Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15657)
Ihanaa viikonloppua sinulle 46 vuotias nainen 💞
Ei multa, haha. Mukavaa päivää, tohelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan oman ongelmani. Sullakin on omasi.
Kyllä minä ne tiedän. Lisäksi on ongelmia, joita ei olisi, jos ei olisi tätä ketjusählinkiä eikä ylipäänsä tätä juttua. Suhde on aina kahden ihmisen dynamiikkaa, jossa kumpikin vaikuttaa toiseen. Ei mulla muiden kanssa ole ollut vastaavia hankaluuksia, kun asiat hoidetaan kasvotusten tai normaaleja kanavia pitkin.
miks et siis hoida viestintää kasvotusten tai normaaleja kanavia pitkin?
-sivusta
Siksi että hän ei halua. Yritin kyllä.
Savumerkeillä, vai muodostamalla kirjaimista tai äänteistä selviä sanoja ja lauseita? 😊
Laitoin sähköpostia, WA-viestiä, soitin, lähetin postikortin ja viime syksynä laitoin Ig-viestin. Miten sinä otit yhteyttä häneen?
Ainakin olet tehnyt rohkeasti voitavasi, eikä asia ole jäänyt palstahaaveilun tasolle. 🌿🌻
Vierailija kirjoitti:
Jos rakas nainen törmätään jossain niin voitaisiin suudella ja muutakin.
Minulle?🥳
Tässähän punastuu.
Nipistys miespeffasta.🍑
Oh, onpa jäntevää tekoa!🧐
.
Jos toiselle, ethän kimpaannu.
~E~
Valoisaa viikonloppua sinulle, jonka syntymäkuukautta en tiedä, joten en ikääkään 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakas nainen törmätään jossain niin voitaisiin suudella ja muutakin.
Minulle?🥳
Tässähän punastuu.
Nipistys miespeffasta.🍑
Oh, onpa jäntevää tekoa!🧐
.
Jos toiselle, ethän kimpaannu.
~E~
🌹
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi?
Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi?
Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?
Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊
Rakkaalla kaivatulla on monta nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊
Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.
Joku herännyt väärällä jalalla siksi ja pipokin kiristää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊
Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.
Jaa. Se on vaan tällänen palstanimi, ei mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Jaa. Se on vaan tällänen palstanimi, ei mitään vikaa
Mua on joskus kutsuttu tipuksi irl enkä pahastunut. Sävy ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina.
Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia.
Kannattaa ottaa aamukahvin kanssa pullaa.
Mua kutsutaan Pegehulluksi, ja se on erittäin ok ja söpöä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet pienellä kullilla. Ei siitäkään mihinkään pääse.
Messu H. tunnistettu
Ei naisen tarvitse olla mikään messuhalli nauttiakseen isosta kullista. Tajuatko miten upean näköinenkin sellainen on? Pikkupili ei innosta samalla lailla ottamaan suuhunkaan, ison haluaa heti kaikkialle.
Sulla lienee ollut surkea seksielämä, jos luulet seksin olevan pelkkä penetraatio. :( Ja jos oot mies, niin selvästi surkea sängyssä.
Toistaisitko vielä sen luvun, taisi mennä ohi!