Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (17930)
Vierailija kirjoitti:
Voitais käydä juoksulenkillä, sitten yhdessä suihkussa ja siitä päästäisiinkin palauttavaan iltapuuhasteluun.
Joo, saisit tsempata mua juoksemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sinun läheisyyttäsi, mutta sinä haluat pysyä etäällä. 🥺
Oliko tämä kenelle?
Merkilliselle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sinun läheisyyttäsi, mutta sinä haluat pysyä etäällä. 🥺
En halua. En vaan voi nyt hyvin.
Mikä voinnista tekee huonoa?
En lähde tänne sitä kertomaan. Tietäisit jos tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sykähdyttävin hetki kaipaushistorian kulussa?
Sykähdyttävintä on sykkiminen orgasmin jälkeen 😜😍 Antin kanssa. Okei. Oikea vastaus kuuluu, kaivattuja (=panoja) on tullut ja mennyt. Tuomas, Dima, jne mut Antti, siinä on jotain muutakin potentiaalia reilustikin, kuin vain pano 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan mun seksipommia :(
Mä jäin suutariksi tien varteen :(
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun seksipommi on? Ja kuka sä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin suutariksi tien varteen :(
Mikä helvetti minua vaivaa vaikka kenkäkaapissani asuu suutari :(
Vierailija kirjoitti:
Sokeriliemet ja mehut sekä energiajuomat ensimmäisenä pois. Jotkut kaatavat nesteenä näitä elimistöönsä, ja se nyt on pahinta mitä voi tehdä. Siinä kasvaa maha ja paljon muukin.
Alkoholi ja roskaruoka myös.
Sivusta
Terveisiä Turusta, mistäs muut? olis kiva nähdä miten Suomi on edustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun seksipommi on? Ja kuka sä oot?
Mun seksipommi on ihana ja seksikäs nainen, jota on nyt kova ikävä. 😘
nn
Pupulle paljon suukkoja! 🧡 Haluaisin painautua sängyllä ihan kiinni sinuun. Niin ikävä iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.Ja mones oli?
Kultani, tule luo.
On niin kiire, että ei pysty.Kiitos kutsusta jokatapauksessa.Voisinko tulla vierailulle kuukauden kuluttua?
Tärkeitä asioita ei tosiaan pidäkään siirtää tuonnemmaksi. Keskity niihin. Kirjoitatko muuten auton ratista vai kaivurin penkiltä?
Salilta.
Miks oot salilla näin hienona päivänä?
Olin aamupäivällä jo ulkoilmassa.Nyt kun porukka on ulkona, niin salilla ei ole tungosta.Kätevää eikös vaan?
Vierailija kirjoitti:
Annalle terveisiä!
Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma ja se tahtoi kovasti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen vastaanottoa koulun takana metsikössä ja nojasi hame ylhäällä ja pöksyt alhaalla suuren kuusen alaoksien suojassa sen runkoa vasten ja pyllisti.
Puoli tusinaa poikaa odotti jonossa kalu sojossa ja nytkähdellen ja jokainen työnsi vuorollaan sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä kesti, vetäisi viime tipassa ulos ja ruiskutteli pitkin selkää ja pyllylle. Joillain saattoi karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä. Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskin kaikki ehtivät vetäistä ulos, ainakaan ensimmäisellä kierroksella.
Pari kolme tai neljäkin kierrosta ne yleensä jaksoivat yhteen menoon ja jonkun pienen lahjankin se kai pyysi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska viikkorahoilla mentiin.
Pääsikö Anna myöhemmin Eduskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluaispa joku mua.... Mutta kun ei..
Ei ilu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.Ja mones oli?
Kultani, tule luo.
On niin kiire, että ei pysty.Kiitos kutsusta jokatapauksessa.Voisinko tulla vierailulle kuukauden kuluttua?
Tärkeitä asioita ei tosiaan pidäkään siirtää tuonnemmaksi. Keskity niihin. Kirjoitatko muuten auton ratista vai kaivurin penkiltä?
Salilta.
Salilla nostellaan painoja! Vai menetkö sinne vain ottamaan selfietä ja räpläämäön puhelinta?
Salilla voi ihanaa tiirailla kaivattua ;)
sivusta
Sitä mun ex teki ja tekee varmaan vieläkin, kyylää nuoria naisia salilla. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Haluaispa joku mua.... Mutta kun ei..
Minä haluan
Arto
Mikä voinnista tekee huonoa?