Lue keskustelun säännöt.
Liisa Itä-Suomesta
01.05.2007 |
Sinulla ja pojallasi on ihana ja tyylikäs koti!
Yhtenäinen väri kulkee ripauksina joka huoneessa ja todella harmonista!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla