Ainoa ilo työpaikan menettämisen jälkeen on
Työpaikkani menettämisen jälkeen käyn harvoin ulkona paitsi ostamassa ruokaa, eikä minulla ole ystäviä tai sosiaalisia aktiviteetteja. Joka päivä kotona, paitsi että tulen purkamaan tunteitani, vain vaimoni on kanssani. Mutta en tunne rakkautta häntä kohtaan; ainoa ilo, jota saan kotona, on nukkuminen ja seksi. Voisiko joku auttaa minua ja antaa minulle neuvoja? Suomen kielen oppimisen lisäksi...
Kommentit (64)
Kaikkien pointit ovat päteviä; minulla on kyllä ihastuksen tunteita muihinkin naisiin kuin vaimooni. Minulla on jopa melko siveetöntä seksifantasiaa. -ap
Sen verran raskas on taipaleesta ollut ja siitä olet selvinnyt, et ehkä olekaan niin vahva että kestäisit uutta ihmissuhdetta/ihastusta ja sen tuomaa kaaosta. Uuden ihmisen opettelu on kaikille haasteellista, kannattaisi ehkä jatkaa vaan sinkkuna.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6420313/tabu-murtui-yli-sata-naista-ker…
Voi, viime aikoina olen ollut erityisen kiinnostunut naisten synnytyksestä; ehkä tämä voisi olla tutkimusaiheeni. Vaikka minulla ei ole lääketieteellistä taustaa.🤓💪
Ap
Voisiko se ihastus olla vain yksi addiktion kaltainen tila lisää? Joskus ihastukset ovat. Siis jos et todellista ihmissuhdetta halua rakentaa oikeaan ihmiseen, ihastelet vain kaukaa ja nautit ihastuksen tunteesta. Mainitsit pakkomielteisen ihastuksen tunteen, se voi olla limerenssiä.
Ehkä kannattaa keskittyä sellaiseen tekemiseen ja harrastuksiin joista pidät, täyttää ja käyttää aikaa oikeiden ihmisten parissa kasvokkain, niin silloin ei ainakaan uppoa liian syvälle haavemailmaan. Siten saattaa ajan kanssa saada myös kavereita, jopa ystävystyä. Tuo tasapainottaa elämää, auttaa aidon seurustelusuhteen etsinnässä ja rakentamisessa. Ystävät tukevat myös sydänsuruissa, koska niitäkin tulee.