Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (2911)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kummalliset tunnelmat tänä iltana. Joku on jättämässä hyvästejä kaivatulle ja toinen ilmeisesti puolisolle, eikä kukaan anna tietenkään mitään tunnisteita. Ellei ole peräti sama henkilö, joka haistatti kerralla pitkät kaikille... 😅 Tai entä jos se onkin trolli joka vedättää meitä?
Ei ole trolli eikä sama.
Kiitos selvennyksestä :)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä eräretkelle, joka ei lopu
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Jos on myöskin koko ajan hampaat edellä liikenteessä niin kyllä ovat hampaat kovilla. Kannattaa pohtia paljonko säksättää ja kuinka kova pää onkaan. Ei ole elämä halpa, kaikella on hintansa.
Kukas nyt on sillä tavalla ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää. Mokasin. Sori.
Jokainen konttaa vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Jos kaivattusi on helppo unohtaa niin mitä edes teet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku uskaltaa erota? Tsempatkaa!
Jos homma ei toimi tai olet tyytymätön ollut pitkään eivätkä yrityksistä huolimatta asiat ole parantuneet, et rakasta kumppaniksi, teillä ei ole yhteisiä haaveita ja näkymää tai voit pahoin, ero on järjen valossa hyvä ratkaisu. Toki riippuu siitä, mitä itse viime kädessä haluat. Mitä pelkäät erossa?
Kaiken rikkomista, etenkin perheen. Ei ole kevyt juttu, vaikka tiedän sitä haluavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että häiritsin sua.
Et saa
Hiekkaa per*eessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Jos kaivattusi on helppo unohtaa niin mitä edes teet täällä?
Anna nyt ihmisten olla, vaikka sitten täällä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko, kun mies otti eron. Pelottaa toki, mutta ei ole vaihtoehtoja, eikä ei ole edellytyksiä jatkaa.
Se lähti kaivattunsa matkaan
Voi olla, että on pyrkimässä kohta takaisin, jos homma ei kantanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kummalliset tunnelmat tänä iltana. Joku on jättämässä hyvästejä kaivatulle ja toinen ilmeisesti puolisolle, eikä kukaan anna tietenkään mitään tunnisteita. Ellei ole peräti sama henkilö, joka haistatti kerralla pitkät kaikille... 😅 Tai entä jos se onkin trolli joka vedättää meitä?
Ei täällä ole trolleja tai henkilöitä, täällä kirjoitetaan vain asioista. Harhaista kuvitella muuta. Kirjoitetaan ristiin rastiin ja samankaltaisin tunnistein ja niin poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että häiritsin sua.
Et saa
Hiekkaa per*eessä?
Laittaisitko sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Se Lehmä Märehtii
Nyt on nättiä kaipausta. Minkäslainen sonni siellä puhisee?
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa kaipaan varattua.
Oletko kaukaa viisas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos homma ei toimi tai olet tyytymätön ollut pitkään eivätkä yrityksistä huolimatta asiat ole parantuneet, et rakasta kumppaniksi, teillä ei ole yhteisiä haaveita ja näkymää tai voit pahoin, ero on järjen valossa hyvä ratkaisu. Toki riippuu siitä, mitä itse viime kädessä haluat. Mitä pelkäät erossa?
Kaiken rikkomista, etenkin perheen. Ei ole kevyt juttu, vaikka tiedän sitä haluavani.
Miksi haluat rikkoa perheen? Jonkun hullaantumisen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetitkohan siellä käymisen mun vai sun exän takia?
P? Wa
P*rseeni on varattu. Joten se jolle se on varattu, on ilmaissut mielipiteensä exän luona käymisestä. Siks en käy siellä niin usein enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetitkohan siellä käymisen mun vai sun exän takia?
P? Wa
P*rseeni on varattu. Joten se jolle se on varattu, on ilmaissut mielipiteensä exän luona käymisestä. Siks en käy siellä niin usein enää.
No sehän selittääkin...