Sairasta: Vantaalla UIMAHALLISSA omat suihkut + saunat MAMUILLE!!
Vantaalla menetellään näin: "Jos asiakkaalla ei ole erityistarpeidensa takia mahdollista asioida oman sukupuolensa yleisissä suihku- ja pukeutumistiloissa, Myyrmäen ja Tikkurilan uimahalleissa on erillissaunatilat, jotka asiakas voi varata itselleen ilman ylimääräistä maksua."
Eli jos ulkomaalainen ei halua peseytyä suomalaisten silmien alla, Vantaa tarjoaa v er o v a r o i l l a erilliset tilat!!
Rakentakaa nyt näille vielä omat altaatkin!!! Suomi on pilalla!
Kommentit (26)
Itse en jalallani astu uimahalliin jossa käy rikastajia.
Ihan noita saa varata ja käyttää kantiksetkin.
Sielä oikein suklaamunat heiluu saatana!
Ulos maasta ja mahdollisimman nopeasti.
Se on sitä tasavertaisuutta... Eiku...
Hölmö. Tuo kommentti liittyi siihen erityislapseen joka ei pärjää yksin miesten puolella.
Lopettakaa valittaminen ja opetelkaa uimaan.
Sanoisin että ainakin espoon keskuksen uimahalli on ma mujen ikioma uimahalli.
Kun kävin siellä niin allas oli niin täynnä mustaa ja ruskeaa porukkaa ettei mahtunut liikkumaan.
Hohhoijaa. Eikö ole tullut selväksi jo aikoja sitten, että Vantaan kaupunki tuhlaa verorahoja kaikkeen hölmöilyyn. Eihän kukaan enää halua maissa kunnalisveroa Vantaalla, kun se menee aina turhiin asioihin.
-vantaalainen
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa enää yhtään uimahallia, jossa noita ei kävisi?
Ap, lukutaidoton i di ootti
"asiakkaiden tarjolla on erikseen varattavia tiloja, joissa asiakkaiden on mahdollista peseytyä ja pukeutua rauhassa.
Tilat on tarkoitettu lähtökohtaisesti liikuntarajoitteisille"
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sellaista mihin niillä olisi pääsy kielletty.
Jos valitset etäisyydellä junaradasta ja metrosta, voit toki parantaa mahiksia.
Esim kauniaisten ja kirkkonummen uimahalleissa ei paljoa sitä väärää porukkaa ole. Niissä käyn yleensä itse.
Niin, äitini meni tuollaiseen muistisairaan isäni kanssa, koska isä rakasti uintia, vaikka muuten olikin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Tuo kommentti liittyi siihen erityislapseen joka ei pärjää yksin miesten puolella.
Ehkä, mutta se voi tarkoittaa muutakin. Uskonnon takia saa privaatin. Saako 50 v. lihaasyövä hetoromies käyttää uimahallin privaattia!?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ainakin espoon keskuksen uimahalli on ma mujen ikioma uimahalli.
Kun kävin siellä niin allas oli niin täynnä mustaa ja ruskeaa porukkaa ettei mahtunut liikkumaan.
Samoin Leppävaarassa = n i g g e r ö i t y
Hyuva ! Emma haluta tarttutautit.
Rasismille nollatoleranssi! Hävetkää kiusaajat!
Ihan hyvä lisä kaikille eritysryhmille. Tosin sitten vieläkin heikommin voi ohjeistaa ja valvoa että esim ulkomaalaiset peseytyvät ennen altaaseen menoa.
Suomi= n e e k e r ö i t y