Miksi miehet ei pidä itsestään parempaa huolta? Mistä löytää komeat miehet?
Missä älykkäät ja komeat miehet liikkuu?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mahoja, kaljuja, kaikkialla
Tässä ei kalju eikä ole vatsaakaan, omaisuutta on, hyvä ammatti ja työpaikka.
Mistähän löytäisi älykkään, itsestään huoltapitävän naisen joka ei ole ylipainoinen ja tulee taloudellisesti toimeen omillaan?
Et sinä, ap, taida itsekään mikään ruusu olla. Katso peiliin ja tee uusi vaatimuslista.
No kerroppa minulle miten pitäisi pitää parempaa huolta. Esim tänään kävin töissä. Söin todella terveellisesti, yli puoli kiloa kasviksia, kävin juoksemassa 6km ja tein vähän vatsalihaksia ja punnersin. Olen 175cm 72kg. Niin ja pesin aamulla ja illalla hampaat ja kävin suihkussa ja rasvasin kasvot. Vaihdoin puhtaat vaatteet. Ajoin aamulla parran niinkuin aina aamulla. Käyn kerran kuussa parturissa. Olen itse ainakin huomannut että minusta tykätään todella paljon. On naisia ja sanovat komeaksi. Tänäänkin on Tinder mätsi sanonut komeaksi ja halunnut nähdä lisääkin kuvia. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei kalju eikä ole vatsaakaan, omaisuutta on, hyvä ammatti ja työpaikka.
Mistähän löytäisi älykkään, itsestään huoltapitävän naisen joka ei ole ylipainoinen ja tulee taloudellisesti toimeen omillaan?
Täällä ollaan, mutta olenjo vuosia ollut varattu. Halusin näes itsestään huoltapitävän ja älykkään miehen. Piti myös löytyä sitä kemiaa ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita.
Niin, mitä jos nainen sanoo, että kävin töissä, suihkussa ja pesin hampaat... Vähän luulen, ettei riitä. Eikä myöskään kampaajalla hiusten leikkuu ja joku kainaloiden ajaminen. Miehet odottavat sen lisäksi, että nainen meikkaa kevyesti ja käyttää ns naisellisia vaatteita.
Vastaan kohteliaisuudesta. Tiedän itse, mikä on minulle hyväksi. En välitä mielipiteistä. En sinusta. En muistakaan naisista, enkä miehistä. Oliko muuta? Nyt, puolestani hyvää yötä.
Minkä takia?
Muille miehille kelpaa haisevana risupartana. Ja luuletko että jonkun akan kuvatuksen takia pitäisi itseään siitiä, elä unta näe, ei sulla ole mitään sellaista minkä takia pitäisi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä jos nainen sanoo, että kävin töissä, suihkussa ja pesin hampaat... Vähän luulen, ettei riitä. Eikä myöskään kampaajalla hiusten leikkuu ja joku kainaloiden ajaminen. Miehet odottavat sen lisäksi, että nainen meikkaa kevyesti ja käyttää ns naisellisia vaatteita.
On se jo todella paljon. Ei tahdo monikaan nainen moiseen yltää. Pelkästään jo se että nainen sanoo että kävi töissä kertoo että hänellä on sisältöä päiviin. Vielä jos sanoo että kävi lenkillä kertoo että pitää itsestään huolta. Meikkaamisella ja vaatteilla ei ole mitään väliä.