Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14252)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle niin rakas vaikka en sitä mitenkään suoraan ilmaise. Toivottavasti tiedät sydämessäsi. Pelkään, että olen tuottanut pettymyksen. Toivon, että voin korjata kaiken. 🎀🧺
Nostan tän vielä varmuuden vuoksi. 💗
Oi E, tuttiritari torveansa soittaa, ja haluaa työntää tuttinsa anukseesi soukkaan!
Oon mennyt vanhaksi. Pakotan unohduksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E tuu juttelee niin tiedät miksi nyt olen mitä olen
Oliko tämä sille Emilialle?
Ei, 25lle
Vierailija kirjoitti:
Oi E, tuttiritari torveansa soittaa, ja haluaa työntää tuttinsa anukseesi soukkaan!
Vasubelle nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#323, #324 ja siniteema muualta,
ei missään nimessä minun
tuttavapiiriini kuuluvia hlöitä.
Sekoittaakohan hän minut
johonkin toiseen. Ehkä hän on
palstan tuttu eli nimimerkki Huøris.
E
Mene jo nukkumaan. Ja huomenna haet apua ongelmiisi.
Sivusta.
Tuntematon:
hyvää yötä sinullekin.
Säästä neuvosi
vaikka omalle somealustallesi
läheisillesi, jotka tunnet IRL. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle niin rakas vaikka en sitä mitenkään suoraan ilmaise. Toivottavasti tiedät sydämessäsi. Pelkään, että olen tuottanut pettymyksen. Toivon, että voin korjata kaiken. 🎀🧺
Miehelle vai naiselle? Samaistun joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla törmäsin yhteen sun oloiseen ja hätkähdin.Mun aivot ei selkeesti oo vieläkään päästäneet irti susta, kun näen sun kopioita pitkin kaupunkia.
Mäkin nään usein mun kaivatun näköisiä. Kerran olin varma että näin hänet, mutta sitten tällä henkilöllä olikin tatuointi sääressä ja mun kaivatulla ei. Muutoin oli ihan saman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Sininen ja valkoinen, värit ovat vapauden.
Ihana laulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupan vasu? Vasu pois?
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille. Mikä drinkki miehen tarjoamana baarissa/terassilla piristää päivääsi?
En anna mirsten tsrjota juomia, mulla on omatkin rahat. Skumppa maistuu kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Kyllä
Ei
Miten mä haaveilinkaan tänään kainalopaikasta. Saisinpa kokonaisen päivän. Tai no, elämän, mutta jos byt päivän ensin. Suukko. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E tuu juttelee niin tiedät miksi nyt olen mitä olen
Oliko tämä sille Emilialle?
Ei, 25lle
En kommentoinut lankaan. E
Iltakielari mun Emilian ryppyreijälle! 😛
Vielä on yksi homma hoitamatta, siinä menee vielä hetki.Vaikka väsyttää jo ja tekis mieli vaan painaa silmät kiinni ja nähdä sinut.
Komialle miehelle kauniita unia😍