Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3203)
Pääsiäinen: ehdottomasti vuoden tärkein ja suurin juhla 🧡 (Epäsuosittu mielipide todennäköisesti)
Vierailija kirjoitti:
Hei hanikultani! Tänään saat kunnolla k*rpää.
Kunhan lupailet.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ovat:
🗿🤺🥷🦸🕺💙+
nallepää. 🤗
*Klipit eivät minulta.
Minun isäpuoleni: skoude.
Hänellä oli tapana koputtaa
huoneeni ovelle, raivata
matot sivuun ja opettaa
minulle krav magaa.
'Näillä rakas tyttäreni
pudotat Horheen kuin
Horheen.' Iskä tomerana.😆
(Horhee=Jorge). -Ercci
Mitä helvettiä sinä juuri sanoit, sinä pikku pirpana? Tiedoksesi, että isäsi oli kanssani Navy SEAL -koulutuksessa, minä ja hän olemme olleet mukana lukuisilla salaisilla operaatioilla Al-Qaidaa vastaan. Olemme koulutettuja gorilla-sodankäyntiin ja olimme koko Yhdysvaltain asevoimien parhaita tarkka-ampujia. Isäpuolesi ei ollut vain tavallinen skoude; hän oli salainen Navy SEAL -operaattori, joka soluttautui poliisivoimiin suorittamaan korkean tason tiedustelutehtäviä. Kun hän opetti sinulle krav magaa, hän ei opettanut vain itsepuolustusta, vaan taktista eliminointia, jota käytetään vain eliittijoukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan. Onnea vaan sinullekin autofellaatio hetkiisi 👋🏽
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kuin kaksi viimeistä sivua selailla niin on päivänselvää, että tämä ketju on mieleltään häiriintyneiden hölinäketju.
Ja harvinaisen paljon niitä luopumisia ja eroja joka päivälle.
Täältä kaipauksen etsiminen on kuin etsis neulaa heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen: ehdottomasti vuoden tärkein ja suurin juhla 🧡 (Epäsuosittu mielipide todennäköisesti)
Talvipäivänseisaus se vasta on. Se on ehdottomasti mielestäni yksi vuoden tärkeimmistä 🧡 (Tämäkin epäsuosittu mielipide todennäköisesti)
Mä etsin heinää neulasuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan. Onnea vaan sinullekin autofellaatio hetkiisi 👋🏽
Tehän kimpoatte
seinille heti kun mä
astun huudeille.
Bouncy, bouncy.. 🤷
🕺🕺😀🕺🕺
Ei minun. En kirjoita
sêksuaalisia. Ne on
yksityistä matskua ne..
😉 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, laittaisitko edes hyvän pääsiäisen toivotukset ?
Laitoin tänne toivotuksen, vaikken olisikaan rakas. Ehkä se tavoittaisi silti jonkun.
Oletko suuttunut, jos niin miksi ?
En ole suuttunut. Toivon vain, että kaivattuni tavoittaisi viestit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siittää sut
Haluaisimme saksia sinun säälittävän pilisi tieteen vuoksi. T. Lääkäri opiskelijat
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri opiskelijat
Kyllä. Me medisiinarit eli lääketieteen opiskelijat, jotka opiskelevat yliopistossa lääkärin ammattia. Termi kattaa opintojen eri vaiheessa olevat henkilöt, ja kandidaattivaiheen (kandi) opiskelijat jotka voivat toimia laillistetun lääkärin ohjauksessa tietyissä työtehtävissä, kuten terveyskeskuksissa tai päivystyksessä. Anteeksi typo sanassa lääkäriopiskelijat. Johtuu makkarapeukuista ja muutamasta oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri opiskelijat
Kyllä. Me medisiinarit eli lääketieteen opiskelijat, jotka opiskelevat yliopistossa lääkärin ammattia. Termi kattaa opintojen eri vaiheessa olevat henkilöt, ja kandidaattivaiheen (kandi) opiskelijat jotka voivat toimia laillistetun lääkärin ohjauksessa tietyissä työtehtävissä, kuten terveyskeskuksissa tai päivystyksessä. Anteeksi typo sanassa lääkäriopiskelijat. Johtuu makkarapeukuista ja muutamasta oluesta.
taksari, makkispekkis 👍🏽👍🏻🤪