Suomi pesee Kanadan
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset. Sellainen kutina on ettÀ finaaliin menee.
Oma veikka 3 - 0 Suomelle
Mahdollista toki, mutta Kanada on kyllÀ itsestÀÀn selvÀ ennakkosuosikki.
Sanoisin 5 - 0 suomi voittaa, aika kepee joukkue Kanada on
Teki tiukkaa voittaa edes Sveitsi. Kanadan voitto on kÀytÀnnössÀ varma.
Katsoin eilen Kanada peliÀ ja kun se loppui vaihdoin Suomen peliin. Koko peli nÀyttii kuin hidastetulta elokuvalta verrattuna Kanada - Tsekki matsiin
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Niin, saippualla
Vierailija kirjoitti:
Teki tiukkaa voittaa edes Sveitsi. Kanadan voitto on kÀytÀnnössÀ varma.
Samaa huudeltiin Slovakia-tappion jÀlkeen. Ei pitÀnyt olla enÀÀ mitÀÀn saumaa edes jatkoon, kaikki menetetty jne.
Ettekö te pessimistit koskaan opi đ„±
Pukukopissa pelin jÀlkeen, pesevÀt kanukkien hikisiÀ kivessÀkkejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oih, kumpa saisin olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Pelin jÀlkeen suihkussa. Ja sitten suihin. MÀ oon aina sanonut ettÀ lÀtkÀ on hoomojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Pelin jÀlkeen suihkussa. Ja sitten suihin. MÀ oon aina sanonut ettÀ lÀtkÀ on hoomojen hommaa.
Kummasti vaan niillÀ jÀtkillÀ on yleensÀ aina nainen kainalossa kaukalon ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, kumpa saisin olla mukana.
Uuuuh aaaaaaah oooooh
Pahoin pelkÀÀn, ettÀ selkÀÀ tulee ja lujaa. Ongelma ei edes ole Pennanen tai nÀmÀ pelaajat, vaan Suomen vuosia kestÀnyt pelityyli, missÀ pallo annetaan tÀysin vastustajalle ja itse vetÀydytÀÀn puolustamaan ja odotellaan mahdollisia vastahyökkÀyksiÀ, mitÀ harvoin tulee. Kanadan tasoista joukkuetta vastaan tuo tyyli ei vaan toimi, koska jos ne pÀÀstetÀÀn laukomaan kymmeniÀ kertoja, osa niistÀ laukauksista kyllÀ menee sisÀÀn. Suomi ei pelaa vapaasti, eikÀ anna pelaajien toteuttaa itseÀÀn ollenkaan. Se on iso syy miksi nokkaan tulee, 8-1. Toki Pennan voisi tehdÀ pelityylille jotain, mutta tÀmÀ tyyli on jo istutettu maajoukkueeseen niin vahvasti, ettÀ ei sen muuttamisestakaan varmaan mitÀÀn tulisi.
Pelataan nyt kuitenkin ensin đ
Samat ajatukset. Sellainen kutina on ettÀ finaaliin menee.