Tyttö tuli kaapista, kielsin hänet
Sanoin että tässä talossa on ollut rottia, hiiriä, hämähäkkejä, käärmeitä kivijalassa, kärpäsiä, toukkia ja matoja, mutta lihavia tatskattuja turpaanvetäjiä täällä ei ole.
Kommentit (23)
Onneksi sulla ei oikeasti ole lapsia.
Ja tiedoksi kaikille jotka väittävät minun olevan ahdasmielinen, poikamme on homo, mutta hän ei ole mitään noista ällöttävistä asioista kiten lesbot ovat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teillä yksinäisillä vanhapiioilla ei ole elämää.
Mihin laitoit sen lihavan tatskatun turpaanvetäjän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teillä yksinäisillä vanhapiioilla ei ole elämää.
Mulla on paitsi aviomies, myös kaksi lasta. Ja elämä. Pus!
Olisin sanonut että vedä vittupuku päällesi ja lähde naistentansseihin etsimään yösijaa.
Mielikuvitustyttäresi on varmasti tosi pahoillaan kun 129 kg isi hieroo muniaan hihitellen omalle homovihalleen.
Vierailija kirjoitti:
Kadulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedoksi kaikille jotka väittävät minun olevan ahdasmielinen, poikamme on homo, mutta hän ei ole mitään noista ällöttävistä asioista kiten lesbot ovat.
Ap
Sinulla mitään poikaa tai tytärtä ole. Vain pölypunkit seuranasi haaveilet naisten ja homojen kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskiin, piirrettyään sen paperille ja mällättyään päälle.
Ap haaveilee tatuoitujen lihavien lesbojen kiimaisesta hetkestä ja runkkaa samalla.
Ja sitten heräsit käsi housussa ja porkkana perseessä.
Ap näki kerran lesboparin ja yritti änkeä mukaan, mutta sai pakit. Nyt katkerana postailee tänne roskia itku silmässä.
Englannissa joku äijä pani tytärtään kun oli ilmoittanut olevansa lepakko, ihan vain osoittaakseen että seksi miesten kanssa on parempaa. Meni välit sekä tyttäreen että äitiin.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa joku äijä pani tytärtään kun oli ilmoittanut olevansa lepakko, ihan vain osoittaakseen että seksi miesten kanssa on parempaa. Meni välit sekä tyttäreen että äitiin.
Sen äijän saisi ampua sen jälkeen kun on joutunut syömään peniksensä.
6/5