Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (19099)
Haluan sua ihan mielettömästi. Jos joskus maailmassa ihme tapahtuu ja saan olla lähelläsi ja koskettaa sua niin kuin rakasta kosketetaan niin… 🥵
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua ihan mielettömästi. Jos joskus maailmassa ihme tapahtuu ja saan olla lähelläsi ja koskettaa sua niin kuin rakasta kosketetaan niin… 🥵
Tunne on harvinaisen molemminpuolinen. Siksikin odottaminen on vaikeaa, kun koko olemus huutaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee?
Toisen pitäis tehdä reippaasti aloite.
Vierailija kirjoitti:
Korvasit minut nopeasti.
Se oli yllättävän helppoa.
Sun on tunnettava se, että kaipaan sua. Ainakin alitajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä lammakselle 😘
Kuka on tämä lammas?
Mun söpö 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko homorummutus? 😘
Mieluummin trañsujamit
Oli tarkoitus mennä aikaisin nukkumaan, mutta laitoin vahingossa väärän ohjelman pyykinpesukoneeseen ja nyt vaan odottelen, että ohjelma loppuu.Täytyy ajatella positiivisesti, että nyt on hyvä aika kirjoittaa sulle muutama viesti.
Vierailija kirjoitti:
Sun on tunnettava se, että kaipaan sua. Ainakin alitajuisesti.
Tunnen, että Emilia kaipaa minua, vaikka haluaisi unohtaa. Minulla on tästä vahva tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mut sun kollegat ei kirjota ollenkaan niin mielenkiintoisesti kuin sinä. Sun jutuissa on hauskoja juttujakin, saatan tosin olla aavistuksen puolueellinen mutta joka tapauksessa. Voisit kirjottaa enemmänkin eri aiheista, kirjan vaikka.
Kansantajuisesti sielutieteestä.
Katoin sun kuvaa ja haluaisin vaan painaa kasvoni sun ........
Kohta nähdään, muru <3 Oon ajatellut sua nää viimeiset viikot joka päivä. Toivottavasti ikävä on ollut molemminpuolista ja kipinä edelleen tallella. Haluan vaan sun syliin.