Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2245)
Rehellisyyden nimissä haluisin just nyt sun jalkojen väliin makaamaan. Tai sut mun päälle makaamaan, miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
On tämä erikoista. Kova kaipuu, vahva rakkauden tunne, hillitön vetovoima ja viehätys, joka säteilee kuin aurinko.
Eikös tuossa ole kyse tunteesta, jota kannattaisi edistää?
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpas tämä ketju aktivoitunut tänään. Turhaan ehti todeta, että täällä vois rauhassa kirjoitella. Mutta loppuviikosta menen kävelylle ja senkin jälkeen aion aktivoitua. Toivottavasti törmätään viimein!
Ihmekös, kevään eka kaunis päivä.
Kiltiltä kiltille hellät yöt.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ahnas, jos lähellesi pääsisin. Söisin sinut siltä seisomalta.
tosipaikan tullen pötkit kuitenkin pakoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tosi hyvä fiilis, kun nähtiin ja juteltiin. Olen hymyillyt kuin idiootti loppupäivän. Tuot kyllä uskomattoman hyvän energian mukanasi 🤍
Nn? Mulla sama fiilis tämän päiväisestä
Ei, oli nm.
Mullakin olisi sama. Mutta olet varattu.
Ei onni täällä säteile, tahtoisi rakastaa ja saada rakkautta.
Ohi.
Sua kohti tuleminen on aina helppoa, ohittaminen vaikeaa ja pois päin meneminen vielä vaikeampaa 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä erikoista. Kova kaipuu, vahva rakkauden tunne, hillitön vetovoima ja viehätys, joka säteilee kuin aurinko.
Eikös tuossa ole kyse tunteesta, jota kannattaisi edistää?
Tarvittaisiin toinenkin halukas osapuoli, eikä ole muuttanut lausuntoaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä haluisin just nyt sun jalkojen väliin makaamaan. Tai sut mun päälle makaamaan, miten vaan.
Sitä on liikkeellä
2019-2023. Se oli meidän talvisota. Rip huonot muistot, long live the good ones. Oot ihmeellinen otus. Ja nukupa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mullon mies järkyttävä ikävä sua. Onkohan se niin että odotus vihdoin palkitaan tänä keväänä?
Ei kylmää kuumaa leikkiä palkita, siitä rangaistaan ikuisella kaipauksella.
Sillä kuka on syyllinen ei ole väliä, kaikki me olemme sen leikin uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ahnas, jos lähellesi pääsisin. Söisin sinut siltä seisomalta.
tosipaikan tullen pötkit kuitenkin pakoon...
Kokeile, jos uskallat. En ole arkajalka.
Vierailija kirjoitti:
Sua kohti tuleminen on aina helppoa, ohittaminen vaikeaa ja pois päin meneminen vielä vaikeampaa 💗
Sitten pitää jäädä luo.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: pysähdy kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
M? Ootko täällä?
Oon. Sua varten vieläkin.
Sun vieressä kaikki tuntuu olevan hetken oikein, ja pelkään sitä.
Vierailija kirjoitti:
M? Ootko täällä?
Meni just vessaan...
Mullon mies järkyttävä ikävä sua. Onkohan se niin että odotus vihdoin palkitaan tänä keväänä?