Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko reilusti ylipainoiselle (100kg) naiselle tehdä sterilisaation? Tehdäänkö nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?
01.05.2007 |
Vai suositteleeko lääkäri suoraan miehen sterilointia?
Kommentit (2)
spinaalipuudutuksessa, mikä oli aika kamalaa!! Tunsin kun sörkittiin(en kipua, mutta painetta) ja lekurien puheet ei paljon rohkassu(mm." tällaisen toimenpiteen tein sen verran kauan sitten, etten edes muista" !)
Navan alla muistona nyt paraneva arpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen normaalipainoinen ja nukutuksessä tähystyksellä tehtiin toinen.
Ensimmäinen tehtiin vatsan aukaisulla ja vatsanaukaisulla myös purku. Muuta en tiedä!