Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäöllä sulle merkitystä seksissä?

Vierailija
17.02.2026 |

Tiedän jookyllä sen, että jokainen on siltä osin pinnallinen, että kyllä sillä ulkonäöllä on väliä. 
Ja varmaan joskus (nuorempana kaikilla luulen) on ollut mullekin. Ja uskon melkein jokaisella on, se jokin tietty, ihmistyyppi joka vetoaa eniten niin miehissä kuin naisissa.

Esim. Itse pidän hieman eroottisensensuelleistä ja sopusuhtaisista norminaisista. Tosin joillain naisilla, se oma (pikkufetissi) voi olla, vahvastikin mukana: univormumiesvartaloista tai lihaksikkaatkäsivarret. Jokaisella on joku, se oma heikkous? Toki tämä on ihan normaalia, mielestäni mutta onko sulle, sillä ulkonäöllä väliä. Oikeesti? Seksissä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sen pitää olla nimenomaan mun makuun. 

Vierailija
22/24 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa tietynlaiset naiset seksuaalisesti, ja toiset taas eivät sytytä yhtään. Jos nainen on ulkonäöllisesti luotaantyöntävä, ei siinä auta vaikka olisi muutoin sisäisesti maailman ihanin ihminen. Pariuduin nuorena jo naisen kanssa, joka sytytti niin ulkomuodollisesti, kuin sisäisestikin. On mennyt hänen kanssaan jo lähes 30 vuotta. Ja kuten voi arvata, niin ei hän enää näytä samalta kuin 2-kymppisenä. Mutta ei se haittaa, rakkaus on meidät sitonut yhteen. Ja tässä vanhetaan koko ajan lisää. En tule vanhuksenakaan haluamaan ryppyisiä vanhoja mummeleita...paitsi yhtä. Pitkässä suhteessa hän näyttää aina kauniilta minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemioiden ja geenien vetovoimaa ei pidä aliarvoida. Me ollaan vaimon kanssa alusta asti tunnettu suurta intohimoa toisiamme kohtaan, jo ensi näkemältä ja kosketuksesta. Tuli nuorena kuin salama kirkkaalta taivaalta ja millään muulla ei ollut enää väliä, eikä ole ollut,  kuin olla keskenämme. Ei tästä ole kauaa aikaa kun vaimon kanssa asiasta keskusteltiin kun alkoi tulla 50v täyteen. Kumpikaan ei osaa selittää miksi me ollaan päädytty yhteen ja pysytty näin kauan. Toki pillulla ja kullilla on täydellinen yhteensopivuus, mutta niin on sieluilla ja ilmeisesti aivokäyrilläkin. Alusta lähtien pystytty lukemaan toisen ajatuksia  aikeita, jolloin sanattoman viestinnän osuus ollut ihan järjetön. Minua ei ole kukaan koskaan, ei edes äitini ollut niin läheinen, pystynyt tietämään minua paremmin mitkä asiat ovat hyväksi minulle. Itse tiennyt aina parhaiten ja kulkenut omia latujani piestä pitäen, -  paitsi vaimon kanssa, jossa vaimo järjestänyt tai hankkinut minulle jotain mitä olen vastustanut ja ollut lopulta aina väärässä. 

Kun tavattiin niin ulkonäöllisesti, harrastuksiltä eikä muutenkaan vaimo ei ollut sitä mitä kuvittelin olevan naismakuni. Mutta millään näistä ei ollut mitään merkitystä kun kävi vain humaus aivoissa ja olin koukussa. Meni kymmenen vuotta sumussa eläen ja kolme lasta, ennenkuin oikeasti kiinnitin vaimon ulkonäköön huomiota ja huomasin hänen olevankin aika kaunis.  Jumalainen lantio oli ainut mihin oli kiinnittänyt aiemmin huomiota. Mutta millään muulla ei ollut mitään merkitystä, ainostaan sillä, että sain olla vaimon kanssa läsnä ja lähellä. Öisin lähinnä kietouneena hänen ympärilleen. Näin on vieläkin. Jos vähänkään en pääse halaamaan tule halipulaa ja elämä kärsii. Vastaavasti seksin läheisyyden jälkeen maailma on yhtä hymyä. 

Vierailija
24/24 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kaikki lähtee. Jos ei ulkonäkö kiinnosta niin ei kiinnosta mikään muukaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi