Kemissä myytiin 35 neliön kerrostaloyksiötä 400 eurolla.
Kommentit (35)
Mutta millaiset asumiskulut noissa on? Siis vastike lähinnä? Ja tulevat remontit varmaan kovat.
Ostin pano/ryyppykämpän Kemistä.
T.Maukka
Vierailija kirjoitti:
Saispa ok-talon tuolla hinnalla, muuttaisin heti. Vähemmän kuin kuukauden vuokra täällä Helsingissä.
Tiedoksi, että Kemin Rytikaria voi verrata Vantaan Korsoon tai Vantaan Hakunilan ostarin lähi-krs-taloon, jossa sprayatut seinät ja rikotut ikkunat eli m uutat keskelle helvettiä. Kemissä ei ole luontoa eikä pohjoisen kauneutta, ei mitään Lapin kauneudesa. Kemi on teollisuuskaupunkihelvetti ja kuoleva sellainen kaiken lisäksi. Olen Oulusta, eikä sellaista tilannetta ole, että lähtisin edes päiväksi Kemiin lunastamaan moista mörskäyksiötä (vaikka saisinkin myyntivoittoa kun kuvittelisin myyväni sen kalliimmalla eteenpäin). Henkinen kuolema odottaa tuon asuntokaupan tekijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa ok-talon tuolla hinnalla, muuttaisin heti. Vähemmän kuin kuukauden vuokra täällä Helsingissä.
Tiedoksi, että Kemin Rytikaria voi verrata Vantaan Korsoon tai Vantaan Hakunilan ostarin lähi-krs-taloon, jossa sprayatut seinät ja rikotut ikkunat eli m uutat keskelle helvettiä. Kemissä ei ole luontoa eikä pohjoisen kauneutta, ei mitään Lapin kauneudesa. Kemi on teollisuuskaupunkihelvetti ja kuoleva sellainen kaiken lisäksi. Olen Oulusta, eikä sellaista tilannetta ole, että lähtisin edes päiväksi Kemiin lunastamaan moista mörskäyksiötä (vaikka saisinkin myyntivoittoa kun kuvittelisin myyväni sen kalliimmalla eteenpäin). Henkinen kuolema odottaa tuon asuntokaupan tekijää.
Tuo on kulttuurielämä ulkomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaiset spicit ostelee tuolta loma-asunnoks kerrostaloja ku ne luulee et Kemissä ois tuntureita ja poroja
Mulle sanoi kerran yksi baltialainen naiskaveri että kun tulee helsinkiin haluaa nähdä poroja ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne suomalaisten ostamat espanjan neukkukuutiot eroaa noista ghetoista muuta kuin ovat 10 kertaa kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta millaiset asumiskulut noissa on? Siis vastike lähinnä? Ja tulevat remontit varmaan kovat.
Jahas siellä taas hankala osakas.
t.Isännöitsijä
Vierailija kirjoitti:
Ostin pano/ryyppykämpän Kemistä.
T.Maukka
Ketä siellä voi panna? Eihän siellä ole naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaiset spicit ostelee tuolta loma-asunnoks kerrostaloja ku ne luulee et Kemissä ois tuntureita ja poroja
Mulle sanoi kerran yksi baltialainen naiskaveri että kun tulee helsinkiin haluaa nähdä poroja ;D
Korkeasaaressa vois olla, en tiedä..
Jos saa porealtaan asuntoon tai vaikka vuokraa yhden asunnon potealtaalle niin mikä ettei. Ja jps on rahaa ottaa lento ihan koska vasn jonnekin muualle.
Yllättävä uutinen. Hyvä Kemille. Rovaniemi-buumi yltää sinne asti, Kemi nähdään Rovaniemen esikaupunkina.
Kävin viime kesänä Kemissä. Pikku kyläpahanen josta ihmiset lähtee etelän. Juttelin kahvilassa naisen kanssa joka kertoi että muuttaa turkuun jossa minä asun. Pyöräilin Tromssosta turkuun viime kesänä joten pojin koko lapin läpi. Kemissä ei kuulemma ole työpaikkoja joten asuntoja jää tyhjilleen kun ihmiset muuttaa pois. Kyllä silti 322 euron vastike on liikaa. Miksi ostaa asunto tuuolta kun tulevaisuudessa ei ole töitä tarjolla.
Kaikki alueet kasvukeskusten ulkopuolelta kuihtuu lopulta kuoliaaksi, en ymmärrä miten tämä on niin vaikea ymmärtää. Näin iso maa reilulle 5 miljoonalle ei vain voi olla kokonaan asuttu.
Mun tuttu on asuntosijoittaja ja valtaosa asunnoista on pieniä luukkuja.
Niin vaan on saanut niihinkin asukkaat.
Tekee asukkaan kanssa pintaremontin, se auttaa paljon.
Jos asuu työttömänä, voi sitä asua näinkin