Pörssisähkö tänään 60 centiä per kwh
Kommentit (19)
Niin kuinkahan kauan ja kuinka monta kilowattituntia kuvittelet kuluttavasi sinä aikana? Pörssisähkö on ollut mulle taloudellisempi vaihtoehto vaikka asun kerrostalokaksiossa enkä ikinä seuraa pörssihintoja.
kerrostalokaksiossa pörssisähköstä ei ole mitään hyötyä.
Ilmiantakaa nää joka aamuset vikinät
Pösähän on ollut kallis koko 2026 ajan tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuinkahan kauan ja kuinka monta kilowattituntia kuvittelet kuluttavasi sinä aikana? Pörssisähkö on ollut mulle taloudellisempi vaihtoehto vaikka asun kerrostalokaksiossa enkä ikinä seuraa pörssihintoja.
Paljonko sinulla kuluu sähköä kilowattitunteina vuorokaudessa?
Meillä menee yli 100 kWh.
-eri
Vierailija kirjoitti:
On siitä taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi tyhmä lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kerrostaloyksiössä asun ja mulla menee 1,5-2,5/päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Jos en nyt väärin muista niin vuodessa kuluu n. 1600 kwh eli semmonen 4-5 kwh/vrk. Sähkölaskut eivät siis ole isoja mutta säästöä se muutama eurokin/kk on.
Meillä ainakin vaihdettiin 7.1 pikavaihdolla kalliiseen 6.95c määräaikaiseen. 3 vuotta sai nauttia noin 4.5c keskihintaa. Kulutus noin 14000kWh vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, pörssisähkösopimuksia saa koko ajan ilman perusmaksua. Määräaikaisessa sopimuksesss maksetaan joka kuukausi pelkkää perusmaksua jo monta euroa.
Yleensä ihmiset ketkä osaavat matematiikkaa käyttää pörssisähköä.
Ap ei taida lukeutua näihin osaajiin.
Toteutunut pösän keskihinta on helmikuussa nyt korkeampi kuin tammikuussa.
Olikohan nyt niin, että tuo hinta oli vain puolentunnin ajan?
Ja kaiken kaikkiaan vain 20 centin molemmin puolin keskimäärin tämänkin päivän. Kesällä sitten lähes ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan nyt niin, että tuo hinta oli vain puolentunnin ajan?
Ja kaiken kaikkiaan vain 20 centin molemmin puolin keskimäärin tämänkin päivän. Kesällä sitten lähes ilmaista.
Keskihinta tänään on 23,28 snt/kWh puolen sentin marginaalilla.
Toteutuneet keskihinnat ilman marginaalia
Tammikuu 14.72 snt / kWh
Helmikuu 20.45 snt / kWh
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=188