Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9110)
Joten olet tunnistanut minut ja taannoisen naurettavuuteni, kuinka nokkelaa. Älykkyys on kuumaa.
Kuinka tunnistan vuorostaan sinut nyt?
- M(N).
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen on yleensä valintakysymys.
En ees tiedä miehen nimeä, vaikka ns tiedetään toisemme, niin huono on mitään kaveripyyntöäkään laittaa kun ei oo mulla tiedossa hänen nimeäkään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ees tiedä miehen nimeä, vaikka ns tiedetään toisemme, niin huono on mitään kaveripyyntöäkään laittaa kun ei oo mulla tiedossa hänen nimeäkään 😂
Sikti kaipaat häntä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin söpö ja nätti 25 vuotta sitten mutta en tajunnut sitä silloin.
Sen jälkeen on ollut normaalin ikääntymisen lisäksi myös väkivaltaa joka muutti nenäni ulkonäön. Silti olen ikäistäni hieman nuoremman näköinen. Olin söpö. Oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen on ollut normaalin ikääntymisen lisäksi myös väkivaltaa joka muutti nenäni ulkonäön. Silti olen ikäistäni hieman nuoremman näköinen. Olin söpö. Oikeasti!
Terveisiä teillekin
Vierailija kirjoitti:
Useasti. Mutta ei aina. Voi olla jotain edessä niin ettei näe😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä teillekin
Teillekkin mutta keille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikti kaipaat häntä?
Kyllä. Miestä voi silti kaivata vaikka ei tiedä nimeä. Ei olla koskaan oikeastaan esittäydytty.
Vierailija kirjoitti:
Joten olet tunnistanut minut ja taannoisen naurettavuuteni, kuinka nokkelaa. Älykkyys on kuumaa.
Kuinka tunnistan vuorostaan sinut nyt?
- M(N).
Kuka on tunnistanut sinut
Missä mun suojeluhenkilöt 👨🏼👨🏻
Lähden kohta liikkeelle
Söpöys keski-ikäisenä on yhdistelmä älyä, naiviutta, elämänkokemuksia ja hymykuoppia.
Vierailija kirjoitti:
Söpöys keski-ikäisenä on yhdistelmä älyä, naiviutta, elämänkokemuksia ja hymykuoppia.
Että ei loppujen lopuksi vieläkään katkeroidu vaikka mitä olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Söpöydestä vaikea itse sanoa, mutta kaikkia löytyy. Höysteenä annos idealismia. Naiiviuden takia tässä nyt varmaan ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ei kerta kiinnosta, niin ei sitte edes vaikka väkisin.
Ei ole minun kiinnostuksen puutteesta kyse.
Missä?