Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14989)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt yhtäkään noista, mutta Wuthering Heights 2011 näyttää trailerissa jotenkin hyvin sielukkaalta ja luonnolliselta.
Crash Bandicootissa on Wrath of Cortexissa neljännessä warp roomissa referenssi tuohon kirjaan: "Weathering Heights". Oli suosikkikenttäni pelissä, vaikkei siinä ollut hard routea.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kysyä sun sukujuurista ja lapsuudenperheestä. Ja kuulla kaikesta muustakin, mitä olisit halunnut kertoa. Harmi. 💞
Mikset voi kysyä.
Tämä on niin sanottu ikuisuusprojekti. Päättyy, kun siirryn elämästä ikuisuuteen. Siihen asti kaipaan, vaikka haluaisin rakastaa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava tavoite on napata sut.
Naisenko nappaat? Onko pitkäänki ollut suunnitteilla?
Etunimien ensimmäisten kirjainten summa?
Hmm, no laitetaan tähän pieni laskutoimitus.
Se summa tulee minun syntymäpäivän paivämäärästä miinus ikäeromme vuosissa.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden haulikko
Rakkauden revolveri
Konepistoolin kosketus.
Lemmen liimapyssy
Singon suudelma.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kysyä sun sukujuurista ja lapsuudenperheestä. Ja kuulla kaikesta muustakin, mitä olisit halunnut kertoa. Harmi. 💞
Olisi ollut jotain millä olisin voinut hurmata ;)
Kaikin puolin kiva viikonloppu tulossa. Näin sitruunaperhosen siellä missä kerran pussailtiin. Elämä jatkuu.
Tunnetko sä ihana miten mä ajattelen sua. Jos et tunne niin jospa tuuli tekisi sen puolestani ja kuljettaisi lämpimät ajatukseni luoksesi sinua hyväillen. Et sä niin kaukana ole. Lämmin kevättuulen vie ne puolestani kun itse en saa
Vierailija kirjoitti:
Minua on rakastettu 2 krt omana itsenäni. En ole tarvinnut miehen rahoja. Eikä mies ole pitänyt minua äitinä, joka pyykkää, kokkaa, siivoo ja palvelee. Kuin myös minä heitä.
Suhteissa ei ole pullo pyörinyt.
Tuo kuulostaa terveeltä ja toista kunnioittavalta.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava tavoite on napata sut.
Naisenko nappaat? Onko pitkäänki ollut suunnitteilla?
Miehen.
Nuku hyvin rakas. Mulla on lämmin olo näkemisen jäljiltä. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden haulikko
Rakkauden revolveri
Konepistoolin kosketus.
Lemmen liimapyssy
Singon suudelma.
Raketinheittimen rakastelu.
En ole apina 🐒 Minua ei voi napata Aikaverkolla.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sä ihana miten mä ajattelen sua. Jos et tunne niin jospa tuuli tekisi sen puolestani ja kuljettaisi lämpimät ajatukseni luoksesi sinua hyväillen. Et sä niin kaukana ole. Lämmin kevättuulen vie ne puolestani kun itse en saa
Jos olet Emilia, niin haluan tuntea kosketuksesi ja rakkautesi kevättuulen mukana
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Mulla on lämmin olo näkemisen jäljiltä. Rakastan.
Multa tietty. Tipahdin kirjoilta. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin varmaan naiselta? Olen tullut siihen tulokseen, että melkein kaikki nätit viestit on naisilta. Eli ei mulle. Ja sitten ne reikäviestit on miehiltä. Sori yleistys, jos meni pieleen. :)