Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8637)

Vierailija
8601/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monella mutkalla selkäsi on? Ainakaan se ei suora ole.

Jos suoraan kysytään, niin saa suoran vastauksen sen hetkisestä tuntemuksesta. 

Jep. Sama. Jos suoraan kysytään, vastaus on suora. Se että vastaus ei miellytä kysyjää, ei tarkoita että joku on kiero.

Suoraan voi myös valehdella kirkkain silmin ja väittää, että se on totuus. Kun se toistuu, väistämättä alkaa pohtia, mitä selkärangan paikalla on. T. Ap

Ei varmaankaan ole kiinnostunut susta, muttei kehtaa sanoa päin naamaa vaan keksii valeen. Ja ainakin sun kirjoitustapa on niin hyökkäävä, etten ihmettele.

Jep, samaa mieltä, ap ei osais ottaa totuutta vastaan kunnioittaen toista totuuden kertomisesta. Ei anna turvallista ilmapiiriä toiselle sanoa totuutta. Heijastuu noista ihan selvästi. Oppia ikä kaikki. Sivusta 

Oletko kokeillut? Et. Niinpä.

Vierailija
8602/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua jäädä kiinni eli näyttää tunteitaan, tuskin haluaa mitään muutakaan. Jos ymmärsin väärin, korjaisitko?

Aina niitä ei voi ja/tai halua näyttää syystä tai toisesta. Silloin varmaa on se, ettei niitä halua näyttää. Kai siitä voi jonkinlaisen johtopäätöksen tehdä. Ei halua ja/tai ei voi edetä. 

Eli jos oma ihastus ei saa silmiään irti ja hermoilee seurassa niin voin vetää johtopäätöksen että hän haluaa edetäkin

-sivusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sama. Jos suoraan kysytään, vastaus on suora. Se että vastaus ei miellytä kysyjää, ei tarkoita että joku on kiero.

Suoraan voi myös valehdella kirkkain silmin ja väittää, että se on totuus. Kun se toistuu, väistämättä alkaa pohtia, mitä selkärangan paikalla on. T. Ap

Selkärangalla ei ole mitään tekemistä rehellisten vastausten kanssa 🤦🏻‍😅😂 Tai valheellisten. Jos ihminen valehtelee, ikävä kyllä hällä syynsä siihen syystä tai toisesta. Valehtelu tapahtuu mielen alueella ja tulee suusta ulos. Ei selkärangassa.

Siellä taas tyyppi, joka ymmärtää kaiken konkreettisesti. Metaforat ovat sulle ihan hepreaa. Kerrotko mulle muuten, mikä elin on mieli?

Hänen vastauksensahan oli harvinaisen rehellinen ja suora! Sivu

Ja sinä aloit kettuilla toisten kommenttien kautta. Tapa tuokin.

Kuka tulkitsee minkäkin kettuiluna.

Vierailija
8604/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa saa aika paljon omia tunnisteitani jos mut saa hermostumaan.

Mutta irl ei vastavuoroisuutta?

Ei olla tekemisissä ja en toistaiseksi ole tulossa toteuttamaan master planiäni.

Se on selvää ettette ole tekemisissä.

Paras masterplan on ottaa yhteyttä irl.

No sitä ei tule nyt tapahtumaan. 

Eikö sinuun saa ottaa yhteyttä erään tietyn pyynnön merkeissä?

Vierailija
8605/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää roikkua tässä paskaketjussa.

Vierailija
8606/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla tekemisissä ja en toistaiseksi ole tulossa toteuttamaan master planiäni.

Jos tämmöisiin paikkoihin eksyy kirjoittamaan, luulisi silloin tuollaisen kysymyksen olevan turha. Tietysti kaikki toivoo sitä irl-yhteyttä. Sivusta pohdin, kun en ymmärrä kysymystä. 

Vierailija
8607/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy ihmeellisiä asioita. Ihmettelen niitä itsekseni, en uskalla enkä halua puhua niistä kenellekään. Olen entistä avoimempi uusille ihmeille ja odotan niitä. Ihania ihmeitä, tule vielä se rakkaus voi tule….

Vierailija
8608/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa ottaa yhteyttä. Minä en voi nyt tulla vastaan omasta aloitteesta.

Vierailija
8609/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mitähän mä keksisin sulle synttärilahjaksi 🤔

Oisit kysyny eilen siinä kaikkien kuullen, kun aloit sopertaa.

Vierailija
8610/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen teet niin lupaan että puolisot kuulee.

Vierailija
8611/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa ottaa yhteyttä. Minä en voi nyt tulla vastaan omasta aloitteesta.

Sivusta pohdin edelleen, minä tulen avosylin ja vaikka lentäen vastaan, mutta pitää olla enemmän kuin täysin varma että hän haluaa sitä. Muuten minun käy todella huonosti, ainakin henkisesti. 

Vierailija
8612/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen teet niin lupaan että puolisot kuulee.

Ei minua haittaa vaikka puolisot kuulisivat anteeksipyyntöni. Tähän kun ei liity mitään suhdetoimintaa.

Vierailija
8613/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘😘<3

Vierailija
8614/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa. 

Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua. 
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten. 
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo. 

"Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo." Mulla oli ihan sama olo ja nautin omasta mummoudestani ihan täysillä. Kunnes erosin. Ja huomasin että miehet olikin jättäneet rauhaan vaan sen takia että oli aina mies vieressä. Tipahdin rauhallisesta mielikuvitusmummoudestani suoraan villieläinten häkkiin. Sivusta raadeltu mummo

Okei, no mulla ei ole pelkoa, että johtuisi tuosta. Olen ikisinkku, ihan omasta halusta, ikinä en ole ollut kiinnostunut parisuhteiluista. Siksi ikääntyminen ja rupsahtaminen on ollut suuri helpotus, koska vihdoinkin saa olla rauhassa lähestyjiltä. Toisaalta tää on siinä mielessä surullista, että tykkäisi kuitenkin näyttää nätiltä, mutta ainoa keino pitää miehet loitolla on rumuus. :D 

Olispa jokin käänteinen vihkisormus, joka ilmaisisi epäkiinnostuksen lähestymisiä kohtaan. 

Ketä kaipaat? Taidat olla lukenut otsikon täysin väärin?

Väärin oletettu, jälleen kerran. Jos haluaisin parisuhteen, niin enhän mä täällä kirjoittelisi vaan olisin parisuhteessa sen haaveitteni kohteen kanssa. Mutta koska en halua parisuhdetta, siksi just kirjoittelen vain täällä. 
Tämä ei edelleenkään ole se tositarkoitusketju.

Vierailija
8615/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku tyyppi voi esim. valehdella asioita, keksiä tekosyitä ym jos ei kehtaa kertoa suoraan ettei kiinnosta, onks siis näin?

Vierailija
8616/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joku tyyppi voi esim. valehdella asioita, keksiä tekosyitä ym jos ei kehtaa kertoa suoraan ettei kiinnosta, onks siis näin?

Soitellaan taas lenkin aikaan.

Vierailija
8617/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkärangalla ei ole mitään tekemistä rehellisten vastausten kanssa 🤦🏻‍😅😂 Tai valheellisten. Jos ihminen valehtelee, ikävä kyllä hällä syynsä siihen syystä tai toisesta. Valehtelu tapahtuu mielen alueella ja tulee suusta ulos. Ei selkärangassa.

Siellä taas tyyppi, joka ymmärtää kaiken konkreettisesti. Metaforat ovat sulle ihan hepreaa. Kerrotko mulle muuten, mikä elin on mieli?

Ja sinä olet se tyyppi joka jankkaa ja riitelee aiheesta kuin aiheesta ( toki useimmiten ohiksesta, niinkuin nyt).

Vierailija
8618/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää biologian tuntinne. 

Kiitos, mutta pidän enemmän liikuntatunnista

Vierailija
8619/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
8620/8637 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa. 

Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua. 
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten. 
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo. 

"Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo." Mulla oli ihan sama olo ja nautin omasta mummoudestani ihan täysillä. Kunnes erosin. Ja huomasin että miehet olikin jättäneet rauhaan vaan sen takia että oli aina mies vieressä. Tipahdin rauhallisesta mielikuvitusmummoudestani suoraan villieläinten häkkiin. Sivusta raadeltu mummo

Okei, no mulla ei ole pelkoa, että johtuisi tuosta. Olen ikisinkku, ihan omasta halusta, ikinä en ole ollut kiinnostunut parisuhteiluista. Siksi ikääntyminen ja rupsahtaminen on ollut suuri helpotus, koska vihdoinkin saa olla rauhassa lähestyjiltä. Toisaalta tää on siinä mielessä surullista, että tykkäisi kuitenkin näyttää nätiltä, mutta ainoa keino pitää miehet loitolla on rumuus. :D 

Olispa jokin käänteinen vihkisormus, joka ilmaisisi epäkiinnostuksen lähestymisiä kohtaan. 

Ketä kaipaat? Taidat olla lukenut otsikon täysin väärin?

Väärin oletettu, jälleen kerran. Jos haluaisin parisuhteen, niin enhän mä täällä kirjoittelisi vaan olisin parisuhteessa sen haaveitteni kohteen kanssa. Mutta koska en halua parisuhdetta, siksi just kirjoittelen vain täällä. 
Tämä ei edelleenkään ole se tositarkoitusketju.

Ihan sama onko tositarkoituksella tai ei.Samat päiväkirjanpitäjät palaavat ketjuun luullen ,että muita kiinnostaa kaikki heidän mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Sitten jankataan ,haukutaan, puututaan oikeinkirjoituksiin,ohisttetaan kaikinmahdollisin tavoin ja juuri tätä ikäväketjua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi