät tuonelaan
Kannatan. Mielestäni elämä vanhana ei ole enää elämisen arvoista. On kaikenlaista vaivaa, eikä pysty tekemään muuta kuin istumaan tuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämme vanhoiksi, me voimme saada yhtä huonoa kohtelua kuin nyt hoitolaitoksissa.
Koska raha.
Eutanasian takia kuka tahansa voi joutua murhattavaksi.
Koska raha.
Raha on poliitikkojen epäjumala, ihmiset eivät noille merkitse yhtään mitään.
Kaikki perustellaan rahalla.
Raha on joillekin peruste kaikkeen pahuuteen.
Suomi on muutenkin raaka, väkivaltainen maa.
Mitä sinä sössötät? On aina kannattavampaa pitää ihmisiä elossa. Sillähän yksityiset hoitojätit tekevät tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia eli armokuolema tarkoittaa parantumattomasti sairaan, kärsivän potilaan vapaaehtoiseen pyyntöön perustuvaa, lääkärin suorittamaa elämän tarkoituksellista lopettamista.
Hupia kansalle lähtee se henki noillakin.
Vierailija kirjoitti:
En. Siellä missä sitä tehdään niin lopetetaan ihmisiä jo paljon ja kyseenalaisin perustein.
Laki pitää vaan muotoilla niin tiukaksi, että sitä ei käytetä ihmisten lopettamiseen kyseenalaisin perustein.
En. Kivut saa hallintaan nykylääketieteellä.
Kuolemantuomiot olis kanssa jees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki pitää vaan muotoilla niin tiukaksi, että sitä ei käytetä ihmisten lopettamiseen kyseenalaisin perustein.
Niinhän ne kaikki ovat aloittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sairauksia eikä kipuja mutta haluan että minua ammutaan haulikolla kasvoihin.
IDIOOTIT YLISJONNET TAAS SUOLTAMASSA PASKAKOMMENTTEJAAN ASIASTA JOSTA EIVÄT MITÄÄN YMMÄRRÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sairauksia eikä kipuja mutta haluan että minua ammutaan haulikolla kasvoihin.
Te eutanasiaa vastustavat olette ihan helvetin rasittavaa porukkaa 🤮
Ei kannata jättää viime tippaan jos ei sit itse voikaan sitä suorittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupia kansalle lähtee se henki noillakin.
SÄ, LATVALAHO, VOIT VETÄÄ ITSES KIIKKUUN SAMAN TIEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te eutanasiaa vastustavat olette ihan helvetin rasittavaa porukkaa 🤮
En mä vastusta eutanasiaa?? Nyt sitä haulikkoa ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jättää viime tippaan jos ei sit itse voikaan sitä suorittaa
Sen tekee lääkäri, et sinä itse.
Miten tääl on joka pv samat kysymykset, levy päällä?
Autoon ja letku pakoputkesta, ei muuta tarvi.
Muutamat otattavat itseltään DNA: n ja julkaisevat sen koko maailman tietoon.
Ei siinä päätä juuri palele.
DNA:n perusteella voidaan päätellä mikä riski on sairastua mihinkin sairauteen.
Voidaan ajatella, että määrätyn DNA:n omaavat yksilöt ovat parhaimpia, lahjakkaimpia ja terveimpiä.
Ja elinkaupalla tienaa hyvin.
Ei sulta kysytä uskotko johonkin elämän tarkoitukseen.
Me olemme pelkkää karjaa jo nyt.