Kemissä myytiin 35 neliön kerrostaloyksiötä 400 eurolla.
Kommentit (62)
Onkohan nuo jotain bulvaaneja, perikunta pääsee kämpistä eroon ja ulosotto tuskin lähtee Espanjasta asti hakemaan rahojaan..
No, onhan siihen joku syy että kämpän saa käytännössä ilmaiseksi. Kemissä on ainakin huumeongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden vuokralla rahat takaisin
Joutuuhan aina vastikkeet maksamaan, ei asumisesta ikinä ilmaista tule vaikka oma onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pano/ryyppykämpän Kemistä.
T.MaukkaKetä siellä voi panna? Eihän siellä ole naisiakaan.
Googleta huvikseen yksin asuvat kemissä. :D tosin joittenkin vaimo/mies saattaa pettää jos mahdollisuuden saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-eurooppalaiset ostaa pohjoisen pakkasesta asuntoja ja pohjois-eurooppalaiset ostaa näivettyvästä etelän lämmöstä asunnon. Kaikki voittaa. Ne asunnot on kutakuinkin samaa hintaluokkaa kuin täällä kuolevasta maaseudusta saa. En itse ostaisi Kemistä mitään, mutta kyllä mulle kelpaisi vanha tönö jostain missä aurinko paistaa ja sirkat soittaa.
Jos hylkäävät asunnot ja eivät maksa vastikkeita, niin eipä siitä ne suomalaiset jotka näissä taloyhtiöissä asuu hyödy kun he joutuvat maksamaan muiden vastikkeet.
Savonlinnassa ja sillä suunnalla mennyt kerrostalo yhtiöitä konkkaan kun ollut venäläisiä omistajia. Vastikkeet jäi maksamatta.
Huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin asunnottomalle elämäntapatyöttömälle. On katto pään päällä eikä tarvitse mennä töihin.
Ja vastikeet jää maksamatta ja kohta taloyhtiö ottaa paskotun kämpän haltuun jota kukaa ei halua
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin asunnottomalle elämäntapatyöttömälle. On katto pään päällä eikä tarvitse mennä töihin.
Eihän siihen vastikkeeseen riitä tukirahat,asumistukea ei enää saa omistusasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-eurooppalaiset ostaa pohjoisen pakkasesta asuntoja ja pohjois-eurooppalaiset ostaa näivettyvästä etelän lämmöstä asunnon. Kaikki voittaa. Ne asunnot on kutakuinkin samaa hintaluokkaa kuin täällä kuolevasta maaseudusta saa. En itse ostaisi Kemistä mitään, mutta kyllä mulle kelpaisi vanha tönö jostain missä aurinko paistaa ja sirkat soittaa.
Kemi on ihan kiva paikka asua. Ja Hepolakin menettelee. Harmi vaan kun sieläkään ei oo töitä.
Italiassa myydään taloja ja jopa linnoja 1 € hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan siihen joku syy että kämpän saa käytännössä ilmaiseksi. Kemissä on ainakin huumeongelmaa.
Olen ymmärtänyt, että tuolla alueella nimenomaan asuu pelkästään huumeongelmaisia ja alkoholisteja sekä rikollisia. Meno on sen mukaista. Talonyhtiö myös rappeutumassa ja heti kun tulee uusi tarve putkiremontille tai muulle isommalle remontille, niin koko talonyhtiö menee remonttiin.
Tuossa periaatteessa ostettiin asunto sillä ajatuksella, että siinä saa asua varmaan pari vuotta tuon vastikkeen hinnalla ja sen jälkeen menettää koko talon.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuli velkaa mukana?
Tonni siinä taisi olla yhtiövelkaa.
Taloyhtiö on konkassa ja talo menossa purkuun parin vuoden kuluttua. Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei etelässä olla päästy vielä noihin huntoihin.
Kohta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden vuokralla rahat takaisin
Joutuuhan aina vastikkeet maksamaan, ei asumisesta ikinä ilmaista tule vaikka oma onkin
Esimerkiksi käy vuonna 1967 valmistuneesta talosta myytävä, remontoitu ja siistikuntoiselta näyttävä kolmio, jonka myyntihinta on 16000 euroa. Hoitovastike on 322 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ostavat näitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olisi selvä markkinarako jonkinmoiselle "Paskat asunnot päikseen" -vaihtopalvelulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hinnalla voit asua talven siinä ja jättää kaikki maksut maksamatta. Hylkää sen sitten, kun kyllästyy.
Tämäkin on tulevaisuutta kun tuet lakkautetaan.
Joo varmasti kannattaa rempallaan olevasta konkurssikypsästä taloyhtiöstä ostaa vaikka halvalla saakin.