Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1945)

Vierailija
1601/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kärpänen hänen ikkunan takana niin tunkeutuisin väkisin sisälle ja lentäisin huulille ja saisin vahinkosuukon ja muuttuisin minuksi ja sit olisinkin kätevästi kaivatun luona. 

Pitää vissiin alkaa seurailla kärpäsiä sillä silmällä, jos se onkin kaivattu.

Täällä ikkunan takaa kiertelee juuri yksi iso kimalainen ja haluaa itsepintaisesti sisälle.  Mitähän asiaa sillä olis..  sivusta

Kuningatar

Vierailija
1602/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, mitä ovat kaivattusi parhaat puolet?

Etupuoli ja takapuoli. Seuraavaksi parhaat ovat oikea ja vasen sivu.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin vilahdus saa sydämen pois sijoiltaan.

Voiiiiihhhh😘😘😘😘😘😘Itselläni 💙 meni ylösalasin eilen 💙

Vierailija
1604/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan korventaa sisuksia välillä koko tunnemyräkkä, ikävä, mustasukkaisuus ja kaikki muu päälle

Vierailija
1605/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti täällä että on tavannut kaivattunsa ekaa kertaa joulukuussa 2019. Jäin miettimään asiaa, kun itsekin olen tavannut oman kaivattuni ensimmäistä kertaa joulukuussa,  mutta en ole varma vuodesta. Noihin aikoihin se osuu.  

Se on nn, kirjoittanut täällä sieltä asti. Sillä oli jokin muukin lempinimi sillä sen ihastuksella kuin toi joulukuinen, mutten just muista mikä

Jos mua tarkotat niin en oo kirjottanut vuodesta 2019 asti, liityin näihin karkeloihin paljon myöhemmin. 

Ehkä tarkoitatte minua. Olen kirjoitellut sieltä saakka. ;)

Vierailija
1606/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Vierailija
1607/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen toiveikas, mutta sitten taas tajuan realiteetit, joista tiedän, ettei meitä tule. Se saa alakuloiseksi ja surulliseksi. On hullua elätellä toiveita, kun mitään merkkejä mistään ei ole.

Vierailija
1608/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen varmaan pyritkin, ettei mitään jälkiä jää edes minulle.

Vierailija
1609/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti täällä että on tavannut kaivattunsa ekaa kertaa joulukuussa 2019. Jäin miettimään asiaa, kun itsekin olen tavannut oman kaivattuni ensimmäistä kertaa joulukuussa,  mutta en ole varma vuodesta. Noihin aikoihin se osuu.  

Se on nn, kirjoittanut täällä sieltä asti. Sillä oli jokin muukin lempinimi sillä sen ihastuksella kuin toi joulukuinen, mutten just muista mikä

Jos mua tarkotat niin en oo kirjottanut vuodesta 2019 asti, liityin näihin karkeloihin paljon myöhemmin. 

Ehkä tarkoitatte minua. Olen kirjoitellut sieltä saakka. ;)

Meitä on monia siltä vuodelta. -myös since 2019, vaikka en minä tuona vuonna vielä hänestä mitään romanttista ajatellut, huh

Vierailija
1610/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen yhdestäkään kaivatusta. Mustasukkaisuus on muutenkin niin iso turn off, että yhdestä kaivatusta tulee pian entinen, jos ei saa mieltään aisoihin.

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

Vierailija
1611/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paineletko jo polvihousuissa ristiin rastiin?

En ihan vielä. Niiden aika on yli +25: ssä

Vierailija
1612/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollappa kaivatun kainalossa ja sylissä.

Vierailija
1613/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös se, että pyrkii herättämään mustasukkaisuutta toisessa on luotaan pois työntävää. 

No siihenhän voi riittää mikä tahansa, jopa se, että menee vessaan. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, kontrollointia ja omistushalua, ja niistä tunteista on vastuussa mustasukkainen henkilö itse, eikä kukaan muu.

Vierailija
1614/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen ei potki rakkaudesta. Potkiiko teidän mielestä?

Vierailija
1615/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kärpänen hänen ikkunan takana niin tunkeutuisin väkisin sisälle ja lentäisin huulille ja saisin vahinkosuukon ja muuttuisin minuksi ja sit olisinkin kätevästi kaivatun luona. 

Mulla on Raidia vai valitsetko mieluummin sähkökärpäslätkän tai perinteisen? 

Vierailija
1616/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi alanuoletusnuoli tarkoittaa? Katoaako ketju kuin pieru Saharaan jos sitä painaa? 

Vierailija
1617/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on intensiivinen tunne-elämä, ei tartte heti tuomita, eniten se mua itteeni uuvuttaa

Vierailija
1618/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen tosirakkauden suudelman.

Vierailija
1619/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on ihan tervettä silloin, kun se ei ole överiä. Joskus voi tuntea mustasukkaisuutta, kun ei koskaan saa olla kaivatun kanssa ja joku toinen saa milloin tahansa. Ihan luonnollinen tunne. Turhaan taas demonisoitte asioita. 

Vierailija
1620/1945 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen tosirakkauden suudelman.

Asettuu huulet törröllään venetsian kukkula ruutua vasten.Ruudun takaa, ruudun takaa ikkunaprinsessa katsoo vaan.