Mitä tavallista asiaa et tee koskaan?
Kommentit (78)
- Käy kaupassa
- Äänestä
- Omista sisävessaa
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en käy uimahallissa, kuvottaa ajatuskin
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käy uimahallissa. Ei taida olla mikään kovin tavallinen harrastus. Eläkeläiset siellä kai vaan käy lillumassa.
Uimahallissa on aina hyvin paljon ulkomaalaisia
Mistä tiedät uimareiden kansalaisuudet?
Ulkonäöstä ja puhekielestä
En käy joogassa enkä pilateksessa (ei yhtä tavallinen kuin ruoanlaitto tms mutta olen 47-vuotias nainen ja tuntuu että kaikki naispuoliset ystävät käyvät jommassa kummassa tai molemmissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en käy uimahallissa, kuvottaa ajatuskin
Miksi?
Kuka haluaa uida muiden eritteissä?
En katso telkkaria, nykyisessä talossa ei ole edes antennia siihen kun en jaksanut tilata sitä, vaikka telkkari on.
En käy saunassa vaikka rakennusvaiheessa varustelin saunaa varmaan kymppitonnilla.
En käy ruokakaupassa, vaimolle annoin pankkikortin siihen hommaan, hän tykkää enemmän luuhata kaupoissa.
En käy hautausmailla katsomassa vainajia.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käy uimahallissa. Ei taida olla mikään kovin tavallinen harrastus. Eläkeläiset siellä kai vaan käy lillumassa.
Eli et tiedä.
en sauno, en syö kalaa enkä käytä huulipunaa, jaajaa ketä kiinnostaaa
Minäkään en käy uimahallissa enkä kylpylässä. En käy kahviloissa tai mene kauppakeskukseen viettämään aikaa.
siivoa. Käytän siivouspalvelua. Jonka maksan siis ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uimari puhuu arabiaa, mistä maasta hän on kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina suosinut luonnonvesissä uimista kesäkuukausina enkä edes muista milloin olisin viimeksi varta vasten käynyt uimassa uimahallissa.