Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14161)
Hyvää yötä sulle kaipaamani, nuku hyvin.
Pistä mies asialle ja tee itse perässä.
Ne päivät on joillekin vain tekosyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin sinulle raskas ei ole sitä välttämättä kaikille muille.
Mutta jos hän kokee sen raskaaksi, niin se on raskas. Ei tarvitse vertailla itseään eikä muita muihin.
Jokainen varmasti tarvitsee tunnetta tulla ymmärretyksi, kuulluksi ja hyväksytyksi, etenkin raskaassa tilanteessa.
Kommentti oli siksi kun ei näyttänyt löytyvän ymmärrystä vahvempia ja kestävempiä kohtaan. Nyt täytyy jo ymmärtää että jos on itse heikko niin älä opeta muille väärin asioita. Selityksiä tuntuu aina löytyvän. Kiitos, olen puhunut.
Oon sivusta mutta mua kiinnostaa millä perusteella oot vahva ja kestävä? Verrattuna palsta-anoihin.
Ahdistaa. Olisipa minullakin terapeutti. Kuten itse olen muille. Kukaan ei ymmärrä, että joskus minäkin tahtoisin heittäytyä toisten käsivarsille, olla ja itkeä. Kaivattuni on kutsunut itseään terapeutiksi ilman virallista statusta. Ottaisikohan vastaan yhden väsyneen? -kunhan mietin-
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit kerranki miehen etkä mitään vaatehengaria.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin sinulle raskas ei ole sitä välttämättä kaikille muille.
Mutta jos hän kokee sen raskaaksi, niin se on raskas. Ei tarvitse vertailla itseään eikä muita muihin.
Jokainen varmasti tarvitsee tunnetta tulla ymmärretyksi, kuulluksi ja hyväksytyksi, etenkin raskaassa tilanteessa.
Kommentti oli siksi kun ei näyttänyt löytyvän ymmärrystä vahvempia ja kestävempiä kohtaan. Nyt täytyy jo ymmärtää että jos on itse heikko niin älä opeta muille väärin asioita. Selityksiä tuntuu aina löytyvän. Kiitos, olen puhunut.
Oon sivusta mutta mua kiinnostaa millä perusteella oot vahva ja kestävä? Verrattuna palsta-anoihin.
Olen vahva ja kestävä ihminen, ymmärrys vaikuttaa asioihin. En lähde kuitenkaan nyt vertailemaan enempää kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Olisipa minullakin terapeutti. Kuten itse olen muille. Kukaan ei ymmärrä, että joskus minäkin tahtoisin heittäytyä toisten käsivarsille, olla ja itkeä. Kaivattuni on kutsunut itseään terapeutiksi ilman virallista statusta. Ottaisikohan vastaan yhden väsyneen? -kunhan mietin-
Kannattaa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä.
Tässä tapauksessa se olisi oudointa, mitä häneltä on koskaan kysytty.
Ihan koht'puolin nukkumaan, väsyttää 💤💤💤...
Öitä ja kauniita unia ! 🧡🤗 n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit kerranki miehen etkä mitään vaatehengaria.
Minulla oli vain hamemies, liian fiini ja laiskemman puoleinen. Henkariksi häntä ei voinut kutsua, oli sen verta rotevampaa sorttia.
Miten pärjään ilman sua, niin pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Me too-liikehän ei liittynyt yhtään mitenkään mihinkään aloitteisiin.
Mutta no, mulle naisena kyllä tullut ihan normaalisti niitä aloitteita, et ei mitään ongelmaa sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne päivät on joillekin vain tekosyy
Onko sulla ollut kuukautisia? Miten koet ne? Onko kovinkin kipeät? Entä mieliala?
🐆🔥🧡🐅