Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19242)
Vierailija kirjoitti:
Kauheet paineet. Et taida ymmärtää miten paljon tässä on minunkin osalta pelissä.
Totta kai ymmärrän. Eri tavalla kuin mulla, mutta eräällä tavalla paljon isommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä munaton mies. 💀
Hyvä tiedostat sen itse!!
Ihan fyysisestikin.
Trålli sitten tietysti jatkoi. x
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Vieläkin pala kurkussa... mene jo lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleensa?
Kiehtova sekoitus tuttuutta, saaden uniikkia tunteita herää, jota ei ennen häntä ja hänen jälkeen ole kokenut. Ihastuin nopsaan katseeseensa. Olemus vetää puoleensa.
Tämänpäiväisillä sanoillasi oli suurempi merkitys kuin ehkä arvaatkaan. Jotenkin yllätyin, kuinka huomaavaisesti otit eilisen vielä uudestaan puheeksi. Se lämmittää mieltäni vieläkin, ehkä liiankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kissa, sä olisit kissanminttu.
Kaikkiin kissoihin kissanminttu ei vaikuta mitenkään. Tarvii sen tietyn geenin
Mulla on sellanen geeni et meen hulluks kaivatusta
Se johtuu g-g-g-geeneistä ;)
ei tytöt anarkisteja huoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
If only you knew.
Vierailija kirjoitti:
Satutat monia ihmisiä tuolla toiminnallasi. Olen pettynyt ja surullinen puolestasi. Kaikkea hyvää.
Mitä se paska nyt teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
If only you knew.
Gn laittaja > ilman eetä/äksää
en ole minä. Nämä eivät liity
minuun. Hyvää yötä nyt. E
Näytit tänään kuumalta salilla.
Tarvitsen aikaa. Tää on nyt liikaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä munaton mies. 💀
Miten se ilmenee?
Jep, sovitaanko että kun nähdään seuraavan kerran vuonna 2029 (olen optimisti?), niin laita aikataulua vaikka puolta tuntia aiemmin, niin tiedän edes ajaa parran.
t. melkein housut kintuissa yllätetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheet paineet. Et taida ymmärtää miten paljon tässä on minunkin osalta pelissä.
Totta kai ymmärrän. Eri tavalla kuin mulla, mutta eräällä tavalla paljon isommin.
Olen käynyt siinä helvetissä jo kahdesti. Älä kysy. Todellakin suojelen neuroneitani, ja muutakin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Kaikki 😜😍 Antti vei mut tontilleen yllättäin, alkuillasta, te ootte täällä 11 sivua tehneet sillä aikaa. Antti jää mun luo yöks, ja nyt lähden, saamaan orgasmia 😜😍 moido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lesbonäkyvyyden viikkoa murulle 😘😘
nn
Sairasta👋
Moi Päivi R
...Rasilako?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen aikaa. Tää on nyt liikaa mulle.
Ymmärrän. Tiedän myös, että mikään määrä aikaa ei valmista sellaiseen, johon ei mieli taivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Gallup!
Ulkonäkö ja herkkyys. Meillä on samanlaiset lapsuudentraumat, joten ns yhteinen haava varmasti vaikuttaa myös
Melko läheistä meininkiä, jos on jo lapsuuden traumatkin puhuttu. Sivusta
Eivät kaikki täällä ole tuntemattomia kaivattunsa kanssa. Olemme tunteneet hänen kanssaan jo noin 15 vuotta.
Tuohon tuntemattoman ja traumoista avautuvan väliin mahtuu aika monta astetta tuttuutta, ja riippumatta vuosista, traumoista puhuminen on melko läheistä.
Tämä on niin kummallinen asetelma. Mikä on tämän päämäärä? Minulla oli oikeasti suuria unelmia ja tunne kohtalosta. Mitä sen käy? Jääkö se vain tunteeksi? Mikä on meidän rooli tässä? En ole ohjaaja ja en pidä tästä.
Eivät kaikki täällä ole tuntemattomia kaivattunsa kanssa. Olemme tunteneet hänen kanssaan jo noin 15 vuotta.