Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan säästöön kuukaudessa vain 300-400e, tulot 1000e/netto. Miten muilla pienituloisilla, paljon saatte säästöön kk?

Vierailija
03.07.2022 |

Miten muut pienituloiset saa säästöön kuukausittain? Asun puolison kanssa joten siksi omat asumiskulut vain puolet siitä mitä ne olisi yksin asuessa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on netto 1900-2400 yleensä, joskus harvoin vähän enemmän. Laitan säästöön 300-500, joskus en ollenkaan jos isompia menoja. Hankin ja maksan ne, ja jatkan sitten. Olen sitä mieltä että täytyy myös elää ja nauttia, näillä tuloilla muutenkaan rahat eivät paljoon riitä. Jos ei ole velkoja, ei elä yli varojen ja vielä vähän saa säästöön niin se on riittävän hyvin.

Vierailija
4/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi säästää, kun ne voi käyttää heti?

Vierailija
5/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua säästää itsellesi puskuria jos joskus tulee tarve jollekin isommalle hankinnalle? ap

Vierailija
6/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ menee säästöön joka kuukausi, kyllä tuo tili sitten vuoden aikana aina tyhjenee kun tulee yllättäviä menoja.

Vierailija
7/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä saat säästöön tonnista " vain" 300-400e, mikset tingi menoista, niin voisit saada enemmän säästöön.

Vierailija
8/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina vähän hassuja gallupeja. Eniten saa säästöön ne, jotka elävät muiden rahoilla.

Vierailija
9/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on netto 1900-2400 yleensä, joskus harvoin vähän enemmän. Laitan säästöön 300-500, joskus en ollenkaan jos isompia menoja. Hankin ja maksan ne, ja jatkan sitten. Olen sitä mieltä että täytyy myös elää ja nauttia, näillä tuloilla muutenkaan rahat eivät paljoon riitä. Jos ei ole velkoja, ei elä yli varojen ja vielä vähän saa säästöön niin se on riittävän hyvin.

Oletko mielestäsi pienituloinen?

Vierailija
10/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä saat säästöön tonnista " vain" 300-400e, mikset tingi menoista, niin voisit saada enemmän säästöön.

Ehkä huono sana tuo "vain". Onhan tuo tuloihin nähden tietysti ihan hyvin. En pysty enempää tinkimään, enkä edes halua. 600e menee minimissään kuukaudessa asumiseen ja ruokaan, silloin kun ostettava lääkkeitä tai koirille ruokaa, menee 700e. ap

Vierailija
11/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka Nyysteeni kirjoitti:

Nämä on aina vähän hassuja gallupeja. Eniten saa säästöön ne, jotka elävät muiden rahoilla.

Ei ole galluppi. Totesi vaan että saatte paljon säästöön.

Vierailija
12/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.... itse saan säästöön 600e /kk ja nettotuloni ovat noin 4000e.

Vierailija
13/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole normaalia, että parisuhteessa jaetaan menot?

Vierailija
14/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä surkea provo ties monettako kertaa.

Vierailija
15/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muiden rahoilla? Itse saan työmarkkinatukea joka kuuluu kaikille työttömille sekä käyn osa-aikatyössä. ap

Vierailija
16/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä huono sana tuo "vain". Onhan tuo tuloihin nähden tietysti ihan hyvin. En pysty enempää tinkimään, enkä edes halua. 600e menee minimissään kuukaudessa asumiseen ja ruokaan, silloin kun ostettava lääkkeitä tai koirille ruokaa, menee 700e. ap

On varmaan ihan h*ton ankea elämä. Itse asun okt:ssa, niin menee jo puutarhaan keväisin useampi saturainen useasti. Tänä keväänä ostin mm. alumiinisen kalustesetin, 199e.

Vierailija
17/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole galluppi. Totesi vaan että saatte paljon säästöön.

Näihin talousaiheisiin kyselyihin yleensä vastaa ne, jotka saavat paljon säästöön. Itseäkin aihe tietysti kiinnosti, kun 4000€:n nettopalkasta jää puolet säästöön. Nämä on tällaisia omakehuketjuja.

Vierailija
18/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua säästää itsellesi puskuria jos joskus tulee tarve jollekin isommalle hankinnalle? ap

Isoja hankintoja tässä on kokoajan. Pankista odotetaan päätöstä uudelle lainalle, sillä isot hankinnat, maksetaan yksi vanha laina pois. Pari sataa maksetaan kk pankille. Saan siis isot hankinnat heti, eikä tarvii vuosia säästellä sitä 200e kk ja odottaa, et ois itsellä se summa koossa. Ja puskurit on siinä sivussa kyllä. Joo, ja ihan siivoojan palkalla. Vielä ei ole maksuhäiriömerkintöjä tullut. Ikää 40.

Vierailija
19/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja saan tukia 2000e käteen, mutta säästöön jää vielä enemmän, kun hyväksikäytän pimeästi puutteessaolevia miehiä

Vierailija
20/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ihan h*ton ankea elämä. Itse asun okt:ssa, niin menee jo puutarhaan keväisin useampi saturainen useasti. Tänä keväänä ostin mm. alumiinisen kalustesetin, 199e.

Miksi olisi ankea elämä? Jos oikeasti viihtyy kotona ja on rakentanut elämän sellaiseksi, ettei tarvitse rahaa huvituksiin niin miksi olisi ankeaa? Ei kaikkia kiinnosta esimerkiksi puutarhanhoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan