Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiset on hyvät kengät lapselle...entäs toppapuku

Vierailija
27.09.2008 |

tiedän että kallit coretex kengät on varmaan parhaimmistoa,mutta mitä muita hyviä kenkiä on talvikengäksi tai syksykengäksi.Ja hintoja voisitte myös kirjoittaa,kiitos. Olen meinaan miettinyt kun aina kirjoitellaan että lapsella täytyisi olla hyvät ja laadukkaat kengät. ei olla kovin rikkaita joten haluaisin hyvät ja laadukkaat kengät jotka ei kuitenkaan maksaisi ihan maltaita.Myös toppapuvuista kyselisin että mikä on suhteellisen edullinen mutta todella laadukas.Mitään reimatec pukua kun ei todellakaan ole varaa ostaa. Meillä on ollut Lassie suprafilliä ja halvempia mutta nyt olisi kiva kokeilla jotain muutakin. Mitkä puvut kestää loskassa istumista hyvin?Mites remu tai jontahan tai lassie g-tec ja hintoja kanssa kiitos. Kun olen tässä miettinyt että kerran ne lapset on pieniä ja hyvissä ulkoiluvaatteissa ja kengissä on parempi ulkoilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eksyin tähän viestiketjuun, kun etsin tietoa millaiset on hyvät kengät lapselle. Kenkien kohdalla olen sitä mieltä että on hyvä olla uudet ja jalalle hyvin istuvat - vaikka itseäkin nuo goretex-kenkien hinnat kauhistuttavat.

Mutta etkös tuota haalaria voisi ajatella ostavasi käytettynä? Itse olen ostanut esimerkiksi täältä vauvalehden osta ja myy -palstalta oikein hyväkuntoisen Reimatec-haalarin 25 eurolla ja jos toimivuuden lisäksi haluaa tyylikkyyttä niin vähän pidettyjä Ticketin, Po.P:in yms. haalareitakin saa esim huuto.netistä noin 50-60 eurolla. Sitten voi itse myydä sen jälleen pois ja saa ehkä jopa omansa takaisin.

Vierailija
2/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli millaiset olis hyvät syksykengät ja millaset sais 35eurolla.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliitkin kengät voi olla jalalle huonot. Suosittelen että menet lasten kenkäkauppaan lapsen kanssa kyselemään kenkiä.

loskassa istumiseta ei taida kovin moni haalari kestää. Reimatec, Rasavil ja tähtiJonathan on vedenpitäviä ja suurin osa saumoista teipattu. Rasvil ja TähtiJonathan haalareissa kaikki saumat teipatut.

Vierailija
4/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja talvikenkiä on huonosti ja riippuu toki lapsen iästä ja koostakin, että mitä löytyy.

Äkkiseltään suosittelisin seuraavia:

Kengiksi kotimaiset Pionin kengät, mielellään vetoketjulla ja nauhoilla. Hintaa en tarkkaan enää muista, mutta varmaan 50 e voisi lähteä jostain marketeista, kenkäkaupoista voi joutua maksamaan enemmän.

Talvikengissä kannattaa panostaa lämpimyyteen ja käytännössä se mielestäni sitten tarkoittaa Pionin, Kavatin tai Tepsujen kenkiä. Kuomat on kyllä kans lämpimät, mutta itse en pidä niitä lainkaan kenkinä, sopivat kyllä rattaissa istuvalle lapselle, mutta kävelevälle en ostaisi ainakaan ainoiksi kengiksi.

Haalariksi mielestäni Lassien Supratech (saanee marketeista 30-40e), tai Seppälän haalari (tänä vuonna minusta tosi kauniita) lähtee kans 40e. Jos vähän enemmän on laittaa rahaa, niin 70 eurolla lähtee Lassien Lassietec tai Jonathanin perusmalliston kosteussuojahaalari 63 eurolla. Itse en ostaisi tähtimalliston haalaria, sillä noissa teipatuissa saumoissa on meillä ollut ongelmia aika paljon. Jos housuosassa ei ole lahkeessa sisäsaumaa, niin toki tähtihaalariakin voi miettiä. Remu on jotain 100 euron luokkaa, mutta kannattaa katsastaa nyt lokakuun kantistarjoukset sittareista, sokoksilta jne ja ihan hyviä Reiman perushaalareita on yleensä löytynyt sekä Hulluilta päiviltä että 3+1 päiviltä. Meille ne eivät vaan ole koskaan sopineet, sillä niissä pitkäselkäisille pojillemme on ollut lyhyt selkämitta. Suosittelen myös tsekkaamaan Motionin haalarin luonnossa. En ole sitä itse nähnyt, mutta meillä on käytetty paljon Jonathanin ja Motionin tuotteita ja ollaan oltu tyytyväisiä. Luulisin, että vesipilariarvo on 3000 noissa talvivaatteissakin. 49 euroa ei ole paha hinta, jos haalari on yhtä kivan näköinen kuin jesperjuniorin sivuilla näyttäisi. Suorat lahkeet näyttäisi olevan kuvassa, joten jos siellä ei ole tarraa, jolla saa kiristää, niin sitten voi olla ongelma ostaa kasvuvaralla.

Rasavillissa ei ole sitkeistä huhuista huolimatta muuten kaikki saumat teipattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän