Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14161)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kirjaimet yhdistävät sinua ja kaivattuasi?
Sukunimien kirjaimet= 18👍🏻on aata ja iitä
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikä?
+20
Vierailija kirjoitti:
Syynä ikä?
Ikä on vain numeroita😘
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Nooooooooooo.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikä?
47.
edit: Ja niin vaarallinen tieto oli, että vastaus jonoutettiin moderointia varten! Vttu tää on pska palsta!!! 😅🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat lopulta tietää kaiken.
Tiedän jo riittävästi.
Ylimielinen Pelle!
Tuttiritari is back. Siimat heiluu mutta mitään ei tapahdu. TV:n kamerassa totuus.
Tietäisit myös harhailevasi oikein olan takaa. Sivu
Tuntuu hyvin pahalta. Tämä on kuin onkin juuri sitä, millaiseksi olen tätä pelännyt. Kittiä rakkauden repeämiin. Voi taivas, minkä minulle järjestit! Mistä löydän voiman tähän? Täytyy kirjoittaa taas laulu. Ehkä se helpottaa edes vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikä?
47.
edit: Ja niin vaarallinen tieto oli, että vastaus jonoutettiin moderointia varten! Vttu tää on pska palsta!!! 😅🤦🏻
Mä en ikää kysellyt enkä vastannut.
E
Vierailija kirjoitti:
Jokin sinulle raskas ei ole sitä välttämättä kaikille muille.
Mutta jos hän kokee sen raskaaksi, niin se on raskas. Ei tarvitse vertailla itseään eikä muita muihin.
Jokainen varmasti tarvitsee tunnetta tulla ymmärretyksi, kuulluksi ja hyväksytyksi, etenkin raskaassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvin pahalta. Tämä on kuin onkin juuri sitä, millaiseksi olen tätä pelännyt. Kittiä rakkauden repeämiin. Voi taivas, minkä minulle järjestit! Mistä löydän voiman tähän? Täytyy kirjoittaa taas laulu. Ehkä se helpottaa edes vähäsen.
Ei se oo sitä. Kaikki loppui jo kauan sitten, jäin vain jumiin...
Mitätöinnin voi suorittaa myös järkisyillä selittämällä.
Kevätsateet saavat kaiken viheriöimään ja uuteen kasvuun, tunteetkin.
- Sada, sada aina vain, mä muistan rakkaintain.
Vierailija kirjoitti:
Eih🥺handlaisin kyl mielummin ajoittaiset lääpinnät ja dick picit kuin tekisin aloitteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kaikilla on rajansa.
Ei ees oo.Rakkaudessa ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos hän kokee sen raskaaksi, niin se on raskas. Ei tarvitse vertailla itseään eikä muita muihin.
Jokainen varmasti tarvitsee tunnetta tulla ymmärretyksi, kuulluksi ja hyväksytyksi, etenkin raskaassa tilanteessa.
No hän (jolle aloitus on osoitettu) itsehän just oli se, joka lähti riitauttamaan toisen väitettä kaivatun onnellisuudesta. Siksi tätä hänen viestiään kommentoidaan. Seuraa keskustelua. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän (jolle aloitus on osoitettu) itsehän just oli se, joka lähti riitauttamaan toisen väitettä kaivatun onnellisuudesta. Siksi tätä hänen viestiään kommentoidaan. Seuraa keskustelua. Sivusta
Et ymmärtänyt sitä viestiäni jota selittelet väärinpäin tuossa mutta ei se mitään.
Tapa mitätöidä tuokin.