Mietin, onko oikeistopiireillä tilanne hallussa? Heikompiosaisten kyykytysten suhteen?
Että mikä on se raja missä vaiheessa toteavat että heikompiosaiset ja työntekijät on painettu riittävän alas?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijänä olen tyytyväinen oikeistohallitukseen. Edellinen vasemmistohallitus minut painoi alas.
Kuulostaa siltä että olet joko perintörikas tai kikkareiden puoluetoimiston trolli.
Tämä hallitus on potkinut työntekijöitä suoraan kasseille, naamaan ja vielä hyppinyt päällä ja nauranut ja ilveillyt vielä päälle. Verotus lisäksi lisätty huippuunsa kun työstä aiheutuvien kulujen vähennysoikeuksia poistettiin työssäkäyviltä, valtion velkaannuttaminen yltiöpäisissä mittasuhteissa jne. Järkyttävää sekoilua!
Tuo kertoo vaan et sulla ei oo korkeakoulutusta/sulla on muuten vaan huono työmarkkinakelpoisuus eli oot laiska ja hölmö työntekijä. Mä pärjään iha hyvi.
Epäilen että joku kyykytetty sekoaa ja kohta meillä on hallituksessa yksi henkilö vähemmän tuhlaamassa happea.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei edelleenkään ole oikeistoa, eikä oikeistohallitusta.
Vallassa on näennäisdemokratiaan verhoiltu totalitarismi.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että joku kyykytetty sekoaa ja kohta meillä on hallituksessa yksi henkilö vähemmän tuhlaamassa happea.
Nettivinkkasin tän viestin poliisille.
Mietin, että miten tällaista lapsellista paskaa jaksetaan jankuttaa joka päivä 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Työntekijänä olen tyytyväinen oikeistohallitukseen. Edellinen vasemmistohallitus minut painoi alas.
Sinä ole työpaikkaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Loppuosa on vitsi tosin huono sellainen luulisi oikeiston pystyvän parempaan mutta ei taida riittää kuten ei perskokkare hallituksellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita ei saa ajaa, jos se ei ole (näennäisen) ajanhengen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen yrittäjä vihaa työntekijöitään ja on vahingoniloinen jos työntekijällä menee huonosti.
Tämä Pentikäisen edustama porukka.
EK:n puheenjohtaja HS:lle: Suomalaisten palkat ovat 10-15 prosenttia liian korkeat.
Elinkeinoelämän keskusliiton EK:n puheenjohtaja Veli-Matti Mattila arvioi, että Suomi tarvitsee vielä useita kilpailukykysopimuksia, jotta talous nousee takaisin jaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
On heillä omat ryhmittymänsä joista joko pelotellaan tai jotka painetaan täysin näkymättömiin valtavirrassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen yrittäjä vihaa työntekijöitä.
Tämä ei muuksi muutu.
Yrittäjä sentään ottaa riskin, että omat rahat loppuvat, vaimo jättää ja itse rakentama omakotitalo myydään huutokaupassa pilkkahintaan ex-vaimon isomunaiselle rakastajalle. Pelkurin on paljon helpompaa elää politiikan mielikuvitusmaailmassa tappelemassa mielikuvitusrahoista. Politiikassa voi lupailla hoitajamitoituksia ja muita kivoja asioita äänestäjille ilman minkäänlaista omaa riskiä. Tämän huutokaupan voittaja lupaa vaikka jokaiselle suomalaiselle oman henkilökohtaisen takapuolen pyyhkijän koko elämän ajaksi.
Politiikkaan lähtevä on pelkuri. Yrittäjä panee oman perseensä peliin oikeassa maailmassa. Se panee ideansa oikeiden markkinoiden testattavaksi.
Edellinen hallitus oli punamätä.
Nykyhallituskin on mätä -koska sekin on aivan liian vasemmistolainen.
Siksi suomi on aina ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että miten tällaista lapsellista paskaa jaksetaan jankuttaa joka päivä 7-23.
Eikö ole aiheellinen kysymys, että mikä myönnytys riittää? Että oikeistopiirit toteavat että nyt on asiat hyvin ja nyt voidaan yrittää ja työllistää?
Vai siirretäänkö maalitolppia koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet joko perintörikas tai kikkareiden puoluetoimiston trolli.
Tämä hallitus on potkinut työntekijöitä suoraan kasseille, naamaan ja vielä hyppinyt päällä ja nauranut ja ilveillyt vielä päälle. Verotus lisäksi lisätty huippuunsa kun työstä aiheutuvien kulujen vähennysoikeuksia poistettiin työssäkäyviltä, valtion velkaannuttaminen yltiöpäisissä mittasuhteissa jne. Järkyttävää sekoilua!
Sanna Marinin (sd) hallituksen aikana Suomen työllisyysaste nousi 74,1 prosenttiin, eli tasan hallituksen tavoitteeseen. Työllisyys parani Rinteen-Marinin hallituksen aikana yhteensä 117 000 henkilöllä, paljastaa TEM:n julkaisematon muistio myös. Petteri Orpon (kok) hallituksen aikana työttömyys nousi 100000:lla.
Tyypillistä narsistista sortamista jossa vähemmistöjä leimataan omien etujen saavuttamiseksi , esim verokevennyksin. Lokeroidaan vihattavat ryhmät eristetään ne ihmisoikeuksien ulkopuolelle omassa retoriikassa keksien heistä halventavia nimityksiä jne ja pyritään ryhmien syyllistämiseen ja tuhoamiseen. Tätähän tämä persujen ja kokoomuksen meno on. Mikähän ryhmä on näiden listalla seuraavaksi. Mitään oikeita säästöjä ei tällä toiminnalla saavuteta kunhan vain öykkäröidään ja valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita ei saa ajaa, jos se ei ole (näennäisen) ajanhengen mukaista.
No voihan yrittää mutta näkyvyys on marginaalinen. Kyllä katveista kuten pienkustantamot ja vaihtoehtomedia löytyy monennäköistä ääntä edelleen. Näiden hyväksyntä on muuttunut valtavirran puolelta vain joko nihkeäksi tai vihamieliseksi.
Ja hyvin moni tavan tallaaja ei edes mieti asiaa. He ihmettelevät ihan vilpittömästi mihin kummaan niitä kauheita hörhöjä tai taantumuksellisia tai muuten naurettaviksi leimattuja oikein tarvitaan.
Mitäpä tähän voit sanoa jos olet itse lähtenyt pois turvallisesta aitauksesta helpon rehun ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen yrittäjä vihaa työntekijöitä.
Tämä ei muuksi muutu.
Yrittäjä sentään ottaa riskin, että omat rahat loppuvat, vaimo jättää ja itse rakentama omakotitalo myydään huutokaupassa pilkkahintaan ex-vaimon isomunaiselle rakastajalle. Pelkurin on paljon helpompaa elää politiikan mielikuvitusmaailmassa tappelemassa mielikuvitusrahoista. Politiikassa voi lupailla hoitajamitoituksia ja muita kivoja asioita äänestäjille ilman minkäänlaista omaa riskiä. Tämän huutokaupan voittaja lupaa vaikka jokaiselle suomalaiselle oman henkilökohtaisen takapuolen pyyhkijän koko elämän ajaksi.
Politiikkaan lähtevä on pelkuri. Yrittäjä panee oman perseensä peliin oikeassa maailmassa. Se panee ideansa oikeiden markkinoiden testattavaksi.
Ja tästä sitten päädytään siihen että työntekijä onkin se syyllinen kun ei kaikki mennytkään kuten yrittäjä kaavaili? On sitten oikeutettua katkeruutta työntekijöitä kohtaan?
"Työntekijänä olen tyytyväinen oikeistohallitukseen. Edellinen vasemmistohallitus minut painoi alas."
Sinut siis saa ostettua antamalla 20 euroa lisää kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Millähän tavoin?
Ps pitänyt sananvapausasioita kyllä viime vuodet esillä, ainakin Rostila ja Vigelius.