Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (2911)
Sellainen että hän oli erittäin rakastunut ja samoin minä. Emme toisiimme. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, millainen oli ensikohtaaminen kaivattusi kanssa?
En osannut odottaa sitä kohtaamista. Mutta hän vain jäi mieleen heti. En saanut silmiäni irti hänestä ja hän tapitti takaisin.
Ei siitä ole kovin pitkä aika kun sut näin. Sen jälkeen ajattelin hetken että hyvinhän tässä pärjään vaikka en sua näe. Kunnes se taas iski se valtava ikävä. Niinkuin joka kerta. Aina se jostain hyökkää yllättäen ja mulle tulee pakottava tarve taas päästä sun luokse. Oot ihan huumetta mulle. Kun saan sen hetken olla edes samassa tilassa sun kanssa, tuntuu että jaksan taas. Mutta nyt taas, raastava ikävä. Olet mun huume josta mun pitäis vieroittua. Samaan aikaan inpriroit mua, mun sisällä palaa sun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ilmoittaisitko poliisille, jos tietäisit hänen puolisonsa olevan väkivaltainen?
Turvakotiin kannattaa lähteä, jos ei uskalla ilmoittaa poliisille itse. Sieltä saa apua.
Voi olla että saa mutta samalla saattaa joutua menettämään asioita. Sossujen näkökulmasta kaikki kannattaa ottaa ihmiseltä pois jotta voi rauhassa parantua.
Ei pidä paikkaansa. Kaikki sosiaalitoimistosta saatavilla oleva apu ei liity toimeentulotukeen. Nykyään itseasiassa hyvin harva, kun se on siirtynyt ajat sitten Kelalle. Tuossa tilanteessa sieltä voi saada apua asunnon etsimiseen ja elämäntilanteeseen muutoinkin kuin rahan muodossa (myöntävät tarvittaessa myös täydentävää tt-tukea, maksusitoumuksen takuuvuokraan tms.).
Sulla näköjään raha pörrää vain mielessä.
No oikaisin vain edellisen kommentoijan käsityksen, että sossusta saatava apu olisi aina sidoksissa rahaan tai että pitäisi olla oikeus toimeentulotukeen, jotta sieltä saisi apua. Saa olla omaisuutta ja vaikka mitä, siellä on rikkaiden lapsia lastensuojelun asiakkaina ja perhesosiaalityötä ja vaikka mitä muuta tukea saatavilla, eivätkä ne riipu asiakkaan varallisuudesta.
Valehtelet. Osaan lukea.
Meni maku siitä panttivankidraamasta ajat sitten, joku narskun juoni sekin, kun sitä pakkosyötetään tällä intensiteetillä. Kaikki sieltä suunnalta tuleva on lähtökohtaisesti valetta. Mitään mustia aukkoja en elämääni kaipaa, vaikka kuinka houkuteltaisiin jonnekin sen kammotuksen nöyryytettäväksi tai pahoinpideltäväksi. Siksi kaikilla keissiin osallistuneilla on ikuinen porttikielto.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko sulle paremmin Honey vai Hani?
Hunajahempukka sopii.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko sulle paremmin Honey vai Hani?
Ihan kumpaa haluat käyttää. 😘
Vierailija kirjoitti:
Et ole vieläkään tehnyt aloitetta? Kuvittelenko vaan että olisit kiinnostunut.. minä en voi aloitetta tehdä, sinun se pitää tehdä.
Harvinaisen turhalta kuulostaa. Ei vain siksi että kuka mitäkin tekee vaan että se on ainoa osa tästäkin helmestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja, huomen on sit kunnon tykityspäivä ja tulosta pitäis syntyä, pää pitäss pitää kasas, ettei lähe kaivatun suuntaan.
🙏
Purat tänne kierroksia?
Hyvä paikka päästää höyryjä pihalle
Ei siis ole aikomuksiakaan lähteä kaivatun suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kovin pitkä aika kun sut näin. Sen jälkeen ajattelin hetken että hyvinhän tässä pärjään vaikka en sua näe. Kunnes se taas iski se valtava ikävä. Niinkuin joka kerta. Aina se jostain hyökkää yllättäen ja mulle tulee pakottava tarve taas päästä sun luokse. Oot ihan huumetta mulle. Kun saan sen hetken olla edes samassa tilassa sun kanssa, tuntuu että jaksan taas. Mutta nyt taas, raastava ikävä. Olet mun huume josta mun pitäis vieroittua. Samaan aikaan inpriroit mua, mun sisällä palaa sun takia.
Koska näit ja onko miehelle vai naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näit ja onko miehelle vai naiselle
Naiselta naiselle
Totuudessa sinun, totuudessa minun. Rakastan sua siinä paikassa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa kaipaan varattua.
Oletko kaukaa viisas
Itse asiassa oon saanut kerran sanoa sulle moi. Ja sä hätkähdit mua. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mustis olen, saat kuitenkin mulkkua toiselta pääsiäisenä 🤬
Joo, no sitä nyt saa heteromiehiltä, kun sormia napsauttaa. Ei se ole niin iso juttu.
Jep. Tuo on itsensä pettämistä ja muiden. Sivusta