Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15516)

Vierailija
15021/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet pienellä kullilla. Ei siitäkään mihinkään pääse. 

Nää on niin turhia provoja

Mitkä? Totta se on, ja tuli mieleeni tuosta väljyyskeskustelusta. Ihan ehdoton vaatimus. 

Mitä se kertoo sinusta ihmisenä, että koet tarvetta töräytellä tuollaisia juttuja ilmoille?

Ei tarvitse vastata.

Niin että väljyydestä saa puhua, mutta kullin koosta ei? Miksi se olis jokin tabu? Liittyy kaipaukseenkin erittäin paljon, seksuaalista yhteensopivuuttahan se on. 

Vierailija
15022/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tipu on ihan ok.

En loukkaantuisi. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15023/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi? 

Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?

Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊

Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.

Jaa. Se on vaan tällänen palstanimi, ei mitään vikaa

Ehkä tosiaan parempi pitääkin vain anonyymi-palsta nimenä jos toivot hänen kanssa lähestymistä joskus. Naiset haluaa yleensä tulla kohdelluiksi ihmisinä.

Vierailija
15024/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi? 

Eiks toi oo nn? Ja se taitaa ihan kutsua sen kaivattua tipuksi..

Sama siis kuin heittäisi että yksi tiina riittää. Pitäiskö sen sit tarvita useampi tiina sun mielestä?

Vierailija
15025/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tipu on ihan ok.

En loukkaantuisi. E

En minäkään. Ihan haluaisinkin olla hänelle tipu. Tai Tipu, se yksi ja ainoa mihin hän viittasi.

Vierailija
15026/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.

Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina. 

Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia. 

Mitä väliä miksi tällä palstalla ketään kutsuu? Kutsutaanhan me kaivatuiksikin niitä. 

Vierailija
15027/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkimielisyys ei tarkoita, etteikö pitäisi toista ihmisenä! 😂 Sivusta.

🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Vierailija
15028/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Sama siis kuin heittäisi että yksi tiina riittää. Pitäiskö sen sit tarvita useampi tiina sun mielestä?

Ok, semisti lieventävä seikka jos nainen kutsuu toista tipuksi. Miehen suusta kuultuna se on sukupuolta halventava nimitys.

Vierailija
15029/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jaa. Se on vaan tällänen palstanimi, ei mitään vikaa

Ehkä tosiaan parempi pitääkin vain anonyymi-palsta nimenä jos toivot hänen kanssa lähestymistä joskus. Naiset haluaa yleensä tulla kohdelluiksi ihmisinä.

No sua nyt ei ainakaan lähesty kukaan, ihan luonteen takia. Ihme remmirähjä

Vierailija
15030/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Toihan on ihan söötti nimitys, sellainen vähän hellittelevä. Paljon mukavampi olisi olla tipu kuin esim. lehmä, haahka tai kurppa. Sivusta

Vierailija
15031/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina. 

Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia. 

Mitä väliä miksi tällä palstalla ketään kutsuu? Kutsutaanhan me kaivatuiksikin niitä. 

Loukkaavia nimittelyitä ei tarvita edes anonyymipalstalla. Mutta tää on siis vaan mun mielipide, sori jos ootte eri mieltä.

Vierailija
15032/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Ok, semisti lieventävä seikka jos nainen kutsuu toista tipuksi. Miehen suusta kuultuna se on sukupuolta halventava nimitys.

Ethän sä voi tietää jos kyseessä on vaikka sisäpiirivitsikin eli tunniste. Et sä heitä tunne. Turhaan raivoat muiden asioista täällä siis

Vierailija
15033/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkimielisyys ei tarkoita, etteikö pitäisi toista ihmisenä! 😂 Sivusta.

🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Samaa mieltä tästä. 

Vierailija
15034/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Mistä alapeukut. Olen tottunut, että kissaksi sanovat ovat odottaneet vain seksiä. Minulla ei muuta väliä. En hae seksiä.

Vierailija
15035/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan voi sitten kutsua myöskään muruksi, koska siinäkin on kai ihmisarvo uhattuna 🤭 Eli hellittelynimeksi sopii sitten lähinnä ihminen. Söpöä kuin mikä.

Vierailija
15036/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun itseäni (täällä) toukaksi, joten tipu ei ole ollenkaan paha.😂

Vierailija
15037/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Toihan on ihan söötti nimitys, sellainen vähän hellittelevä. Paljon mukavampi olisi olla tipu kuin esim. lehmä, haahka tai kurppa. Sivusta

Ihminen, joka kutsuu joitain naisia tipuiksi kutsuu kyllä myös toisia sitten lehmiksi, haahkoiksi tai kurpiksi. Teillä menee nyt pointti ohi. Väännän rautalangasta: ihmisiä ei tarvi nimitellä eläimiksi, se on halventavaa.

Vierailija
15038/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuhan tarkoittaa sellasta pientä suloista keltaista, miten tuosta voisi kukaan loukkaantua. :)

Vierailija
15039/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisestä asti on tiput lennelleet täällä ainakin. Ei mikään tunniste.

Vierailija
15040/15516 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan voi sitten kutsua myöskään muruksi, koska siinäkin on kai ihmisarvo uhattuna 🤭 Eli hellittelynimeksi sopii sitten lähinnä ihminen. Söpöä kuin mikä.

Ei oikein sekään, kun jotkut identifioituu eläimiksi  teriaaneiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän