Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19099)
Vierailija kirjoitti:
Elämä on nyt.
Aiommeko viettää sen mammapalstalla vai irl?
Vierailija kirjoitti:
Katoin sun kuvaa ja haluaisin vaan painaa kasvoni sun ........
Sallin.
Hyvää yötä mun tossukalle 😘 (miehelle)
Katsoin sua, kaivattuni sinisessä mekossasi, viime lauantaina ja mietin, että miten joku voi olla noin ihmeellinen olento. Sitten heräsin todellisuuteen ja muistin, että kuulut toiselle. Se satuttaa, mutta ehkä siihenkin tottuu ja ehkä muutamien vuosien kuluttua olen jo sinut asian kanssa.
Silmäsin sinut nopeasti. Et ollenkaan huomannut.
Sinä olet minun ihmeeni. Kauniita unia, rakas.
Heli. Maailman kaunein sana.
t. Salainen ihailija
En vihaa. Olen vihastumisissa välimerellinen. Nopeasti sytyn, nopeasti jätän pikkuasiat taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Tuut sitten kertomaan jos kiinnostaa, niinhän ne oikeasti kiinnostuneet naiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Heli. Maailman kaunein sana.
t. Salainen ihailija
Kohtalontoveri!
Tuli tuosta mieleen, että mun kaivatun kirjoituksissa on sellainen ihana lievän vinksahtanut ote usein. Nupit on kääntynyt vähän outoon suuntaan ja havainnointi on tarkkaa ja tunnelma vahva. Se lievä vinksahtanut ote on varmasti lempijuttu mitä oon ikinä lukenut missään tekstissä tai missään kirjallisuudessa. En oikein tiedä edes mikä siinä on, mutta sitä on vaan niin kiva lukea. Se on raikasta ja omalaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Kohta nähdään, muru <3 Oon ajatellut sua nää viimeiset viikot joka päivä. Toivottavasti ikävä on ollut molemminpuolista ja kipinä edelleen tallella. Haluan vaan sun syliin.
Tykkään susta niin että halkeen 💓
Rakasrakasrakasrakas pian nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on tunnettava se, että kaipaan sua. Ainakin alitajuisesti.
Tunnen, että Emilia kaipaa minua, vaikka haluaisi unohtaa. Minulla on tästä vahva tunne.
Bingo. Tai puolibingo, koska unohdusyritykset on turhaa tunteitten pakottamista. Unohtuu jos unohtuu ja jos ei suostu unohtumaan niin sitten jää.
Emilia vaan tykkää, kun olen ollut kannustava. Ei hän oikeasti minua kaipaa. Muistaa vaan ne kerrat kun olen sanonut jotain mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
tsekkasitko pyllyn kans?
Vierailija kirjoitti:
Emilia vaan tykkää, kun olen ollut kannustava. Ei hän oikeasti minua kaipaa. Muistaa vaan ne kerrat kun olen sanonut jotain mukavaa.
Tämä ei ollut minulta. Joku tykkää trollailla. Minun ja Emilian suhde ei ole mikään kannustussuhde.
Everyday create your history