ensimmäinen parisuhde nyt takana, ja yhdyn täysin muiden miesten näkemykseen että naisten 'anti' parisuhteessa jää hyvin vähäiseksi
Kaikki näyttää olevan miehen vastuulla, ja jos ei osaa lukea ajatuksia, kehua päivittäin prinsessaksi, eikä osata 'puhua syvällisiä' jostain henkimaailman asioista niin jo on kylmää kyytiä luvassa.
Kuolemaan tähtäävä asevelvollisuuskin on tämän jälkeen minulle iloinen kokemus naisen kanssa seurustelun rinnalla.
Kommentit (76)
Parisuhde ei ole mitenkään pakollinen. Voit ihan vapaasti tehdä saman päätöksen kuin monet naiset ja valita sinkkuelämän. Problem solved.
Se on, palstalaiset, viikonloppu tulossa, koska alkoi tämä palsta-inceöeiden ulina pillunpuutteesta.
Montako kommenttia missä naiset ottaa aloitukseen kantaa ja montako missä haukutaan ap? Tämä kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Önnönnönnönnöö.... ei mutta ihan kaverin puolesta kyselen, että mikähän se sinun antisi siihen parisuhteeseen oli?
Käytännössä ihan kaikki itsestäni. Hän kulki mukana ja osallistui, mutta ei lopulta tuonut muuta kuin tuoda epävarmuutta suhteeseen. kerran taisi keksiä, että minun pitäisi viedä hänet luistelemaan.
Kolme lausetta ja jo niiden aikana nukahdin. Kuulostat tylsältä valittajalta. Minä veisin sinut luistelemaan, sitoisin köydellä hirveen ja painaisin nastalla hirven persuksiin. Olisiko siinä sinulle osallistumista ja oma-aloitteisuutta tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Montako kommenttia missä naiset ottaa aloitukseen kantaa ja montako missä haukutaan ap? Tämä kertoo kaiken.
No mitäpä kantaa tällaiseen aloitukseen voi ottaa? Jokainen taaplaa tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Önnönnönnönnöö.... ei mutta ihan kaverin puolesta kyselen, että mikähän se sinun antisi siihen parisuhteeseen oli?
Käytännössä ihan kaikki itsestäni. Hän kulki mukana ja osallistui, mutta ei lopulta tuonut muuta kuin tuoda epävarmuutta suhteeseen. kerran taisi keksiä, että minun pitäisi viedä hänet luistelemaan.
Kolme lausetta ja jo niiden aikana nukahdin. Kuulostat tylsältä valittajalta. Minä veisin sinut luistelemaan, sitoisin köydellä hirveen ja painaisin nastalla hirven persuksiin. Olisiko siinä sinulle osallistumista ja oma-aloitteisuutta tarpeeksi?
:D :D :D Tämä oli hauska aloite!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olisi voinut kertoa mitkä oli ne kriteerit, joiden perusteella hän valitsi kyseisen naisen. Itse päättelin sen olevan ulkonäkö, jota on muokattu kaikenlaisilla lisäkkeillä.
Nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä voit sanoa, että sun exän anti jäi vähäiseksi teidän parisuhteessa. Ja että HÄN antoi sinulle kylmää kyytiä.
Joka kerta kun luen ap:n avauksen, kuulen vauvan itkua. Outo ilmiö...
Toisella kierroksella osaa jo paljon paremmin! Unohda ne prinssit ja prinsessaan ja hio luonnetta koskevat kriteerisi huippuunsa, niin kolisee kunnolla, tai jos ei, eipähän tarvitse hukata aikaansa pettymyksiin. Win-win.
Ei nykyajan naiset paljon puuroja keittele. Palvontaa ja ylistystä joka asiasta ovat vailla. Ainoa oikea mielipide joka asiaan on heillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyajan naiset paljon puuroja keittele. Palvontaa ja ylistystä joka asiasta ovat vailla. Ainoa oikea mielipide joka asiaan on heillä.
Etkö osaa itse keittää edes puuroasi? Mars takaisin äidin helmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet osaa itse keittää puurot. Jos ei suju, pitää opetella. Ihmettelen kyllä vahempia, jos eivät ole pitäneet huolta siitä, että lapset osaa välttämättömiä taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Oma naiseni taas loukkaantui, kun olisi halunut viettää romanttista iltaa ja yökyläilyä miespuolisen kaverinsa kanssa🤔🤔
Kenelle hän loukkaantui? Itselleen? 😌
Olet siis 18-23-vuotias jos et ole vielä käynyt armeijaa/sivaria? Kokeilepa muutaman vuoden päästä uudelleen.
Eihän ne ymmärrä edes vertauskuvia. Kaikki tulkitaan hyvin kirjaimellisesti ja loukkaannutaan pienistä.
Eri, mutta juuri tänään kirjoitin eräälle Tinder mätsilleni Whatsappiin aiheeseen liittyen vihjaten kuinka tuntuu että naisille pitäisi antaa käyttöohje kirja kuinka miesten kanssa toimitaan. Tämä tuli mieleen kun eräs toinen nainen kyseli neuvoja miksi miehensä kanssa lopahtaa seksi keskenkaiken. Näistä naiset kyselevät ja syyllistävät helposti onko itsessään jotain vikaa tai miehessä. Mutta unohtuu kokonaan lähes kaikilta että miehelle pitää saada hyvä olo ennenkuin homma toimii.
AP, nyt sitten pysyt naisista erossa loppuelämäsi, eikö niin!