Suomi pesee Kanadan
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset. Sellainen kutina on että finaaliin menee.
Oma veikka 3 - 0 Suomelle
Mahdollista toki, mutta Kanada on kyllä itsestään selvä ennakkosuosikki.
Sanoisin 5 - 0 suomi voittaa, aika kepee joukkue Kanada on
Teki tiukkaa voittaa edes Sveitsi. Kanadan voitto on käytännössä varma.
Katsoin eilen Kanada peliä ja kun se loppui vaihdoin Suomen peliin. Koko peli näyttii kuin hidastetulta elokuvalta verrattuna Kanada - Tsekki matsiin
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Niin, saippualla
Vierailija kirjoitti:
Teki tiukkaa voittaa edes Sveitsi. Kanadan voitto on käytännössä varma.
Samaa huudeltiin Slovakia-tappion jälkeen. Ei pitänyt olla enää mitään saumaa edes jatkoon, kaikki menetetty jne.
Ettekö te pessimistit koskaan opi 🥱
Pukukopissa pelin jälkeen, pesevät kanukkien hikisiä kivessäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Oih, kumpa saisin olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Pelin jälkeen suihkussa. Ja sitten suihin. Mä oon aina sanonut että lätkä on hoomojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesee?
Pelin jälkeen suihkussa. Ja sitten suihin. Mä oon aina sanonut että lätkä on hoomojen hommaa.
Kummasti vaan niillä jätkillä on yleensä aina nainen kainalossa kaukalon ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, kumpa saisin olla mukana.
Uuuuh aaaaaaah oooooh
Pahoin pelkään, että selkää tulee ja lujaa. Ongelma ei edes ole Pennanen tai nämä pelaajat, vaan Suomen vuosia kestänyt pelityyli, missä pallo annetaan täysin vastustajalle ja itse vetäydytään puolustamaan ja odotellaan mahdollisia vastahyökkäyksiä, mitä harvoin tulee. Kanadan tasoista joukkuetta vastaan tuo tyyli ei vaan toimi, koska jos ne päästetään laukomaan kymmeniä kertoja, osa niistä laukauksista kyllä menee sisään. Suomi ei pelaa vapaasti, eikä anna pelaajien toteuttaa itseään ollenkaan. Se on iso syy miksi nokkaan tulee, 8-1. Toki Pennan voisi tehdä pelityylille jotain, mutta tämä tyyli on jo istutettu maajoukkueeseen niin vahvasti, että ei sen muuttamisestakaan varmaan mitään tulisi.
1 - 1 varsinaisen peliajan tulos ja siitä lopulta rankkarikisaan jota keeeestääää
Millähän se Kaisa pesee,no winduksella.
Toivotaan! Meillä on vääntö kanadalaisen ystäväni kanssa :)
Samat ajatukset. Sellainen kutina on että finaaliin menee.