Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä ovat kaivattusi parhaat puolet?
Etupuoli ja takapuoli. Seuraavaksi parhaat ovat oikea ja vasen sivu.
😂
Vierailija kirjoitti:
Pienikin vilahdus saa sydämen pois sijoiltaan.
Voiiiiihhhh😘😘😘😘😘😘Itselläni 💙 meni ylösalasin eilen 💙
Suorastaan korventaa sisuksia välillä koko tunnemyräkkä, ikävä, mustasukkaisuus ja kaikki muu päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä että on tavannut kaivattunsa ekaa kertaa joulukuussa 2019. Jäin miettimään asiaa, kun itsekin olen tavannut oman kaivattuni ensimmäistä kertaa joulukuussa, mutta en ole varma vuodesta. Noihin aikoihin se osuu.
Se on nn, kirjoittanut täällä sieltä asti. Sillä oli jokin muukin lempinimi sillä sen ihastuksella kuin toi joulukuinen, mutten just muista mikä
Jos mua tarkotat niin en oo kirjottanut vuodesta 2019 asti, liityin näihin karkeloihin paljon myöhemmin.
Ehkä tarkoitatte minua. Olen kirjoitellut sieltä saakka. ;)
En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.
Välillä olen toiveikas, mutta sitten taas tajuan realiteetit, joista tiedän, ettei meitä tule. Se saa alakuloiseksi ja surulliseksi. On hullua elätellä toiveita, kun mitään merkkejä mistään ei ole.
Siihen varmaan pyritkin, ettei mitään jälkiä jää edes minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä että on tavannut kaivattunsa ekaa kertaa joulukuussa 2019. Jäin miettimään asiaa, kun itsekin olen tavannut oman kaivattuni ensimmäistä kertaa joulukuussa, mutta en ole varma vuodesta. Noihin aikoihin se osuu.
Se on nn, kirjoittanut täällä sieltä asti. Sillä oli jokin muukin lempinimi sillä sen ihastuksella kuin toi joulukuinen, mutten just muista mikä
Jos mua tarkotat niin en oo kirjottanut vuodesta 2019 asti, liityin näihin karkeloihin paljon myöhemmin.
Ehkä tarkoitatte minua. Olen kirjoitellut sieltä saakka. ;)
Meitä on monia siltä vuodelta. -myös since 2019, vaikka en minä tuona vuonna vielä hänestä mitään romanttista ajatellut, huh
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.
Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää.
Vierailija kirjoitti:
Paineletko jo polvihousuissa ristiin rastiin?
En ihan vielä. Niiden aika on yli +25: ssä
Ollappa kaivatun kainalossa ja sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää.
No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.
Hevonen ei potki rakkaudesta. Potkiiko teidän mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kärpänen hänen ikkunan takana niin tunkeutuisin väkisin sisälle ja lentäisin huulille ja saisin vahinkosuukon ja muuttuisin minuksi ja sit olisinkin kätevästi kaivatun luona.
Mulla on Raidia vai valitsetko mieluummin sähkökärpäslätkän tai perinteisen?
Mitä toi alanuoletusnuoli tarkoittaa? Katoaako ketju kuin pieru Saharaan jos sitä painaa?
Mulla vaan on intensiivinen tunne-elämä, ei tartte heti tuomita, eniten se mua itteeni uuvuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kärpänen hänen ikkunan takana niin tunkeutuisin väkisin sisälle ja lentäisin huulille ja saisin vahinkosuukon ja muuttuisin minuksi ja sit olisinkin kätevästi kaivatun luona.
Valitsen tosirakkauden suudelman.
Mustasukkaisuus on ihan tervettä silloin, kun se ei ole överiä. Joskus voi tuntea mustasukkaisuutta, kun ei koskaan saa olla kaivatun kanssa ja joku toinen saa milloin tahansa. Ihan luonnollinen tunne. Turhaan taas demonisoitte asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsen tosirakkauden suudelman.
Asettuu huulet törröllään venetsian kukkula ruutua vasten.Ruudun takaa, ruudun takaa ikkunaprinsessa katsoo vaan.
Kuningatar